Fitness Seller

Ervaringen met borderline?

Zeg dat nou niet, want als de katten geen drama 'leverage' -voor haar- blijken te zijn, moet je niet raar staan kijken als je je vrouw in de diepvriezer terug vindt. :eek::D;)
Aangezien het toch zijn ex wordt is dat niet super erg, toch?:trollface:

als de katten geen drama 'leverage' -voor haar- blijken te zijn
Goede tip. Doen alsof iets veel voor je betekent (terwijl het geen moer voor je doet) is aan te raden. Al ga je dan wel het spel spelen en de vraag is of je zo geconditioneerd bent als haar.

Goede tip. Doen alsof iets veel voor je betekent (terwijl het geen moer voor je doet) is aan te raden. Al ga je dan wel het spel spelen en de vraag is of je zo geconditioneerd bent als haar.

In mijn ervaring win je dat nooit. Voor borderliners is het 2e natuur. Zo diep ingeworteld als ademhalen. Vergeleken bij dat soort expertise zijn we hier allemaal nauwelijks-opgedroogde schooljongetjes.

Je tip is trouwens wel een goeie manier om te achterhalen hoe iemand in elkaar zit. Als dat 'ene ding' vervolgens het doelwit is van allerlei discussies of "ongelukjes" dan weet je meteen waar je staat. Maar zoals Jezza al zei, is dat best een link spelletje.

• Topic Starter Topic Starter
Ok het is een soap maar gaan jullie nu niet iets te ver? :D

Wie weet laatste update: vrijdagavond zat mn vrouw alleen thuis en werd er plots keihard op de rolluiken geklopt, natuurlijk niemand te zien. Sindsdien: complete stilte en net gemerkt dat ze waarschijnlijk een nieuw telefoonnummer genomen heeft. Via via ook vernomen dat de verhalen over haar ex wel eens waar zouden kunnen zijn (emotioneel misbruik etc) en hij haar zelf stalkte wat het nieuwe nummer ook verklaart. Ze zou ook naar een psycholoog gaan. Ze heeft mij in ieder geval niets laten weten van haar nieuwe nummer dus misschien was dit wel het laatste wat ik er van gehoord heb (aangezien ze het mij nu onmogelijk gemaakt heeft haar aandacht te geven), we'll see...

Laatst bewerkt:
Heb nu enkel pagina 1 en 7 gelezen maar dit is voldoende om het volgende te zeggen;

Ben nog samen geweest met iemand met een manische depressie... Dus met schitterende pieken en diepe dalen. Zelfs die 'schitterende' pieken zijn niet houdbaar want normaal zijn die niet, ommenduur zijn die ook irritant geloof me... Er zat ook een heel misbruik verleden achter dewelke misschien mede de veroorzaker was maar dat neemt het probleem niet weg. Onder medicatie was die persoon zelfs helemaal emotioneel afgevlakt... Ook weer niet normaal he en weinig leuks aan.

Ik raad je af om hier jouw energie in te steken. Dergelijke personen zijn zeer goed in manipuleren en mensen te misbruiken. Laat je niet vangen.

Groeten
K

Het blijft toch maar weer aanhouden... Deze keer kreeg mijn (toekomstige ex-) schoonmoeder een telefoontje in een bepaalde context over mijn vrouw en vroeg die persoon plots of wij nog getrouwd zijn of gaan scheiden. Is mij weer vrij duidelijk vanwaar de wind waait... Aangezien zij er nog niets van weet antwoordde ze dat we getrouwd zijn wat ertoe kan leiden dat ze denkt dat ik gelogen heb?
Blijven jullie echt volhouden aan het doodbloeden (al bijna twee maanden ondertussen) of zou een berichtje waaruit blijkt dat ik weet dat zij het is niets teweeg kunnen brengen? Binnenkort volgt de bevalling, heb er toch wat schrik voor wat er nog gaat komen zo...

Ja. Voorlopig wel. Ze is al op zoek naar andere mogelijkheden om jou te raken, waarschijnlijk omdat ze minder grip op je heeft. Dat ze nu heeft vernomen van jouw schoonmoeder dat je getrouwd bent geeft haar waarschijnlijk het idee dat de schoonmoeder nog niet op de hoogte is van alles of dat schoonmoeder niet het hele verhaal verteld (wat logisch kan zijn omdat het een volslagen vreemde is). Kan twee kanten opgaan. Of ze gaat jouw schoonmoeder op een heel manipulerende manier inlichten of ze zoekt nog verder.

Ja. Voorlopig wel. Ze is al op zoek naar andere mogelijkheden om jou te raken, waarschijnlijk omdat ze minder grip op je heeft. Dat ze nu heeft vernomen van jouw schoonmoeder dat je getrouwd bent geeft haar waarschijnlijk het idee dat de schoonmoeder nog niet op de hoogte is van alles of dat schoonmoeder niet het hele verhaal verteld (wat logisch kan zijn omdat het een volslagen vreemde is). Kan twee kanten opgaan. Of ze gaat jouw schoonmoeder op een heel manipulerende manier inlichten of ze zoekt nog verder.
Bij mij kwam vooral op dat ze nu gaat denken "als zij het nog niet weet zal hij wel gelogen hebben dat ze uit elkaar gaan" en kvraag me af wat ik dan kan verwachten... Maar je weet inderdaad niet hoe ze denkt dus ja.

Ik denk niet dat ze denkt dat jij gelogen hebt. Jij bent kattenvoer voor haar. Nee, ze weet nu dat nog niet iedereen in de familie op de hoogte is. Dat is waar ze naar op zoek is. Als ze denkt dat jij gelogen hebt ofzo dan voelt ze zich voor de gek gehouden, dat kan alle kanten opgaan. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk. Ze heeft je vrouw ook al aan de lijn gehad.

Terug
Naar boven