MuscleMeat

Ervaringen met borderline?

Het is zelfs al eens in me opgekomen: wat als ze hier meeleest, het verhaal is nogal herkenbaar :loony: Niet dat ze mn nick hier kent, weet zelfs niet of ik ooit iets over het forum gezegd heb (denk het niet). Een mens wordt wel paranoia op den duur... Achja nx meer aan te doen dan zeker buiten haar de groetjes doen langs hier :wave:
Zo ben je het spelletje echt aan het meespelen, man. Jezelf niet gek maken.

Ik ben borderline retarded.

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
For those interested waarschijnlijk een afsluitende post: drie weken geleden is mijn dochter geboren. De ochtend van die dag is "zij" nog eens gespot voor het werk van mijn vrouw, in haar wagen, alles in de gaten houdend. Ondertussen moet ze wel al van de geboorte op de hoogte zijn via FB, instagram, ... Eerlijkheidshalve geef ik ook toe dat ik ze een paar dagen erna nog eens gehoord heb in berichtvorm (yeah I know, graag geen commentaar...) waarin ik redelijk hard mijn mening gezegd heb en zij vijandig en heel paranoia reageerde ("ik vertrouw nog amper mensen, ook jou niet", "ga verder met je leven en bekommer je niet om mij", "je weet nog geen peulschil van wat er met mij en mijn leven gebeurt", "ik kan me niet openstellen naar mensen", "ik word wel beter maar niet met jou en niet door jou"). Van de lieve vrouw die mij trouwens 100% kon vertrouwen schiet niets over...

Sindsdien, al drie weken dus, complete stilte, geen voorvallen meer opgemerkt terwijl voor de geboorte elke week minstens 1 keer iets gebeurde. Ik probeer me nu op mijn dochter te concentreren, de dingen te regelen met mijn vrouw die moeten geregeld worden (zal nog heel wat tijd kosten) en verder te gaan. Bedankt iedereen hier voor de hulp in ieder geval ondanks mijn koppigheid soms ;)

For those interested waarschijnlijk een afsluitende post: drie weken geleden is mijn dochter geboren. De ochtend van die dag is "zij" nog eens gespot voor het werk van mijn vrouw, in haar wagen, alles in de gaten houdend. Ondertussen moet ze wel al van de geboorte op de hoogte zijn via FB, instagram, ... Eerlijkheidshalve geef ik ook toe dat ik ze een paar dagen erna nog eens gehoord heb in berichtvorm (yeah I know, graag geen commentaar...) waarin ik redelijk hard mijn mening gezegd heb en zij vijandig en heel paranoia reageerde ("ik vertrouw nog amper mensen, ook jou niet", "ga verder met je leven en bekommer je niet om mij", "je weet nog geen peulschil van wat er met mij en mijn leven gebeurt", "ik kan me niet openstellen naar mensen", "ik word wel beter maar niet met jou en niet door jou"). Van de lieve vrouw die mij trouwens 100% kon vertrouwen schiet niets over...

Sindsdien, al drie weken dus, complete stilte, geen voorvallen meer opgemerkt terwijl voor de geboorte elke week minstens 1 keer iets gebeurde. Ik probeer me nu op mijn dochter te concentreren, de dingen te regelen met mijn vrouw die moeten geregeld worden (zal nog heel wat tijd kosten) en verder te gaan. Bedankt iedereen hier voor de hulp in ieder geval ondanks mijn koppigheid soms ;)

Soms? :D

Proficiat met je dochter.

Hopelijk stop die crap ook.en herbegint ze niet.

en dit:"ik kan me niet openstellen naar mensen", "ik word wel beter maar niet met jou en niet door jou") ("ik vertrouw nog amper mensen, ook jou niet", "ga verder met je leven en bekommer je niet om mij", "je weet nog geen peulschil.
dan probeert ze u nog wel effe met een schuldgevoel op te zadelen.

:bang:

en dit:"ik kan me niet openstellen naar mensen", "ik word wel beter maar niet met jou en niet door jou") ("ik vertrouw nog amper mensen, ook jou niet", "ga verder met je leven en bekommer je niet om mij", "je weet nog geen peulschil.
dan probeert ze u nog wel effe met een schuldgevoel op te zadelen.
Geen idee wat haar bedoeling is, als ik 1 ding moet toegeven is dat ik geen f**k snap van wat er allemaal gebeurd is de voorbije twee maanden en dat ik het waarschijnlijk nooit zal snappen omdat ik ervan overtuigd ben dat ze mij ook echt graag moet gezien hebben. Rationele mensen kunnen dit niet begrijpen vrees ik.

Mij met n schuldgevoel opzadelen zal haar ook niet lukken, af en toe denk ik wel eens een paar seconden "ik had dit of dat moeten doen" maar dat duurt maar heel ffe: ik tref geen enkele schuld aan de breuk met haar en heb haar helemaal niets misdaan. Integendeel zelfs... Ik heb wel nog spijt omdat ik haar echt heel graag had. Ze komt ook uit een relatie van 9 jaar dus blijkbaar kan ze het toch? Maar zij heeft het doen mislopen, ik niet.

Laatst bewerkt:
:bang:

Geen idee wat haar bedoeling is, als ik 1 ding moet toegeven is dat ik geen f**k snap van wat er allemaal gebeurd is de voorbije twee maanden en dat ik het waarschijnlijk nooit zal snappen omdat ik ervan overtuigd ben dat ze mij ook echt graag moet gezien hebben. Rationele mensen kunnen dit niet begrijpen vrees ik.

Mij met n schuldgevoel opzadelen zal haar ook niet lukken, af en toe denk ik wel eens een paar seconden "ik had dit of dat moeten doen" maar dat duurt maar heel ffe: ik tref geen enkele schuld aan de breuk met haar en heb haar helemaal niets misdaan. Integendeel zelfs... Ik heb wel nog spijt omdat ik haar echt heel graag had. Ze komt ook uit een relatie van 9 jaar dus blijkbaar kan ze het toch? Maar zij heeft het doen mislopen, ik niet.

Neen maar ze probeert het het toch maar mooi. Zieke mensen kunnen ook verliefd zijn ja. Maar ze verzieken de relaties toch.

Neen maar ze probeert het het toch maar mooi. Zieke mensen kunnen ook verliefd zijn ja. Maar ze verzieken de relaties toch.
Zoiets zeker :) Ze was verliefd, ze wou bij mij zijn en toch dumpt ze mij als het te intiem wordt. En dan aandacht zoeken door mijn vrouw te stalken terwijl ik 1 berichtje verwijderd was en alles voor haar zou gedaan hebben. Zoals ik zei: niet te begrijpen, ik probeer het niet meer ;)

Laatst bewerkt:
Zoiets zeker :) Ze was verliefd, ze wou bij mij zijn en toch dumpt ze mij als het te intiem wordt. En dan aandacht zoeken door mijn vrouw te stalken terwijl ik 1 berichtje verwijderd was en alles voor haar zou gedaan hebben. Zoals ik zei: niet te begrijpen, ik probeer het niet meer ;)

Heel goed en nu helemaal los laten en geen contact meer zoeken. Ik zou haar zelfs blokkeren op alle social media etc, elke verandering in jouw situatie die op social media komt te staan zal misschien voor haar aanleiding zijn tot enige actie.

Hopelijk lukt het je om snel de modus te vinden dat je gerichte stappen kunt zetten v.w.b. je thuissituatie.

Ik zou haar zelfs blokkeren op alle social media etc, elke verandering in jouw situatie die op social media komt te staan zal misschien voor haar aanleiding zijn tot enige actie.
Goh... Denk je dat als dit nog n aantal weken zou duren (de stilte), ze dan toch nog zou kunnen opduiken? Misschien heeft mijn hevige reactie de laatste keer (ik was vrij duidelijk) haar gevoelens voor mij wel helemaal doen kelderen?

Mijn facebookprofiel staat namelijk afgeschermd, maar het instagram account van mij en vrouw is altijd al publiek geweest en we hebben het erover gehad maar besloten dat we er ons leven ook niet willen door laten bepalen en we hebben het gewoon zo gelaten... Als ze te weten wilt komen wanneer we elk verhuizen zal ze het wel te weten komen hoor (ze woont op tien min rijden v mij, mijn adres staat online bij iets dat ik in bijberoep doe etc...)

Goh... Denk je dat als dit nog n aantal weken zou duren (de stilte), ze dan toch nog zou kunnen opduiken? Mijn facebookprofiel staat afgeschermd, maar het instagram account van mij en vrouw is altijd al publiek geweest en we hebben het erover gehad maar besloten dat we er ons leven ook niet willen door laten bepalen en we hebben het gewoon zo gelaten... Als ze te weten wilt komen wanneer we elk verhuizen zal ze het wel te weten komen hoor (ze woont op tien min rijden v mij, mijn adres staat online bij iets dat ik in bijberoep doe etc...)

Ok je hebt het in ieder geval met je vrouw overlegt, dat scheelt al een hele hoop!
Enige wat ik wilde zeggen is dat je niet vreemd moet opkijken als ze ineens weer om de hoek komt kijken op het moment dat ze verandering ziet in jouw leven. Als je niks meer met haar wilt (wel zo verstandig) dan gewoon helemaal nergens op reageren, op welke manier dan ook. Als je duidelijk genoeg bent geweest dan heeft het gewoon geen nut om op enige manier met haar te communiceren.

Ok je hebt het in ieder geval met je vrouw overlegt, dat scheelt al een hele hoop!
Goh ja, we wisten dat ze ons in de gaten houdt en op een bepaald moment ging ze baby foto's zien verschijnen... ;) We hebben er dus bewust geen rekening mee gehouden en er ons leven niet op afgestemd...
Als je duidelijk genoeg bent geweest dan heeft het gewoon geen nut om op enige manier met haar te communiceren.
Euhm ja... Ik heb gezegd dat ze nog zoveel problemen mag hebben maar dat ik het niet verdien zo behandeld te worden, dat ik hoop dat ze ooit inziet wat ze weggesmeten heeft en dat er van mijn kant niets meer als eerste zal komen, is dat duidelijk? ;) Daarna nog heel kort gesprekje waarin ik wat milder was maar van haar kant kwamen enkel vijandige berichten dus had geen zin.

Goh ja, we wisten dat ze ons in de gaten houdt en op een bepaald moment ging ze baby foto's zien verschijnen... ;) We hebben er dus bewust geen rekening mee gehouden en er ons leven niet op afgestemd...

Euhm ja... Ik heb gezegd dat ze nog zoveel problemen mag hebben maar dat ik het niet verdien zo behandeld te worden, dat ik hoop dat ze ooit inziet wat ze weggesmeten heeft en dat er van mijn kant niets meer als eerste zal komen, is dat duidelijk? ;) Daarna nog heel kort gesprekje waarin ik wat milder was maar van haar kant kwamen enkel vijandige berichten dus had geen zin.

Ik zou mn adem dan maar niet inhouden.

Van uw kant niet meer als eerste zou komen??????? dus als zij contact opneemt wel. Gewoon niet meer op ingaan,maar het is uw leven.

Ik zou mn adem dan maar niet inhouden.

Van uw kant niet meer als eerste zou komen??????? dus als zij contact opneemt wel. Ga er dan maar lekker op in zou ik zo zeggen.
Euh nee, zo bedoelde ik het niet... Tis ook al drie weken geleden, weet de exacte woorden niet meer, tkwam er gwn op neer dat ik zei dat ze geen berichten meer van mij moet verwachten, dat ik moeite genoeg gedaan heb er iets van te maken...

Maar met de laatste twee maanden in gedachten ben ik vrij zeker dat er nx meer komt van haar kant, het leek eerder dat ze me haat nu en ik volledig afgedaan heb, dus doet er niet toe

Laatst bewerkt:
@The Donald ze was ondertussen nog met iemand anders/anderen aan het daten achter mn rug via tinder... Je had gelijk van in het begin dude en ik ben stomverbaasd

Weer contact gehad? Of zoekt zij weer contact en komt dan met zoiets?
Nee, gewoon per toeval gehoord van de persoon die ze toen aan het versieren was (of een van de). Ik heb geen contact meer met haar... Die gast had zelf al vermoedens dat er nog waren... Ik denk dat het maar het topje van de ijsberg is zelfs nu ik dat weet.

Nee, gewoon per toeval gehoord van de persoon die ze toen aan het versieren was (of een van de). Ik heb geen contact meer met haar... Die gast had zelf al vermoedens dat er nog waren... Ik denk dat het maar het topje van de ijsberg is zelfs nu ik dat weet.

Ok, want had me ook niks verbaasd als ze daarmee zelf zou komen, al was het alleen maar om weer aandacht te krijgen. Hoe is het met de kleine?

Ok, want had me ook niks verbaasd als ze daarmee zelf zou komen, al was het alleen maar om weer aandacht te krijgen. Hoe is het met de kleine?
Nee hoor, ik ga haar niet meer horen... Heb via hetzelfde kanaal gehoord dat ze nu al met iemand anders bezig zou kunnen zijn... Dat ik dat allemaal niet gezien heb seg, wat n comediante, ben helemaal geschokkeerd...
Met de baby alles goed, bedankt :)

@The Donald ze was ondertussen nog met iemand anders/anderen aan het daten achter mn rug via tinder... Je had gelijk van in het begin dude en ik ben stomverbaasd
Die ik en anderen mede op basis van jouw aannames hebben gedaan, dus onderschat jezelf niet ;) Goed te horen dat het thuis goed gaat met de kleine. Fijne feestdagen.

Nee hoor, ik ga haar niet meer horen... Heb via hetzelfde kanaal gehoord dat ze nu al met iemand anders bezig zou kunnen zijn... Dat ik dat allemaal niet gezien heb seg, wat n comediante, ben helemaal geschokkeerd...
Met de baby alles goed, bedankt :)

Misschien maar beter zo. Nu kan je in ieder geval verder zonder je daar zorgen over te hoeven maken. Komt nog genoeg shit aan, maar uiteindelijk word je er wel beter van! Hopelijk komen jullie er samen op een zo'n goed mogelijke manier uit.

Terug
Naar boven