- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Je hebt een sugarmamma, wat leuk voor je!Geen commentaar, volgens mijn sponsors mag ik daar geen uitspraak over doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een sugarmamma, wat leuk voor je!Geen commentaar, volgens mijn sponsors mag ik daar geen uitspraak over doen.
Niet genoeg..lekker man. wat heb je allemaal voor je homegym nu?
Wil nog een 220cm stang voor deadlifts enzo.Je mag mijn ATX power bar binnenkort wel overnemen evt

Als ik geld heb.Je mag mijn ATX power bar binnenkort wel overnemen evt![]()
Ga je een nieuwe kopen?Ja zit al effe te wachten op de Ohio Power bar
Smaak heb je wel, heeft die atx powerbar center knurling?
Yep

Pm maar is een pic.
nice! zo kan je al aardig wat doen thuis tochNiet genoeg..Wil nog een 220cm stang voor deadlifts enzo.
ATX PRX-520 Rack + Diparms
ATX MBX-520 Bench
ATX Leg Lift Attachment
ATX Womans Bar 2meter 15kg
2x Pulley Set van fitness seller
Wat 30mm dumbbells, eco ez bar, nog een goedkope 2m eco stang, gewichten en dan dipriem, sluitingen ect.
Praktisch alles wat ik wil

Ik heb dit ook gehad! Bleek dus een zenuw te hard opgespannen geweest te zijn toen door het trainen, heeft me bijna 2 weken bezig gehouden voor het weg was. Elke inspanning die ik toen deed was het alsof ze met een mes in mijn hoofd stakenheb sinds vorige week licht in mijn hoofd en milde koppijn die soms terug komt bij inspanning.
Dat is naar, heb dat zelf ook een keer gehad op de leg press. Weet niet of dit hetzelfde is, kan ook zout te kort zijn of ik ben te slim aan het worden dat mijn schedel te klein is. In ieder geval hoop ik dat het morgen weer goed gaat.Ik heb dit ook gehad! Bleek dus een zenuw te hard opgespannen geweest te zijn toen door het trainen, heeft me bijna 2 weken bezig gehouden voor het weg was. Elke inspanning die ik toen deed was het alsof ze met een mes in mijn hoofd staken
Ik heb geen idee wat dit is. Maar je bent er weer vanaf begrijp ik....Bleek dus een zenuw te hard opgespannen geweest te zijn toen door het trainen
Ik hoop het ook.In ieder geval hoop ik dat het morgen weer goed gaat.
Jawel heb het maar 1x meegemaakt.. maar was wel awkwardIk heb geen idee wat dit is. Maar je bent er weer vanaf begrijp ik....

Dacht is grappig, een vrouwen stang. Nee zit met ruimte in het rack maar kan er naar wel deadliften en roeien. Dus daaromHoezo heb je een ATX Womans Bar 2meter genomen?
En geen 2.2 bijv. https://www.fitness-seller.nl/atx-power-bar/ ?