Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Troep is binnen, van 't weekend is ruimte maken en alles in elkaar zetten.
20220707_103453.jpg

lekker man. wat heb je allemaal voor je homegym nu?

• #2.024
lekker man. wat heb je allemaal voor je homegym nu?
Niet genoeg.. :roflol: Wil nog een 220cm stang voor deadlifts enzo.
ATX PRX-520 Rack + Diparms
ATX MBX-520 Bench
ATX Leg Lift Attachment
ATX Womans Bar 2meter 15kg
2x Pulley Set van fitness seller
Wat 30mm dumbbells, eco ez bar, nog een goedkope 2m eco stang, gewichten en dan dipriem, sluitingen ect.

Niet genoeg.. :roflol: Wil nog een 220cm stang voor deadlifts enzo.
ATX PRX-520 Rack + Diparms
ATX MBX-520 Bench
ATX Leg Lift Attachment
ATX Womans Bar 2meter 15kg
2x Pulley Set van fitness seller
Wat 30mm dumbbells, eco ez bar, nog een goedkope 2m eco stang, gewichten en dan dipriem, sluitingen ect.
nice! zo kan je al aardig wat doen thuis toch

• #2.033
Training 07-07-2022

Bench 2x5 77,5kg 1x5 70kg 1x10 65kg

OHP 1x8 1x7 1x6 37,5kg

Incline DB Bench 1x16 16kg 1x14 1x13 18kg

Cable Flyes H2L 3x16 40kg ss Facepulls 3x20 65kg

Overhead Rope Extensions 3x13 60kg

Uni Lateral Cable Pushdowns 2x16 20k

Wat een trieste training, alles voelde off.

Bench ging niet lekker, voelde raar. Kont ging omhoog en mijn borst leek wel dood te zijn.

OHP schouders dood door bench dus kut.

DB Incline Bench ging oké, had geen echte lekkere feeling zoals ik eerst had.

Cable Flyes voelde goed, eindelijk iets dat goed ging.

Pushdowns uni lateraal gedaan en veel betere MMC.

Toch terwijl ik me zwak voelde wel een goede pomp kunnen krijgen, heb sinds vorige week licht in mijn hoofd en milde koppijn die soms terug komt bij inspanning. Ga maar ff een zelftestje doen voor de zekerheid, vorige keer dat ik ziek was had ik hetzelfde gezeik. Soms heb je van die dagen dat het heleeemaal kut is, wel blij dat ik ben gegaan en het heb afgemaakt.:)

Laatst bewerkt:
heb sinds vorige week licht in mijn hoofd en milde koppijn die soms terug komt bij inspanning.
Ik heb dit ook gehad! Bleek dus een zenuw te hard opgespannen geweest te zijn toen door het trainen, heeft me bijna 2 weken bezig gehouden voor het weg was. Elke inspanning die ik toen deed was het alsof ze met een mes in mijn hoofd staken

• #2.035
Ik heb dit ook gehad! Bleek dus een zenuw te hard opgespannen geweest te zijn toen door het trainen, heeft me bijna 2 weken bezig gehouden voor het weg was. Elke inspanning die ik toen deed was het alsof ze met een mes in mijn hoofd staken
Dat is naar, heb dat zelf ook een keer gehad op de leg press. Weet niet of dit hetzelfde is, kan ook zout te kort zijn of ik ben te slim aan het worden dat mijn schedel te klein is. In ieder geval hoop ik dat het morgen weer goed gaat.

Haha als je me de keuze geeft opteer ik het zout :p neen hopelijk is het snel weg, ik had er 2 weken last van..

• #2.040
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven