Fitness Seller

Ervaringen werken met pubers & tren

Laat je niet gek maken als jij wil kuren moet je kuren. Alleen al die profielfoto van meaaantje... Behoorlijk gay :o

• Topic Starter Topic Starter
wie is hier nou de troll? Jij bent met kuren na minder dan een jaar trainen en terwijl je 80kg weegt :roflol: EN dan hebt je een 440kg totaal en wil je in de Nederlandse top van het powerliften mee doen.

DBB strikes again

wie is hier nou de troll? Jij bent met kuren na minder dan een jaar trainen en terwijl je 80kg weegt :roflol: EN dan hebt je een 440kg totaal en wil je in de Nederlandse top van het powerliften mee doen.

DBB strikes again

Waarom altijd zo bashen? Iedereen maakt zijn eigen keuzes en doet wat hij/zij wil om ergens te komen.

Ik vraag toch ook niet steeds aan jou hoe groot je biceps tegenwoordig zijn?

Waarom altijd zo bashen? Iedereen maakt zijn eigen keuzes en doet wat hij/zij wil om ergens te komen.

Ik vind het zo grappig dat er op DBB altijd met 2 maten word gemeten. Als ik iets zeg over het feit dat het kansloos is om met die stats na een jaar trainen te gaan kuren is het bashen? Maar als hij een topic in de AAS sectie had aangemaakt hadden genoeg andere mensen hem verteld dat hij nog maar even moest wachten met kuren. Gast traint niet eens een jaar is 19 jaar oud jij wil dus zeggen, lekker die spuit er in?

En andere reden dat ik nog al zuur reageer is omdat hij als fake natty wil gaan lfiten bij de NPB wat een bond is voor mensen die geen doping gebruiken. Daar hoort hij niet thuis.

Mijn biceps zijn 33cm tegenwoordig

Ik vind het zo grappig dat er op DBB altijd met 2 maten word gemeten. Als ik iets zeg over het feit dat het kansloos is om met die stats na een jaar trainen te gaan kuren is het bashen? Maar als hij een topic in de AAS sectie had aangemaakt hadden genoeg andere mensen hem verteld dat hij nog maar even moest wachten met kuren. Gast traint niet eens een jaar is 19 jaar oud jij wil dus zeggen, lekker die spuit er in?

En andere reden dat ik nog al zuur reageer is omdat hij als fake natty wil gaan lfiten bij de NPB wat een bond is voor mensen die geen doping gebruiken. Daar hoort hij niet thuis.

Ik keur niet goed dat hij gaat kuren op 19 jaar en amper een jaar ervaring, maar om hem daar dan helemaal op af te branden vind ik ook niet nodig. Snap dat je ermee zit dat hij als fake natty wil mee doen aan een natty contest, maar als je nu nog niet snapt dat iets zoals een natty contest een utopie is dan mag je weleens wat aan je naïviteit doen imo.

Het is gewoon jammer dat openheid en eerlijkheid hier op DBB altijd keihard afgestraft worden.

Ik keur niet goed dat hij gaat kuren op 19 jaar en amper een jaar ervaring, maar om hem daar dan helemaal op af te branden vind ik ook niet nodig. Snap dat je ermee zit dat hij als fake natty wil mee doen aan een natty contest, maar als je nu nog niet snapt dat iets zoals een natty contest een utopie is dan mag je weleens wat aan je naïviteit doen imo.

Het is gewoon jammer dat openheid en eerlijkheid hier op DBB altijd keihard afgestraft worden.

Er zijn best mensen bij de NPB waar ik van vermoed dat ze gebruiken/hebben gebruikt. Maar dat praat het van de rest niet goed er zijn net zo goed wel veel mensen die wel natty zijn die mee doen. Ik ben in ieder geval niet van plan te gebruiken en als ik zou gaan gebruiken zou ik niet bij de NPB liften.

Eerlijkheid is geen excuus om alles te mogen doen. Dan kan ik ook tegen jou nu zeggen ik schiet een kogel door je kop, ik ben dan eerlijk over wat ik deed. Maar ik denk dat de rechtbank daar anders over denkt :o

Ik zou als ik Nootmuskaatje was eens heel hard naar mijn training gaan kijken en dat eerst een paar jaar goed doen voor aan de AAS te gaan.

Er zijn best mensen bij de NPB waar ik van vermoed dat ze gebruiken/hebben gebruikt. Maar dat praat het van de rest niet goed er zijn net zo goed wel veel mensen die wel natty zijn die mee doen. Ik ben in ieder geval niet van plan te gebruiken en als ik zou gaan gebruiken zou ik niet bij de NPB liften.

Eerlijkheid is geen excuus om alles te mogen doen. Dan kan ik ook tegen jou nu zeggen ik schiet een kogel door je kop, ik ben dan eerlijk over wat ik deed. Maar ik denk dat de rechtbank daar anders over denkt :o

Ik zou als ik Nootmuskaatje was eens heel hard naar mijn training gaan kijken en dat eerst een paar jaar goed doen voor aan de AAS te gaan.

Iedereen heeft recht op zijn eigen keuzes, jij wil het natty doen, anderen willen het enhanced doen. Dat ze daarmee zichzelf voor de gek houden is hun eigen goed recht. Je kunt op zijn minst zijn openheid en eerlijkheid respecteren en hem op een normale manier proberen van gedachten te veranderen. Maar misschien heb ik het mis hoor, ik schrijf het enkel zoals ik het zie. Dingen die men in de gemeenschap afkeurt zijn voor sommige mensen gewoon extra interessant om het dan juist te doen. Terwijl als je die personen 1 op 1 met goede argumenten een andere visie laat zien, je weleens kans kunt hebben dat ze er zelf ook anders tegenaan gaan kijken. De persoon heeft namelijk geen enkele boodschap aan men die natty meedoen aan die wedstrijd en vanuit die "butthurt" positie gaan roepen dat ze vals spelen. Want dat was voordat je dat riep ook geen argument voor deze persoon, anders had hij het immers niet overwogen om te gaan doen.

De vergelijking met een pistool, kogel en de rechter slaan natuurlijk nergens op, zeker niet in de wereld van krachttraining zul je moeten accepteren dat het 1 ontzettend grote hypocriete bende is, zowel in de strongman, als in de powerlifter en in de wereld van BB.

En ik wil zelf niet mee doen met die hyporietie :)

Er zijn trouwens zat topics van Nootmuskaatje geweest waar in een normale vraag werd gesteld en ik gewoon normaal heb geholpen :o

En ik wil zelf niet mee doen met die hyporietie :)

Er zijn trouwens zat topics van Nootmuskaatje geweest waar in een normale vraag werd gesteld en ik gewoon normaal heb geholpen :o

Dan zul je altijd het onderspit delven, maar ook dat is jouw goed recht natuurlijk :D

Haha dat geloof ik ook graag.

• Topic Starter Topic Starter

DBB strikes again
Dit bedoel ik dus. Je weet vrijwel niks over mij en denkt gelijk dat ik in de top 3 of iets dergelijks wil komen met PL. Mijn hoofddoel is een fysiek als Bradley Martyn en gewoon zo sterk mogelijk(het liefst meedoen aan wedstrijden). Als het geen succes zal worden met PL dan gewoon mooi verder als Bradley. Een brute BBer met enorme kracht. Nu is het nog te vroeg om mijn total/gewicht te beoordelen, gezien ik nu pas echt een stuk krachtgerichter ga en vervolgens met de daarbij behorende AAS.

En dat ik vroeg ben begonnen heb ik ook al uitgelegd, school staat op nummer 1. Na veel ingelezen te hebben was ik een beetje aan het twijfelen of het mij mentaal zal veranderen. Een mentaliteit zoals je wel eens wilt lezen van kuurders is absoluut niet geschikt als docent zijnde. Het risico dat mijn epifysairschijven mogelijk nog niet dichtgegroeid zijn en hierdoor vroegtijdig dichtgegroeid heb ik voor lief genomen.

Verder is 1,82 op 80kg en 12% niet mis als je het vergelijkt met sommigen. Naar mijn mening ben je geschikt voor kuren als je je voeding en training on point hebt en meerdere keren succesvol hebt gebulkt en gecut. Maar daar zullen de meningen uiteraard anders over zijn. En mijn streeffysiek is ook aardig hoog gegrepen, dat gaat nog flink wat jaren kosten zelfs met AAS.

Respect voor jou punjab, had het niet beter kunnen verwoorden

• Like
Waarderingen: Vonk

scheelt niet veel.
als het gaan om discussies ben jij duidelijk niet vies van ad hominem's gebruiken, in plaats van goedgevormde argumenten.

Dan zul je altijd het onderspit delven, maar ook dat is jouw goed recht natuurlijk :D

Haha dat geloof ik ook graag.

just going to put this here

[Link niet meer beschikbaar]

74 D. Schooneveld 215 kg 13-12-2015 Veldhoven
83 D. Schooneveld 212,5 kg 7-12-2014 Veldhoven

Terug
Naar boven