AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahahah die moeder uit bad is blijven hangen!
Was ooit een grappige commercial ergens voor 2010, ging over een chick op een foute date en ze gebruikte die smoes om weg te komen, dat ze moest gaan omdat ze dur moeder nog uit bad moest halen :roflol:

Maar als verpleegkundige ben ik zeer verzorgend hoor dus kom maar met die rolstoel en ook met die 3 benen!!

hahahah die moeder uit bad is blijven hangen!
Was ooit een grappige commercial ergens voor 2010, ging over een chick op een foute date en ze gebruikte die smoes om weg te komen, dat ze moest gaan omdat ze dur moeder nog uit bad moest halen :roflol:

Maar als verpleegkundige ben ik zeer verzorgend hoor dus kom maar met die rolstoel en ook met die 3 benen!!
Zo'n kleefplant is dan kinderspel voor je :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.069
Heb niet veel te loggen van deze training, squatten ging goed en daarna kapot op andere oefeningen gegaan kan amper lopen dus het is goed. @ak @PartyMarty voor herhaling vatbaar iig. :)

Laatst bewerkt:
1657381924593.png

• #2.071
Kleine aanvulling op de training van vandaag;
Squats gingen goed, waar ik op moet letten is heupen openen en langzamer zakken.
Sowieso ook focussen op langzamer zakken met alles, tempo 1-3-1 hou ik nu aan en voelt goed.

Volgens mij deed ik iets van 70kgx9 of 11, ging wel lekker.

• #2.073
Gewicht deze week
84,5
83,8
83,9
83,3
83,4
83,3
84,4
Gemiddeld 83,8(-0,24)

Na de leg day van gister hou ik lekker wat vocht vast, doe ik vaker dus geen probleem. Wel een drop in bodyweight, komt denk ik omdat ik deze week vrij actief ben geweest naast de stappen alleen. (Zware dingen optillen ect). Maar meeste zal ook darminhoud zijn, man ik kan me toch weer goed naar de wc. :roflol: Edit: kcal zijn weer 3650 op trainingsdagen want dat was beter.
Screenshot_20220710-082534_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
  • #2.074
Hoe voelen je benen? Stijf van de spierpijn of valt het mee? Of morgen nog eens vragen vragen 😉

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven