- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang je niet met pubers gaat werken zie ik geen probleem.
Ze moeten natuurlijk niet op je lange tenen gaan staan.

Dat zou ik ook los gaan teen of geen teen

Ben het ook wel gewend van de trolls hier. Als je een klein foutje maakt houden ze graag van bashen in plaats van je op het rechte pad te zettenLaat je niet gek maken als jij wil kuren moet je kuren. Alleen al die profielfoto van meaaantje... Behoorlijk gay![]()
.wie is hier nou de troll? Jij bent met kuren na minder dan een jaar trainen en terwijl je 80kg weegtEN dan hebt je een 440kg totaal en wil je in de Nederlandse top van het powerliften mee doen.
DBB strikes again
Waarom altijd zo bashen? Iedereen maakt zijn eigen keuzes en doet wat hij/zij wil om ergens te komen.
Ik vraag toch ook niet steeds aan jou hoe groot je biceps tegenwoordig zijn?
Ik vind het zo grappig dat er op DBB altijd met 2 maten word gemeten. Als ik iets zeg over het feit dat het kansloos is om met die stats na een jaar trainen te gaan kuren is het bashen? Maar als hij een topic in de AAS sectie had aangemaakt hadden genoeg andere mensen hem verteld dat hij nog maar even moest wachten met kuren. Gast traint niet eens een jaar is 19 jaar oud jij wil dus zeggen, lekker die spuit er in?
En andere reden dat ik nog al zuur reageer is omdat hij als fake natty wil gaan lfiten bij de NPB wat een bond is voor mensen die geen doping gebruiken. Daar hoort hij niet thuis.
Ik keur niet goed dat hij gaat kuren op 19 jaar en amper een jaar ervaring, maar om hem daar dan helemaal op af te branden vind ik ook niet nodig. Snap dat je ermee zit dat hij als fake natty wil mee doen aan een natty contest, maar als je nu nog niet snapt dat iets zoals een natty contest een utopie is dan mag je weleens wat aan je naïviteit doen imo.
Het is gewoon jammer dat openheid en eerlijkheid hier op DBB altijd keihard afgestraft worden.

Er zijn best mensen bij de NPB waar ik van vermoed dat ze gebruiken/hebben gebruikt. Maar dat praat het van de rest niet goed er zijn net zo goed wel veel mensen die wel natty zijn die mee doen. Ik ben in ieder geval niet van plan te gebruiken en als ik zou gaan gebruiken zou ik niet bij de NPB liften.
Eerlijkheid is geen excuus om alles te mogen doen. Dan kan ik ook tegen jou nu zeggen ik schiet een kogel door je kop, ik ben dan eerlijk over wat ik deed. Maar ik denk dat de rechtbank daar anders over denkt
Ik zou als ik Nootmuskaatje was eens heel hard naar mijn training gaan kijken en dat eerst een paar jaar goed doen voor aan de AAS te gaan.
En ik wil zelf niet mee doen met die hyporietie
Er zijn trouwens zat topics van Nootmuskaatje geweest waar in een normale vraag werd gesteld en ik gewoon normaal heb geholpen![]()

Dit bedoel ik dus. Je weet vrijwel niks over mij en denkt gelijk dat ik in de top 3 of iets dergelijks wil komen met PL. Mijn hoofddoel is een fysiek als Bradley Martyn en gewoon zo sterk mogelijk(het liefst meedoen aan wedstrijden). Als het geen succes zal worden met PL dan gewoon mooi verder als Bradley. Een brute BBer met enorme kracht. Nu is het nog te vroeg om mijn total/gewicht te beoordelen, gezien ik nu pas echt een stuk krachtgerichter ga en vervolgens met de daarbij behorende AAS.wie is hier nou de troll? Jij bent met kuren na minder dan een jaar trainen en terwijl je 80kg weegtEN dan hebt je een 440kg totaal en wil je in de Nederlandse top van het powerliften mee doen.
DBB strikes again
Als ik de grootste lul zou zijn had mijn vriendin me er wel uitgezetIk denk dat ik er rustig en chil van word, in werkelijkheid ben ik de grootste lul die er is,
Laat je niet gek maken als jij wil kuren moet je kuren. Alleen al die profielfoto van meaaantje... Behoorlijk gay![]()
Ik begrijp je niet helemaal. Kun je wat duidelijker zijn?
Waarom altijd zo bashen? Iedereen maakt zijn eigen keuzes en doet wat hij/zij wil om ergens te komen.
Ik vraag toch ook niet steeds aan jou hoe groot je biceps tegenwoordig zijn?
Dan zul je altijd het onderspit delven, maar ook dat is jouw goed recht natuurlijk
Haha dat geloof ik ook graag.
74 D. Schooneveld 215 kg 13-12-2015 Veldhoven
83 D. Schooneveld 212,5 kg 7-12-2014 Veldhoven