Redfish
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
extreme spierpijn ken ik niet , alleen nu ik meer rust heb door mijn nieuwe schema lijkt het wel of ik meer spierpijn heb - vreemd
Welk mechanisme in je CZS is er dan nog niet hersteld Skippy? Iedereen smijt met die term maar volgens mij weet niemand wat hij hiermee precies bedoeld; een nog niet hersteld Centrale Zenuwstelsel.
Ik ben benieuwd.

Uit ervaring weet ik dat de sauna 2 x per week bezoeken + koude douches tussen door de scherpe randjes van de spierpijn afhalen.
Als je niet de mogelijk hebt om de sauna te bezoeken is het aan te raden om gewoon thuis wisseldouches te nemen. Lekker warm beginnen +- 45-50 graden en dan laten aflopen tot een temperatuur van +- 20-15 graden.
Altijd met koud eindigen is mij verteld.

Uit ervaring weet ik dat de sauna 2 x per week bezoeken + koude douches tussen door de scherpe randjes van de spierpijn afhalen.
Als je niet de mogelijk hebt om de sauna te bezoeken is het aan te raden om gewoon thuis wisseldouches te nemen. Lekker warm beginnen +- 45-50 graden en dan laten aflopen tot een temperatuur van +- 20-15 graden.
Altijd met koud eindigen is mij verteld.