AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 389
  • Weergaven 23K
  • Volgers 45

Bezoekers in dit topic

FC6F241D-0225-41FD-BE21-BE36689426EF.jpeg

En wat ik zeg, de volheid heb ik echt nog nooit zo ervaard

Er gaat amper iets bij op de weegschaal maar ik groei wel echt lekker

heb je precies dezelfde gear samenstelling dan?
Want anders weet je nog niets. Wil je echt weten of het iets doet dan minimala een half jaar GH Only en dan kan je wellicht iets concluderen.
Wellicht omdat je nooit dezelfde omstandigheden kan nabootsen.
Ja zelfde gear omstandigheden alleen minder hoge dose nu en 50mg provi
Maar dat gaat het verschil niet maken

1iu pre bed zorgt voor weinig klachten

Heb net 2iu sochtends gezet en ga nu savonds 1iu pre-bed zetten, kijken of de pijn dan even mild blijft of dat het weer toeneemt

Gisteren uiteten geweest, gisteren avond + vandaag instant darmklachten weer en diarree lol

I cant have shit :roflol:

Heb net 2iu sochtends gezet en ga nu savonds 1iu pre-bed zetten, kijken of de pijn dan even mild blijft of dat het weer toeneemt

Gisteren uiteten geweest, gisteren avond + vandaag instant darmklachten weer en diarree lol

Waarom zo gehaast man. Als je nu over 2 weken weer last van je klauwen krijgt is 't toch eeuwig zonde. Bouw 't gewoon kalm op ipv dat ge-jojo.

Doe dat dan ook niet... als je weet dat je darmen meteen van slag zijn daarna...

Waarom zo gehaast man. Als je nu over 2 weken weer last van je klauwen krijgt is 't toch eeuwig zonde. Bouw 't gewoon kalm op ipv dat ge-jojo.
Ja heb je gelijk in man hahaha, maar mijn ongeduld neemt overal de toon
Maar zat te denken wellicht ligt het niet aan de volledige dose maar alleen de dose die ik pre-bed zet bijv.

Doe dat dan ook niet... als je weet dat je darmen meteen van slag zijn daarna...
Nouja het is altijd beetje uittesten, wil natuurlijk ook gewoon nog wat sociale dingen kunnen doen :p
Maar weet nou niet of ik dit soort issues altijd al heb gehad maar het nooit heb gemerkt of dat dit iets is van de laatste tijd

Ja heb je gelijk in man hahaha, maar mijn ongeduld neemt overal de toon
Maar zat te denken wellicht ligt het niet aan de volledige dose maar alleen de dose die ik pre-bed zet bijv.

Nouja het is altijd beetje uittesten, wil natuurlijk ook gewoon nog wat sociale dingen kunnen doen :p
Maar weet nou niet of ik dit soort issues altijd al heb gehad maar het nooit heb gemerkt of dat dit iets is van de laatste tijd
Kan ook sociaal doen door een biefstuk te nemen ofzo? Ipv chocolade en ijs enzo geen idee wat je had gegeten maar meende dat je cravings had in chocolade en ijs haha

Kan ook sociaal doen door een biefstuk te nemen ofzo? Ipv chocolade en ijs enzo geen idee wat je had gegeten maar meende dat je cravings had in chocolade en ijs haha
Heb wel eens gelezen dat een tekort aan magnesium dat ook kan veroorzaken

Maar ik lees ook een hoop onzin :emo:

Oh nee daar heb je helemaal gelijk in :roflol:

Heb wel eens gelezen dat een tekort aan magnesium dat ook kan veroorzaken

Maar ik lees ook een hoop onzin :emo:
Ja klopt, ook de reden dat vrouwen tijdens hun menstruatie meer chocolade craven is dus een magnesium te kort. En magnesium supplementeren of bijv. voeding hoog in magnesium zoals basmati rijst toevoegen zou dit kunnen verminderen.

Heb dit zelf bij wat klanten toegepast maar in de praktijk werkt het niet zo goed als de theorie het belooft.

Ja klopt, ook de reden dat vrouwen tijdens hun menstruatie meer chocolade craven is dus een magnesium te kort. En magnesium supplementeren of bijv. voeding hoog in magnesium zoals basmati rijst toevoegen zou dit kunnen verminderen.

Heb dit zelf bij wat klanten toegepast maar in de praktijk werkt het niet zo goed als de theorie het belooft.
Geen idee, spiraal lost het ook op 🙈

De resize tool die je gebruikt, verneukt je foto's
Ik gebruik geen resize tool ik donder het gewoon naast elkaar in photoshop
waar zijn je onderbenen? iedereen lijkt groter als je zo dichtbij gaat staan dat je niet helemaal op de camera past
Je moet toch ook een beetje kwalitatief definitie kunnen zien?

Daarbij ben je zelf ook gewoon vrij om dichtbij de camera te staan toch, staat niets van vermeld zolang het lijf maar te zien is

Daarbij is de pose waar je mn onderbenen niet kan zien de vrije pose, dus die is toch voor spek en bonen

En anders hoor ik het graag van Arminius 🥰

Ik heb geen fut om ze opnieuw te maken tho dus dan drop ik gewoon de contest

Wat mij betreft is er geen probleem. Elke spiergroep komt aan bod. Alleen jammer dat de double front bicep er niet volledig op staat. Maar goed, als je even kijkt naar de wedstrijden uit het verleden dan zie je bijvoorbeeld dit soort collages.

Dan doen wij het toch vrij goed, heren!

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven