- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met goede communicatie op voorhand kunnen we dit natuurlijk voorkomen
Hopelijk is die chinees van in Turnhout er dan nietmet goede communicatie op voorhand kunnen we dit natuurlijk voorkomen

Ja varkensvlees is hallal, moeten wel rekening houden met mesuty.
Vorig jaar met de DBb Phill Heath sushi meet hebben we ook bij Sumo gegeten, was prima te doen. Was alleen lastig dat per tafel alles op 1 plaat werd geserveerd en ze er niet bij vertelden wat wat is, waardoor iedereen elkaars bestellingen op at![]()
Ja varkensvlees is hallal, moeten wel rekening houden met mesuty.
Vorig jaar met de DBb Phill Heath sushi meet hebben we ook bij Sumo gegeten, was prima te doen. Was alleen lastig dat per tafel alles op 1 plaat werd geserveerd en ze er niet bij vertelden wat wat is, waardoor iedereen elkaars bestellingen op at![]()
ow ik dacht dat het altijd stopte bij 6 al xd, laten we 3 kaarten vol maken
weet nog dat bij de phil heath meet die grote donkere man die samen met kitty mee was die even uit zn pols 260 bankt ofzo continu zijn eten op mijn bord gooide omdat ik er nog van moest groeien bij de sumo xd
Hopelijk is die chinees van in Turnhout er dan niet![]()

Pls Go
Zaterdag nieuw record?Ideeen altijd goed idd. Maar dat laatste is niet waar. Dat is 1 kaart. Je kan gewoon een tweede kaart vragen, zolang het maar binnen de 2,5 uur is. Dit wordt mijn 4de keer eten daar. Mijn record staat niet zomaar op 8 rondes, en die van anthony op 11![]()
Ideeen altijd goed idd. Maar dat laatste is niet waar. Dat is 1 kaart. Je kan gewoon een tweede kaart vragen, zolang het maar binnen de 2,5 uur is. Dit wordt mijn 4de keer eten daar. Mijn record staat niet zomaar op 8 rondes, en die van anthony op 11![]()

Ideeen altijd goed idd. Maar dat laatste is niet waar. Dat is 1 kaart. Je kan gewoon een tweede kaart vragen, zolang het maar binnen de 2,5 uur is. Dit wordt mijn 4de keer eten daar. Mijn record staat niet zomaar op 8 rondes, en die van anthony op 11![]()
?Ik zat na 4 rondes al vol
Maar bestelde alleen maar bijna warme gerechten. wil zaterdag wat meer sushi doen, dan kom ik wel wat rondes verder
boeiend ook als iedereen van elkaar eet, is toch onbeperkt
Ik heb er een hekel aan als iemand mijn bestellingen pakt dus beter ga jij een stuk verderop zitten

olivier, hoeveel kg schijven hebben ze trouwens? want wil niet asociaal doen door zwaar te gaan deadliften
no showoff
olivier, hoeveel kg schijven hebben ze trouwens? want wil niet asociaal doen door zwaar te gaan deadliften
no showoff
. Misschien dat meerdere gaan deadliften. Dumbbells zijn er wel ontiegelijk veel. van 10kg tot 40kg alles 2 paren. Er zijn ook meerdere bankdruk apparaten, 7 bankjes. Kan morgen wel even een foto maken als jullie het leuk vinden voor een impressie.Lloyd, kom je zaterdag ook weer in pak?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]