Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

• Topic Starter Topic Starter
3 maanden verder.......

Hoop gebeurt in de tussen tijd in mijn prive leven. Schouders zijn nog steeds k*t dus trainen is nog matig.
heb over 2 weken een MRI met contrast vloeistof om te kijken of dat wat uit wijst.

Inmiddels verschillende fysio's gehad, pressure point therapy, cortison injectie's.. helpt niks allemaal tot nu toe.

3 maanden "off" geweest op aanraden van een arts ivm het evt vocht in het gewricht. maar is het ook niet.

Shape is nu weer redelijk. Maar helaas als je het hele topic doorkijkt niet echt veel vooruit gang het laatste jaar.
Maar goed soms zitten bepaalde factoren gewoon tegen en prive bullshit kan je zelf nooit plannen.

Foto van vanmorgen na borst en super set biceps/triceps.

oktober_2013.jpg

Off gegaan zonder pct?

Of nu weer on?

Blijft mooi fysiek hoor.

Nu weer on indd. Maar hopelijk met normaal trainen erbij binnenkort.

Ziet er nog steeds goed uit gab!

Trainen is maar een bij-zaak, prive moet vaak genoeg voor gaan.
Hoop dat alles weer een beetje rustig bij je is, en die 3 maandjes off kon ook geen kwaad toch :)

Voel je al verschil in je schouder sinds je off bent?

Volgens mij kan het ook heel goed door HGH komen, denk je niet?

he Sniezyboy,

Zat net vanmiddag te denken moet je weer eens appen. Veel te lang geleden. Ja inderdaad met sommige gebeurtenissen zijn een hoop dingen ineens heel relatief waaronder je fysiek.

Ik denk zelf niet dat het door de HGH komt. Maar die MRI gaat iets laten zien denk ik. Aangetaste pezen of iets... er moet wel iets zijn wat zo ****ing veel pijn doet.

Nee schouder voelt on beter dan off. gek he?

Hoe is het met jou blessure dan?

he Sniezyboy,

Zat net vanmiddag te denken moet je weer eens appen. Veel te lang geleden. Ja inderdaad met sommige gebeurtenissen zijn een hoop dingen ineens heel relatief waaronder je fysiek.

Ik denk zelf niet dat het door de HGH komt. Maar die MRI gaat iets laten zien denk ik. Aangetaste pezen of iets... er moet wel iets zijn wat zo ****ing veel pijn doet.

Nee schouder voelt on beter dan off. gek he?

Hoe is het met jou blessure dan?

Ja, met mij gaat inmiddels goed terwijl ik aankomende week me "hart-registratie-kastje" op moet halen en me mri scan krijg om me kransslag-aders te checken. (lange wachttijden voordat je eenmaal voor alles aan de beurt bent)
Eigenlijk wil ik afzeggen gezien ik me inmiddels al zo goed als de oude voel.
Maar ik ga denk toch heen gezien ik toch zorgkosten betaal, en het toch fijn is alles even gechecked te hebben. :)

Maar je schouder voelt beter als je ON bent? Betekend maar 1 ding :D

We moeten idd ff appen, woon nu op 5min van je zaak af!

Laatst bewerkt:
monsterlijk fysiek, echt enorme traps

Dit is dus een droomfysiek!
Succes verder!

wow , ziek !

Sick man!

Terug
Naar boven