Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kijk hier heb ik dus wat meer aan. Ik keek dan op de verkeerde plekken, waaruit bleek dat de totals zo rond de 550/600 waren. Dan kun je toch wel begrijpen dat ik er een mogelijkheid in zag zitten?
Maar als ik dan hier kijk, bij PLH(zonder dopingcontroles) dan stellen die resultaten niks voor vergeleken met die. Dit is van open NK 2012, of ik kijk gewoon weer helemaal verkeerd? Heb er meerderen gekeken en daaruit blijkt toch zo'n beetje hetzelfde.
[Link niet meer beschikbaar]
ik zou je niet teveel stukbijten op records van andere mensen en lekker zelf zo sterk mogelijk proberen te worden.
je hoeft geen records te zetten om een leuke wedstrijd te hebben.
ik begin zelf dit jaar met wedstrijden maar ik zit zo'n 100kg totaal onder de sterkste in mijn klasse.
ik zou je niet teveel stukbijten op records van andere mensen en lekker zelf zo sterk mogelijk proberen te worden.
je hoeft geen records te zetten om een leuke wedstrijd te hebben.
ik begin zelf dit jaar met wedstrijden maar ik zit zo'n 100kg totaal onder de sterkste in mijn klasse.
Het gaat inderdaad ook om zelf zo sterk mogelijk te worden, maar als het vrijwel niks voorstelt omdat het niet echt een goede bond is dan laat ik dat evt achterwege. Wedstrijd of geen wedstrijd, ik wil zo breed en sterk mogelijk worden. Alhoewel zullen er vast wel andere leuke meetings zijn om aan mee te doen!