Fitness Seller

eventuele cuttingskuur

reusje20

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoi ik ben me even aan het verdiepen in een eventuele cuttingskuur voor juni/ juli

zou het een goed id zijn om winstrol injects te combineren met proviron en clen ?

het doel zou zijn om onder de 6 % te komen, met mijn 12 % nu
als het me zonder hulpmiddellen gaat lukken om onder de 10 komen

zat ook te denken aan boldenone, maar ik ben niet meer zon voorstander van langwerkende esthers (waarom is er nog nooit iemand op het id gekomen boldenone aan een propionaat of acetaat eshter te linken by the way ?? )

zat zelf aan zoiets te denken

winnyject 50 mg /dag
proviron 75 mg / dag

dit voor een week of 6
nakuur enkel clomid

vooralsnog ben ik me er in aan het verdiepen, er is dus nog nix zeker !

groetjes

dat vroeg ik me nou ook al af
waaorm niemand bold en prop of acetaat zet !

op usa boards zijn veel van die gaste die al bold prop en bold acetaat hebben gemaakt...maar schijnt zo mega pijn te doen na het injecteren...veel kregen ook griep verschijnsellen....maar idaad het lijkt mijzelf ook super om boldprop of bold ac in cutting kuur te gooien...

• Topic Starter Topic Starter
ideetje :rolleyes:

i'll be back

Als je echt tot 6% wilt gaan zou ik er wel wat test prop bij zetten.

ja ook over ged8, maar ik wil ff zonder test ditmaal, ben net sinds february klaar met een test kuur, en wil van het najaar een dikke massakuur

anders had ik wel iets met test- tren en winny gepakt

groetjes

ja is 2x 17 aa, week niet in hoeverre dat schadelijk is omdat ik de winny injecteer, ben opzich wel benieuwd naar anavar, heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk....

wat vinden jullie van winny-proviron ? beetje teveel dht van het goede?

waarom geen primo/boldenon combi??

Deze jongen gaat daarvoor over paar weken!

reusje20 zei:
zat ook te denken aan boldenone, maar ik ben niet meer zon voorstander van langwerkende esthers (waarom is er nog nooit iemand op het id gekomen boldenone aan een propionaat of acetaat eshter te linken by the way ?? )

:D
ik merk dat ik met kortwerkende middels altijd veel sneller herstel
en ik wil max 6 weken aan de gang

groetjes

Reus, ik zou gaan voor Tren, masteron en winnie. 3 kort werkende produkten.

Ik zie niet in waarom je proviron met winnie zou pakken ???

Laatst bewerkt:
om dezelfde reden dat ik test eruit laat wil ik ook de tren achterwege laten
tren zonder test is voor mij geen optie ivm het effect op het libido
masteron zou mischien een optie kunnen zijn zij het niet dat ik er nog weinig ervaringen over heb kunnen vinden

ik vind de optie winny anavar wel iets om over na te denken in ieder geval

winny 50 mg /dag
anavar 50mg / dag

ik wil vooral middellen gebruiken die niet te zwaar drukken en waarvan je vlot weer kan herstellen

tren is een lekker spulletje, maar staat voor mij niet synoniem aan een "licht" cuttings kuurtje :)

10 weken boldenone met 6 weken winny erbij lijkt mij wel het beste en voordeligste.

grtz

Boldenone hou je ook vocht van vast en zal vd rest niet heel veel doen voor je imo.

wat zeg jij van proviron testo, ik heb nooit echt last van puisten, dus dat kan geen kwaad

nogmaals, boldenone is mij te lang werkend en dus geen optie voor deze cuttings kuur

groetjes

ik vind je winny + proviron kuurtje zo slecht nog niet!
zo wordt je n stuk droger, mits een goed dieet en van proviron wordt ik in iedergeval keihard!!!

Je kan je afvragen of je wel Proviron nodig zou hebben met een winnie-only,bro.

Als je geen aanleg hebt voor die puisten zullen het de kosten niet zijn iig maar ikzelf zou het dan bij alleen winnie laten,gewoon pittig doseren en knallen met die handel!! :D

ik wil de proviron als aanvulling op de winny, het idee erachter is meer dht, dus harder worden

maar ik denk dat de optie anavar en winnyject wel een goede is,
gewoon mariadistel toepassen in de nakuur lijkt me voldoende om de lever te ontlasten

Ik zou de mariadistel na je nakuur nemen. In de mariadistel zitten enzymen die de leverwerking versterken. De spullen die je in de nakuur neemt zullen dus ook meer afgebroken worden door de hulp van de mariadistel.

daar heb je een punt, al ik ben van mening dat een dergelijke kuur geen achterlijk zware nakuur nodig heeft
50 mg clomid per dag voor 2 a 3 weken lijkt me meer dan voldoende

toch zal ik dan inderdaad pas na de nakuur beginnen met mariadistel
thanks !

Terug
Naar boven