- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Dat valt me weer van je tegen manje squat toch ook full? Maar nog steeds not bad
![]()
Als de rom in me schouders beter is ga ik het wel weer doen. Squats full uiteraard

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt me weer van je tegen manje squat toch ook full? Maar nog steeds not bad
![]()

Goed bezig! Ik kan op je website niks vinden over je (huidige) voeding. Kun je iets vertellen over wat je dagelijks eet?

Sicke deadlift man. Doe je die GHR op een GHR bankje of doe je de natural variant?
Ik blijf me verbazen over je front squats na je dl, die zijn nog zeker sterk! Mijn rug zou echt gefrituurd zijn na heavy DL's.
Goed weekend bro.
Heb je je wel is ingelezen over BFR training?
Ik doe het nu een tijdje voor benen en het is echt heerlijk![]()

. Wel een dikke pomp, door dat afbinden stroomt je bloed wel naar je spieren maar het stroom minder makkelijk uit je spieren.En dat met high reps krijg je een branderig gevoel.Het doet idd zeer. Wel een dikke pomp, door dat afbinden stroomt je bloed wel naar je spieren maar het stroom minder makkelijk uit je spieren.En dat met high reps krijg je een branderig gevoel.
Ik gebruik mijn knee sleeves. Die dingen had ik ooit gekocht nu heb ik eindelijk een rede om ze te gebruiken.
Gewoon op een bankje met smith machine bar op me kuiten

armen ga ik ook denk proberen
mensen kijken je wel raar aan btw![]()
Dan doe je dus eigenlijk ham raises... inplaats van GHR. Die zijn een stuk zwaarder! nice