Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
ow ik dacht dat het altijd stopte bij 6 al xd, laten we 3 kaarten vol maken :P
weet nog dat bij de phil heath meet die grote donkere man die samen met kitty mee was die even uit zn pols 260 bankt ofzo continu zijn eten op mijn bord gooide omdat ik er nog van moest groeien bij de sumo xd

Ja varkensvlees is hallal, moeten wel rekening houden met mesuty.

Vorig jaar met de DBb Phill Heath sushi meet hebben we ook bij Sumo gegeten, was prima te doen. Was alleen lastig dat per tafel alles op 1 plaat werd geserveerd en ze er niet bij vertelden wat wat is, waardoor iedereen elkaars bestellingen op at :roflol:

precies de reden waarom sumo een chaos met zoveel mensen

hey lloyd je hebt fake stats !

Ja varkensvlees is hallal, moeten wel rekening houden met mesuty.

Vorig jaar met de DBb Phill Heath sushi meet hebben we ook bij Sumo gegeten, was prima te doen. Was alleen lastig dat per tafel alles op 1 plaat werd geserveerd en ze er niet bij vertelden wat wat is, waardoor iedereen elkaars bestellingen op at :roflol:

haha dat was geweldig, volgens mij heb ik iedereen zn eten opgegeten daar xd

ow ik dacht dat het altijd stopte bij 6 al xd, laten we 3 kaarten vol maken :P
weet nog dat bij de phil heath meet die grote donkere man die samen met kitty mee was die even uit zn pols 260 bankt ofzo continu zijn eten op mijn bord gooide omdat ik er nog van moest groeien bij de sumo xd

Haha ja Big Mike, relaxte kerel was dat.

Ideeen altijd goed idd. Maar dat laatste is niet waar. Dat is 1 kaart. Je kan gewoon een tweede kaart vragen, zolang het maar binnen de 2,5 uur is. Dit wordt mijn 4de keer eten daar. Mijn record staat niet zomaar op 8 rondes, en die van anthony op 11 :P

Ik zat na 4 rondes al vol :roflol:
Maar bestelde alleen maar bijna warme gerechten. wil zaterdag wat meer sushi doen, dan kom ik wel wat rondes verder

Ideeen altijd goed idd. Maar dat laatste is niet waar. Dat is 1 kaart. Je kan gewoon een tweede kaart vragen, zolang het maar binnen de 2,5 uur is. Dit wordt mijn 4de keer eten daar. Mijn record staat niet zomaar op 8 rondes, en die van anthony op 11 :P

11 rondes en dan is de 2.5 uur om zeker :P ?

olivier, hoeveel kg schijven hebben ze trouwens? want wil niet asociaal doen door zwaar te gaan deadliften

no showoff

olivier, hoeveel kg schijven hebben ze trouwens? want wil niet asociaal doen door zwaar te gaan deadliften

no showoff

Wel redelijk wat, maar idd met 26man kan er door deadlifter wel een tekort komen :P. Misschien dat meerdere gaan deadliften. Dumbbells zijn er wel ontiegelijk veel. van 10kg tot 40kg alles 2 paren. Er zijn ook meerdere bankdruk apparaten, 7 bankjes. Kan morgen wel even een foto maken als jullie het leuk vinden voor een impressie.

Lloyd, kom je zaterdag ook weer in pak?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe als een baas

Lloyd, kom je zaterdag ook weer in pak?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee ik zat te denken aan een grijze lange linnen broek met een blauw overhemd erop ray ban ook op m'n hoofd, morgen ook lekker naar de kapper en een manicure dus ben helemaal klaar voor zaterdag :)

Terug
Naar boven