MuscleMeat

Ervaringen werken met pubers & tren

best wel ernstig als je voor PL traint, kuurt op test deca, en nog maar een 440 totaal hebt.

tren kan je trouwens echt nog een half jaar later terug vinden op tests geloof ik.
tegen die tijd ben je dus grootste deel van je kuur kracht lang en breed kwijt.

600 totaal ga je de -93 junioren niet mee winnen trouwens :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
best wel ernstig als je voor PL traint, kuurt op test deca, en nog maar een 440 totaal hebt.

tren kan je trouwens echt nog een half jaar later terug vinden op tests geloof ik.
tegen die tijd ben je dus grootste deel van je kuur kracht lang en breed kwijt.
Deca is low dose i.v.m. gewrichten/pezen gezien het te vroeg beginnen. Die total is trouwens ook na nog geen jaartje.

Lol wat? En iedereen die wedstrijden doet met wat dan ook zijn zeker allemaal natty?

hoe moet ik weten wie wel of niet natty zijn? Ik ken in ieder geval een hoop mensen die liften en nog nooit AAS gebruikt hebben.

Zoals ik al zei, valsspelen is kansloos je hebt daar niks te zoeken

Deca is low dose i.v.m. gewrichten/pezen gezien het te vroeg beginnen. Die total is trouwens ook na nog geen jaartje.

waarom ga je dan uberhaupt kuren? Echt wat een fucking onzin. En dit soort mensen word dan leraar :roflol:

hoe moet ik weten wie wel of niet natty zijn? Ik ken in ieder geval een hoop mensen die liften en nog nooit AAS gebruikt hebben.

Zoals ik al zei, valsspelen is kansloos
Valsspelen is idd kansloos, maar dan nog op gebied van BB/PL wordt er wel gewoon echt enorm veel gebruikt. Bij BB gebruiken ze bijna allemaal wel, natty competities zijn verre van natty. Dus wat is er dan nog vals aan als grotendeels gebruikt?

Valsspelen is idd kansloos, maar dan nog op gebied van BB/PL wordt er wel gewoon echt enorm veel gebruikt. Bij BB gebruiken ze bijna allemaal wel, natty competities zijn verre van natty. Dus wat is er dan nog vals aan als grotendeels gebruikt?

hoe weet jij wie wel of niet gebruiken bij de npb?

Dit is gewoon kansloos gedrag, ja zij doen het ook dus ik mag het ook. Nee zo werkt het niet.

hoe weet jij wie wel of niet gebruiken bij de npb?

Dit is gewoon kansloos gedrag, ja zij doen het ook dus ik mag het ook. Nee zo werkt het niet.
Hmm dacht dat er hier wel heel anders op werd gekeken, blijkbaar niet dus. Na altijd al die zooi te horen van 'natty' competities waar altijd uit bleek dat er amper wat natty was dacht ik dat het wel een gewone zaak was.

Well, that escalated quickly...

Hmm Powerlifting Holland verschilt ook niet veel kwa stats, alleen de hogere gewichten(+100kg) hebben enorm brute totals. Maar de junioren -90 zijn aardig hetzelfde, het lijkt er zelfs op dat ze daar wat lager zijn(Gemiddeld zo rond de 550 voor zover ik wat resultaten heb gezien).

Excuses voor de mensen die gek werden van wat ik zei, om eerlijk te zijn dacht ik dat het een van de gewoonste zaken was op gebied van PL/BB wedstrijden om AAS te gebruiken:o.

waarom ga je dan uberhaupt kuren? Echt wat een fucking onzin. En dit soort mensen word dan leraar :roflol:
Zie trouwens net pas dat je dit bij je post had gezet, maar ik ga kuren omdat mijn streef een fysiek als Bradley Martyn is, lijkt me vrij logisch? Zo'n monster word je helaas niet met ananas en olijfolie.

Verder zijn mijn sport en opleiding(en daarna werk) totaal los van elkaar, het enige waar ik twijfels over had was mentale veranderingen die ik momenteel niet heb ondervonden. Ik wil mijn doelen bereiken maar wil eerst zeker zijn dat ik erg mentaal niet anders van zal worden. Zoals laatst in de meest recente log waar ik dat las van Anonymass, die volgens zichzelf flink is veranderd mentaal.

Ligt puur aan je karakter
Ik vind tren heerlijk in mijn trt zit zelfs teen
125 test en 100 tren e ew

Van teen word ik super relaxd rustig in mijn hoofd

Maar mijn broer daar in tegen heeft wel eens tren gehad na 4 weken gestopt hij werd fucking baldadig wou alles doen wat god verboden heeft

Ligt per persoon
Gozer in de gym bij had teen normaal hele leuke gozer toen hufter eerste klas

Tip wil je het proberen pak ace of als je er aan kan supensi

Gaat het kut dan snel uit je lichaam

Maar mijn broer daar in tegen heeft wel eens tren gehad na 4 weken gestopt hij werd fucking baldadig wou alles doen wat god verboden heeft

Ligt per persoon

Over welke teen gaat het? Grote teen, kleine teen, eentje ertussen?

Ligt per persoon

Damn, tren in trt? Was ook idd van plan om ace te nemen dan, op 50mg ed. Van mezelf ben ik al aardig relaxed, dus als die karakter zo blijft of versterkt wordt zoals in jouw geval zou dat een pluspunt zijn:p. Ben erg benieuwd, misschien dat ik er ook wel een log van maak.

Ik word er rustig van een chil

Is voor iedereen anders natuurlijk

Maakt niet uit 1 van de 10 als je een keer een gekke bui mag je wel 2 tenen doen
Krijg je dan geen schommelingen? Aangezien je grote teen een stuk groter is dan je kleine teen (bij de meeste mensen toch). Als je dan de ene keer twee grote tenen neemt en dan maar één kleine teen. Door die schommelingen worden de sides een stuk erger natuurlijk. En ooit geraken je tenen wel op, moet je een nieuwe source zoeken.

Mijn grote teen is niet mijn grootste teen... :dunno:

Ik denk dat ik er rustig en chil van word, in werkelijkheid ben ik de grootste lul die er is,

Wel mijn grootste van volume om het zo te zeggen, mijn teen ernaast is ook langer.
Eigenlijk wordt er hier ook meer dikke teen gezegd ipv grote teen.
Zolang je niet met pubers gaat werken zie ik geen probleem.
Ze moeten natuurlijk niet op je lange tenen gaan staan.

Terug
Naar boven