XXL Nutrition

Eten

PoemPoem

Novice
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
55kg
Vetpercentage
17%
Ik heb gister eitjes gegeten na mijn training. Mijn bek stonk wel hard de ochtend erna. Is dit goed voor sterk te worden

Ja man, hardcore!

Sterk word je als je consequent en consistent traint. Zou als je een beginner bent een fullbody willen aanraden, driemaal per week (LINK). Qua voeding niet te ingewikkeld maken. Je hoeft niet meteen alles in balans te hebben tot de komma, boven onderhoud eten en wat variatie is al een goed begin. Wil je per se balans dan zou ik een topic openen in de voeding sectie of de zoekfunctie gebruiken. Er is ansich niets mis met eieren.

En vooral niet luisteren naar de ecto boven mij.

• Topic Starter Topic Starter
Is Eigeel ook goed? of moet ik alleen Eiwit koken?

Hou je bek het is voor mij niet voor jou

helpt pindakaas op mijn buik ook voor abs ? ( klinkt raar maar ik heb het gehoord van een dude die all 6 jaar traint en die doet het elke ochtend op zn buik ipv zn boterham)

Wat een kutleven moet je toch hebben als je het nog leuk vind om te gaan trollen op een forum..

Sterk word je als je consequent en consistent traint. Zou als je een beginner bent een fullbody willen aanraden, driemaal per week (LINK). Qua voeding niet te ingewikkeld maken. Je hoeft niet meteen alles in balans te hebben tot de komma, boven onderhoud eten en wat variatie is al een goed begin. Wil je per se balans dan zou ik een topic openen in de voeding sectie of de zoekfunctie gebruiken. Er is ansich niets mis met eieren.
:p Je houd je hoofd zo koel bij trolls... machtig

Terug
Naar boven