MuscleMeat

Ezravdb is becoming a student (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat die dubbele dagen wel moet kunnen voor de compounds, voor de assistance zou ik zeggen probeer het een week en als je dingen mist kan je het alsnog veranderen.
Hoe ga je Chins doen als 5/3/1 lift, gewoon weighted? Ben ik wel benieuwd naar :)
Het zou kunnen dat je woensdag nog spierpijn hebt tijdens de front squat van de squat maar dit went denk wel..Gewoon proberen zou ik zeggen :)

Thanks man, ik ga het eens een kans geven, ik start volgende week. Ik twijfel alleen nog een beetje aan hoeveel setjes assistance ik moet doen, en hoe zwaar, maar dat zal ik vanzelf wel aanvoelen.

Chins doe ik inderdaad als 5/3/1 lift, percentages een beetje afgeleid van de andere lifts en op gevoel bepaald:

Standaard zijn de werksets van de 3 weken in een cycle
65% 75% 85%
70% 80% 90%
75% 85% 95%
deload
en ik neem dan van het toegevoegd gewicht
30% 50% 70%
35% 60% 85%
40% 70% 100%
deload

Nee juist niet imo, door frequenter te squatten voorkom je spierpijn, dat is ook de grootste reden voor mij om het te doen. Als ik maar 1 keer per week squat loop ik 3 dagen mank ;)



Iemand nog tips om dumbbells in positie te krijgen op een bankje?
ik doe het nu door ze te cleanen en dan zitten met de dumbbells in de lucht

Bij shoulder presses is inderdaad cleanen vaak het makkelijkst, of even twee omstanders vragen om even de dumbbells aan te geven.
 
Goed bezig ezra. Kneitergoeie gewichten! Is je squat van afgelopen training een PR t.o.v vorige maand?

Btw... voor die seated DB presses: niet meer doen als je boven de 30kg gaat.... doe ze dan staand... dan moet je wel 20-25% lichter pakken, maar je kan de MP immiteren en de dumbbells zonder al teveel moeite cleanen :thumbup:
 
Goed bezig ezra. Kneitergoeie gewichten! Is je squat van afgelopen training een PR t.o.v vorige maand?

Btw... voor die seated DB presses: niet meer doen als je boven de 30kg gaat.... doe ze dan staand... dan moet je wel 20-25% lichter pakken, maar je kan de MP immiteren en de dumbbells zonder al teveel moeite cleanen :thumbup:

Hmm dan houd ik het liever bij de miltary press.. Ik bedenk er wel wat op..wil ook me schouder niet uit ze kapsel trekken na het cleanen xD

Vanavond weer bankdrukken, kijken of ik dit keer wel de volle lading kan pakken
 
Gisteravond:

Bankdrukken:

95: 5 reps
110 KG: 5 reps
122,5 KG: 3 reps + partials bovenaan

Pendlay Row:

90 KG: 8 reps
90 KG: 8 reps
90 KG: 8 reps

Incline Dumbbell Press:

40 KG: 10 reps
40 KG: 10 reps
40 KG: 9 reps

Nog wat direct armwerk wat ik niet genoteerd heb
 
Flink press werk en dikke row klasse !hoe staat het fysiek er voor?
 
Raw DL:

160: 3
182,5: 3
205: 3

Ham Raises:

3xbw

Negatieven met onderin opdrukken.
Sheeiitttt burns als je niet helemaal terug gaat en spanning erop houd

Leg Extentions:

105: 20
115: 10
80: 20+

burnn
 
Had je bij het bankdrukken niet 5/5/5+ moeten doen? Fail of bewust 3 reps + partial gedaan?
 
Had je bij het bankdrukken niet 5/5/5+ moeten doen? Fail of bewust 3 reps + partial gedaan?

Het is alweer de tweede week :P dus wel degelijk 3x3 :D

Ik had vorige keer alleen matige week met bankdrukken.
 
Nieuwe week, nieuwe PR's!


Vandaag:

Preworkout: 4/5 schepje 1R.M.

Military Press:

70 KG: 5 reps
77,5 KG: 3 reps
87,5 KG: 2 reps

Shiiiiii erg blij mee, en die 2de rep kwam echt overal vandaan! Vorige pr was 1x 85 volgens mij..

Dumbbell Shoulder Press:

32 KG: 8 reps
32 KG: 8 reps

Pull ups:

BW: 8 reps
BW: 8 reps
BW: 8 reps

Chin Ups:

BW: 6 reps
BW: 6 reps

Na 3 reps valt in 1x groot gedeelte van me kracht weg xD

Tricep Pushdowns:

35 KG: 8 reps
38 KG: 8 reps
45 KG: 3 reps

Levrone style..ellebogen naar buiten en boven t gewicht leunen, lekker voor de long head.

Barbell Curl:

40 KG: 8 reps
50 KG: 5 reps
60 KG: 4 reps, laatste slooowww negative
Korte rust
50 KG: 5 reps
40 KG: 5 reps

Tussendoor nog tricep extentions gedaan bij de laatste setjes :)

Armen na de training maten 42 CM
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke PR bij de MP, sterk man!
 
Woooooooooh dikke training man! Geweldig! Big arms.ook
 
netjes man 42cm arms, goeie kracht gains ook.
 
Mochten je bodystats nog kloppen, heb je een dikke 2x bodyweight overhead press op je naam staan. Klasse!
 
Mochten je bodystats nog kloppen, heb je een dikke 2x bodyweight overhead press op je naam staan. Klasse!

ja, klopt ben niet nog niet voorbij de 87..
Training van vandaag ging ook zoals ik gehoopt had :D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 18:11 ----------

Squat:
142,5 KG: 5 reps
160 KG: 3 reps
180 KG: 1 rep PR

2de rep nog geprobeerd maar t mocht niet baten :P

Leg extentions:

115: 10 reps
115: 10 reps
115: 10 reps

Sldl db:

40 KG: 15-20 reps
40 KG: 20 reps
40 KG: 15 reps

Toe press:

135:8 reps
135:6 reps + partials
135:6 reps + partials

Binnenkort ga ik weer meer content posten, dan krijg ik het wat minder druk met school.
Met name pics en vids etc

pepper it!
 
Laatst bewerkt:
Shiiiiiit dem trainingen.
Sterk bro. Ben benieuwd naar pics & vids :)
 
Gaat jou lukken doe je nog met de contest mee.,?
 
Weet nog niet..zit nu wel in een goede flow state wat training betreft. Wil daar voorlopig nog even gebruik van maken en goede PR's zetten. Dan sta ik er na een cut niet weer hetzelfde bij als 2 jaar geleden maar weet ik zeker dat ik mezelf verbeterd heb.
Nog even afwachten wat april en mei gaat brengen :)
 
Back
Naar boven