bobby37
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 969
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook veel lekkerder en sneller! Zelf eet ik ook 4x per dag warm dus zijn we mooi samen bejaardeVoorbereide kip van MM is top! Heb elke middag een bord kip+rijst of pita en groente binnen 10 minuten klaar.
Voel me wel af en toe een bejaarde omdat ik elke middag warm eet, maar het is wel de makkelijkste manier om aan eiwitten te komen

Dat is niet MM, maar Mac

Voel je dan een Spanjaard, of een boer.Voorbereide kip van MM is top! Heb elke middag een bord kip+rijst of pita en groente binnen 10 minuten klaar.
Voel me wel af en toe een bejaarde omdat ik elke middag warm eet, maar het is wel de makkelijkste manier om aan eiwitten te komen
1x10 37,5kg
Helemaal niet verkeerd als je ze echt paused doet
verhoudingen zijn iig niet offMisschien eens oefenen om een beetje naar achter te trekken/rekken met de schouders. Knoop een elastiek aan een hoog punt, stok erdoor en in de OHP houding nu de stok naar achteren trekken tot hij minstens aan de achterkant van je hoofd, of daar voorbij komt. En je hoofd mag voor je gevoel een beetje naar voren komen.Paused OHP ging goed, laatste set op rep 4 iets te ver naar voren gestoten waardoor ik op de 5de rep 4 seconden vast zat op oog hoogte en daarna faalde.
Damnnn nice man die paused OHP doe je veel man! Ik zelf heb al moeite met 40KG, netjes manTraining 04-07-2022
Paused OHP 2x5 1x4 47,5kg1x10 37,5kg
Bench 1x10 2x9 65kg
Weighted Dips 2x10 1x8 5kg
L2H Cable Flyes 1x15 25kg
Overhead Rope Extensions 3x12 55kg SS Lu Raises 3x15 8kg
Rope Pushdowns 1x16 70kg DROPSET; 14x60kg 10x50 ?x40
Hanging Knee Raises 3x15
Ab Crunches 20x70kg 14x90kg
Goede training, erg goede pomp vandaag, tietjes, delts en triceps kas kapot.
Paused OHP ging goed, laatste set op rep 4 iets te ver naar voren gestoten waardoor ik op de 5de rep 4 seconden vast zat op oog hoogte en daarna faalde.
Bench ging ook goed, laatste set was echt een goede grind. Dacht dat ik dood ging maar m'n kont ging amper de lucht in
Dips gingen goed, vorige week was het een aanspannings foutje. Nu 2x10 1x8 laatste set was ik echt helemaal kapot. Al een goede pomp.
Overhead Extensions waren zwaar, heel mn triceps waren kapot.
Lu Raises ga ik pas naar 9kg als ik alle sets alle 15 reps heel clean kan.
1 sec pause anders is 't niet meer leukHelemaal niet verkeerd als je ze echt paused doetverhoudingen zijn iig niet off
Goeie rek/oefening maar dit was gewoon mezelf te veel op te hypen en te haastig de stang gepaktMisschien eens oefenen om een beetje naar achter te trekken/rekken met de schouders. Knoop een elastiek aan een hoog punt, stok erdoor en in de OHP houding nu de stok naar achteren trekken tot hij minstens aan de achterkant van je hoofd, of daar voorbij komt. En je hoofd mag voor je gevoel een beetje naar voren komen.
Dank je, zit al een tijdje rond de 45-50kg maar nooit boven de 50kg gedaan.Damnnn nice man die paused OHP doe je veel man! Ik zelf heb al moeite met 40KG, netjes man
Pauze is op de onderkant, haalt een beetje het 'stretch' van de spier en momentum eruit. Maakt het voor mij moeilijker, als ik ze normaal doe kan ik er denk wel 6-7 reps met 47,5kg.Misschien heb je 't ergens beschreven, maar ik zie 't niet zo 123 staan, op welk punt pauzeer jij je OHP?
I see. Voor mij is dat juist 'n sterke positie, interessant. Ik heb juist moeite met de lockout, daar pauzeren zou echt killer zijn. Ter referentie, mijn OHP 1rm max is nu 65kgPauze is op de onderkant, haalt een beetje het 'stretch' van de spier en momentum eruit. Maakt het voor mij moeilijker, als ik ze normaal doe kan ik er denk wel 6-7 reps met 47,5kg.
Kan ook voor de ogen pauzeren ja, zelf met m'n lange armen is dat ook mijn zwakkepunt maar dit is puur om het momentum en het rek van de spier eruit te halen. Voelt de burn heel erg op hogere reps als je ze zo paused doet.I see. Voor mij is dat juist 'n sterke positie, interessant. Ik heb juist moeite met de lockout, daar pauzeren zou echt killer zijn. Ter referentie, mijn OHP 1rm max is nu 65kg
waarom is het dan niet leuk meer dan?
Merk zeker wel een verschil als je het doet aangezien je spieren langer het gewicht vasthoud en het hele momentum ect eruit haalt, je moet het proberen. Zijn zat mensen die het zo doen.waarom is het dan niet leuk meer dan?
zoals ik in je log lees doe je een gewone reguliere ohp, dus de volledige beweging van bovenkant chest naar boven het hoofd.
pauzeren zou bij zowel bij bovenkant chest (startpositie) als boven je hoofd geen probleem moeten zijn.
ok, ik doe het al heel mijn trainende leven zo, maar wat ik bedoel is wat dan die pauze moeilijk maakt, ik kan zowat eindeloos in startpositie blijven staan met die stang op mijn borst, zelfde als bovenin, daar kan je best lang probleemloos mee blijven staan.( dat moet bij goede uitvoering geen probleem zijn)Merk zeker wel een verschil als je het doet aangezien je spieren langer het gewicht vasthoud en het hele momentum ect eruit haalt, je moet het proberen. Zijn zat mensen die het zo doen.
Snap wat je bedoel maar ik heb wel mijn spieren aangespannen onderin, ik hou hem vast en leg hem niet op mijn borst. Daardoor merk ik wel degelijk een verschil en blijf het ook zo doen. Mobiliteit is zeker geen probleem en neem aan dat het nooit een probleem zou worden..ok, ik doe het al heel mijn trainende leven zo, maar wat ik bedoel is wat dan die pauze moeilijk maakt, ik kan zowat eindeloos in startpositie blijven staan met die stang op mijn borst, zelfde als bovenin, daar kan je best lang probleemloos mee blijven staan.( dat moet bij goede uitvoering geen probleem zijn)
punt is dat als je niet in een startpositie kan (blijven) staan je mobiltieit van je schouders wat te wensen overlaat, en als je boven last hebt met vasthouden dan hou je de stang niet voldoende midden voet.
Krijg je daar geen problemen mee als het druk is in de sportschool?ok, ik doe het al heel mijn trainende leven zo, maar wat ik bedoel is wat dan die pauze moeilijk maakt, ik kan zowat eindeloos in startpositie blijven staan met die stang op mijn borst, zelfde als bovenin, daar kan je best lang probleemloos mee blijven staan.( dat moet bij goede uitvoering geen probleem zijn)
punt is dat als je niet in een startpositie kan (blijven) staan je mobiltieit van je schouders wat te wensen overlaat, en als je boven last hebt met vasthouden dan hou je de stang niet voldoende midden voet.