- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Misschien kan @Lies je wagen duwen als ze klaar is bij d'r moeder?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kan @Lies je wagen duwen als ze klaar is bij d'r moeder?
Heb ik in een keer last van alle 3 mijn benen.Misschien kan @Lies je wagen duwen als ze klaar is bij d'r moeder?
simp
Oh nu ben je wel jaloers?
Zo'n kleefplant is dan kinderspel voor jehahahah die moeder uit bad is blijven hangen!
Was ooit een grappige commercial ergens voor 2010, ging over een chick op een foute date en ze gebruikte die smoes om weg te komen, dat ze moest gaan omdat ze dur moeder nog uit bad moest halen
Maar als verpleegkundige ben ik zeer verzorgend hoor dus kom maar met die rolstoel en ook met die 3 benen!!

Waar woonde je ook alweer, vraag dit namens een kennis.Maar als verpleegkundige ben ik zeer verzorgend hoor dus kom maar met die rolstoel en ook met die 3 benen!!
euh Rotterdam, nog meer Rotterdammers hier?Waar woonde je ook alweer, vraag dit namens een kennis.

dan bedoel je knieen iets uit elkaar?Squats gingen goed, waar ik op moet letten is heupen openen
Edit: kcal zijn weer 3650 op trainingsdagen want dat was beter.Overheen gelezen
Nee heeft met je liezen te maken, kont iets naar achter waardoor je je heupen opent. Daardoor is mn squat 1 beweging en niet 3 mislukte delen. (Denk dat ik t zo goed zeg? @PartyMarty )Ja wel een heel eind jaOverheen gelezenNee heeft met je liezen te maken, kont iets naar achter waardoor je je heupen opent. Daardoor is mn squat 1 beweging en niet 3 mislukte delen. (Denk dat ik t zo goed zeg? @PartyMarty )

Wat doe je normaal dan in de gym?komt denk ik omdat ik deze week vrij actief ben geweest naast de stappen alleen. (Zware dingen optillen ect

Lichte dingen tillen 🙈
Meestal door instagram scrollen, beetje praten.
Vanochtend viel het mee, nu is 't kut, morgen een rolstoel.Hoe voelen je benen? Stijf van de spierpijn of valt het mee? Of morgen nog eens vragen vragen 😉