Fitness Seller

Ervaringen werken met pubers & tren

Is dit marvin z'n log?

• Topic Starter Topic Starter
just going to put this here

[Link niet meer beschikbaar]
Kijk hier heb ik dus wat meer aan. Ik keek dan op de verkeerde plekken, waaruit bleek dat de totals zo rond de 550/600 waren. Dan kun je toch wel begrijpen dat ik er een mogelijkheid in zag zitten?

Maar als ik dan hier kijk, bij PLH(zonder dopingcontroles) dan stellen die resultaten niks voor vergeleken met die. Dit is van open NK 2012, of ik kijk gewoon weer helemaal verkeerd? Heb er meerderen gekeken en daaruit blijkt toch zo'n beetje hetzelfde.
[Link niet meer beschikbaar]

PL holland heeft een stuk kleiner aantal deelnemers. En de meeste liften equipped

Dus de stats kloppen wel zo'n beetje? Dat is dan zelfs wat makkelijker, zou denken dat de stats van zonder controle dan wel iets hoger zouden vallen.

kan het niet openen maar het zou me niets verbazen dat de stats erg laag zijn.

er is in nederland geen goede bond voor raw untested powerlifting.

kan het niet openen maar het zou me niets verbazen dat de stats erg laag zijn.

er is in nederland geen goede bond voor raw untested powerlifting.
Ah dat is dan wel weer jammer, bekijk het dan wel over een jaar of 2 of het de moeite waard zal zijn en of mijn stats dan een beetje waardig zijn.

Ah dat is dan wel weer jammer, bekijk het dan wel over een jaar of 2 of het de moeite waard zal zijn en of mijn stats dan een beetje waardig zijn.

ik zou je niet teveel stukbijten op records van andere mensen en lekker zelf zo sterk mogelijk proberen te worden.

je hoeft geen records te zetten om een leuke wedstrijd te hebben.
ik begin zelf dit jaar met wedstrijden maar ik zit zo'n 100kg totaal onder de sterkste in mijn klasse.

ik zou je niet teveel stukbijten op records van andere mensen en lekker zelf zo sterk mogelijk proberen te worden.

je hoeft geen records te zetten om een leuke wedstrijd te hebben.
ik begin zelf dit jaar met wedstrijden maar ik zit zo'n 100kg totaal onder de sterkste in mijn klasse.
Het gaat inderdaad ook om zelf zo sterk mogelijk te worden, maar als het vrijwel niks voorstelt omdat het niet echt een goede bond is dan laat ik dat evt achterwege. Wedstrijd of geen wedstrijd, ik wil zo breed en sterk mogelijk worden:p. Alhoewel zullen er vast wel andere leuke meetings zijn om aan mee te doen!

Succes met je wedstrijd!

Terug
Naar boven