For those interested waarschijnlijk een afsluitende post: drie weken geleden is mijn dochter geboren. De ochtend van die dag is "zij" nog eens gespot voor het werk van mijn vrouw, in haar wagen, alles in de gaten houdend. Ondertussen moet ze wel al van de geboorte op de hoogte zijn via FB, instagram, ... Eerlijkheidshalve geef ik ook toe dat ik ze een paar dagen erna nog eens gehoord heb in berichtvorm (yeah I know, graag geen commentaar...) waarin ik redelijk hard mijn mening gezegd heb en zij vijandig en heel paranoia reageerde ("ik vertrouw nog amper mensen, ook jou niet", "ga verder met je leven en bekommer je niet om mij", "je weet nog geen peulschil van wat er met mij en mijn leven gebeurt", "ik kan me niet openstellen naar mensen", "ik word wel beter maar niet met jou en niet door jou"). Van de lieve vrouw die mij trouwens 100% kon vertrouwen schiet niets over...
Sindsdien, al drie weken dus, complete stilte, geen voorvallen meer opgemerkt terwijl voor de geboorte elke week minstens 1 keer iets gebeurde. Ik probeer me nu op mijn dochter te concentreren, de dingen te regelen met mijn vrouw die moeten geregeld worden (zal nog heel wat tijd kosten) en verder te gaan. Bedankt iedereen hier voor de hulp in ieder geval ondanks mijn
koppigheid soms