Fitness Seller

Ex on the Beach: Double Dutch All Stars (2019)

• Topic Starter Topic Starter
die jongen leeft op fame, die doet maar al te graag mee:D.

Dat seizoen met hem en die jeffrey was wel echt het mooiste seizoen tot nu toe, iedere aflevering was weer letterlijk stukgaan

Die mensen was ik echt helemaal vergeten, dit wordt wel lachen

Mensen afgelopen aflevering gezien? Wat vonden jullie ervan ahha :roflol:

Harrie de hengst gaat lekker. Gewoon die ex van hem geneukt en dezelfde avond nog even op Yasmine gesprongen.
Grappig hoe de mening van Yasmine en die tweeling dat kan verschillen over Elias en Harrie.

Harrie de hengst gaat lekker. Gewoon die ex van hem geneukt en dezelfde avond nog even op Yasmine gesprongen.
Grappig hoe de mening van Yasmine en die tweeling dat kan verschillen over Elias en Harrie.

Harrie playboy, wat een gast is dat ook. Zijn moeder is ook gewoon trots he, geniaal.

Harrie....
Kan me mateloos aan het zogenaamde alpha gedrag Dit is niet zijn eigen persoonlijkheid (zie vorig season) hoop dan ook dat er nog iemand komt die hem even aanpakt.

Harrie....
Kan me mateloos aan het zogenaamde alpha gedrag Dit is niet zijn eigen persoonlijkheid (zie vorig season) hoop dan ook dat er nog iemand komt die hem even aanpakt.

Inderdaad, vorig jaar was hij veel rustiger en nu doet hij net alsof hij de player is van het huis. Hij probeert Jordan een beetje na te doen denk ik.

Ze hebben allemaal een typetje aangenomen. Als Elias dat ketting gezeik laat vallen heb ik niet zoveel moeite met hoe die zich gedraagt.

Het vorige seizoen toen die aankwam met zn ketting moest ik echt even kotsen. Toch willen wel wat vrouwen zijn ketting. Vaak vrouwtjes onder de 18. Tis maar wat je leuk vind!

Inderdaad, vorig jaar was hij veel rustiger en nu doet hij net alsof hij de player is van het huis. Hij probeert Jordan een beetje na te doen denk ik.
Viel mij idd ook al op, is ineens een heel ander mens:o. Verder blijft het gewoon lachen, die Jamy eerst moeilijk doen en hard to get spelen om vervolgens een paar uur later geneukt te worden en dat die Harrie vervolgens ook weer een paar uur later over die Yasmine gaat:roflol:.

Viel mij idd ook al op, is ineens een heel ander mens:o. Verder blijft het gewoon lachen, die Jamy eerst moeilijk doen en hard to get spelen om vervolgens een paar uur later geneukt te worden en dat die Harrie vervolgens ook weer een paar uur later over die Yasmine gaat:roflol:.

Het zijn ook een soafabriek daar niet te geloven

De aflevering van gisteren deed gewoon pijn aan m’n ogen, werkelijk waar en ik hou echt wel van trashtv op z’n tijd.

wat een aflevering idd hahah enige + hiervan waren de t**ten van yasmine

Gulent is geloof ik ook vergeten om iets tegen zn gyno te nemen :o

Zojuist teruggekeken en het grappigste vond ik al die stemmetjes van de meiden :roflol:

Terug
Naar boven