Hallo, ik endo/meso ben opzoek naar adviesen over cutten en voeding die ik daarbij moet nuttigen om succesvol droger te worden incombinatie met zo min mogelijk spiermassa verlies. Er staat zoveel en soms ook tegenstrijdige informatie op het forum dat ik er niet meer uit kom.
Ik ben op zoek naar adviesen van mensen die succesvol gecut hebben in het verleden of mensen met verstand van zaken
Ben deze week begonnen met cutten omdat ik droger wil komen te staan.
Ik zit nu op ong 14 a 15 % @ 84 kg en wil na 8 a 9 %.
Heb mijn voedingsschemaaangepast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat moet ik aan mijn voedingsschemaveranderen??
Is het nodig dat ik supplementen in mijn schema toevoeg zo ja waarom?
Welke suikers moet ik nemen voor het trainen en na het trainen/cardio?
(Kan iemand mij dat mischien een beetje proberen uitteleggen hoe en wat?)
Ik deed altijd al 2x per week 45 minuten cardio en op andere dagen 3 a 4 maal kt.
Nu ben ik van plan om na mijn kt, 30 minuten cardio te gaan doen. Ik kan dit op 2 momenten van de dag doen, Voor het avondeten en na het avondeten, wat is het beste tijdstip?
andere tips adviesen over een succesvol cutschema incombinatie met voedingsschemaook welkom..
Ik ben op zoek naar adviesen van mensen die succesvol gecut hebben in het verleden of mensen met verstand van zaken
Ben deze week begonnen met cutten omdat ik droger wil komen te staan.
Ik zit nu op ong 14 a 15 % @ 84 kg en wil na 8 a 9 %.
Heb mijn voedingsschemaaangepast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat moet ik aan mijn voedingsschemaveranderen??
Is het nodig dat ik supplementen in mijn schema toevoeg zo ja waarom?
Welke suikers moet ik nemen voor het trainen en na het trainen/cardio?
(Kan iemand mij dat mischien een beetje proberen uitteleggen hoe en wat?)
Ik deed altijd al 2x per week 45 minuten cardio en op andere dagen 3 a 4 maal kt.
Nu ben ik van plan om na mijn kt, 30 minuten cardio te gaan doen. Ik kan dit op 2 momenten van de dag doen, Voor het avondeten en na het avondeten, wat is het beste tijdstip?
andere tips adviesen over een succesvol cutschema incombinatie met voedingsschemaook welkom..