- Waardering
- 2.081
Welk % dan?heb het gevoel dat na het derde setje het junk volume word
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk % dan?heb het gevoel dat na het derde setje het junk volume word
~65 Is te doen maar voelt gewoon nutteloos aan.
Met een tm van 90%?
Nee niet op RDL, deed al langer 5x10 en dit gewicht voelt goed. Net uitdagend genoeg maar toch mind muscle connection met hams.Met een tm van 90%?
De bbb sets vond ik zelf ook erg licht toen ik nog 531 draaide
Is scheenbeschermers geen ideetje? En je enkel moet natuurlijk weer OK zijn .....Vandaag geen Deadlifts door de wond op m'n scheen en natuurlijk de mobiliteit van mijn enkel. Hou het vandaag bij RDL.
Nee, dat gaat flink in de weg zitten. Ben nou wat meer bezig met mijn enkel te bewegen als ik stil zit. Merk al dat ik iets flexibeler word, vooral na lopen/hardlopen.Is scheenbeschermers geen ideetje? En je enkel moet natuurlijk weer OK zijn .....
Enkels en kuiten hard foamrollen wil ook wel helpen.Nee, dat gaat flink in de weg zitten. Ben nou wat meer bezig met mijn enkel te bewegen als ik stil zit. Merk al dat ik iets flexibeler word, vooral na lopen/hardlopen.
Durf het nog niet aan met de foamroller, weet niet wat er mee aan de hand is. Kan best dat ik tijdens het vallen mijn enkel gebleseerd heb. Ben nou dingen zoals bw calfraises, bw squats en een beweging waar ik de naam niet van ken die puur voor enkel warm up is.Enkels en kuiten hard foamrollen wil ook wel helpen.
Ik vind het kut om te zeggen, maar het lijkt er op dat je sneller wil gaan dan je lichaam toe laat. Weekje (of twee) complete rust zou kunnen helpen. Hoop dat ik er compleet naast zit, maar weken of maanden aankutten met blessures (klein of groot) is slechter voor je progressie dan een tijdje rust.Training 19-02-2022
Hardlopen 2,6km 17min ~30 sec.
Was begonnen en mijn veter ging los, heb het ook lekker rustig gedaan want had beetje last van de kou op mijn longen en moe in het algemeen.
Wel spijt van dat ik gestopt was met hardlopen, deed het eerst in 14min ~45sec en dacht daarna: 'Oh kan eigenlijk nog wel een stukje'

Het goede nieuws is dat hij niet tot kotsen is doorgegaan om onder de 15 min te blijvenIk vind het kut om te zeggen, maar het lijkt er op dat je sneller wil gaan dan je lichaam toe laat. Weekje (of twee) complete rust zou kunnen helpen. Hoop dat ik er compleet naast zit, maar weken of maanden aankutten met blessures (klein of groot) is slechter voor je progressie dan een tijdje rust.
Je lichaam is al sterk, maar moet nog wat jaren mee gaan, hou het sterk!![]()

Nee, valt mee hoor. Het is al bijna helemaal geheelt. Alleen moet ik meer rust houden, daarom ben ik ook de 2,6km rustig gaan lopen haha.Ik vind het kut om te zeggen, maar het lijkt er op dat je sneller wil gaan dan je lichaam toe laat. Weekje (of twee) complete rust zou kunnen helpen. Hoop dat ik er compleet naast zit, maar weken of maanden aankutten met blessures (klein of groot) is slechter voor je progressie dan een tijdje rust.
Je lichaam is al sterk, maar moet nog wat jaren mee gaan, hou het sterk!![]()
Haha dat zeg jijHet goede nieuws is dat hij niet tot kotsen is doorgegaan om onder de 15 min te blijven![]()

Who cares?sorry voor de shit markeringen er hangt gewoon belachelijk veel troep op de muur.

Dank je, ga uiteindelijk voor de 15-18 vet percentage. Ben altijd al sterk geweest maar toen ik ben gaan afvallen heb ik gewoon veel kracht verloren en energie in het algemeen. Verwacht dat als ik een paar kilo aankom mijn 'lompe' kracht weer terug komt.Who cares?
Ziet er krachtig uit, en rug en armen behoorlijk droog. Ik denk dat je er best een paar calorieen op mag gooien.
18% zit je toch zeker al op?Dank je, ga uiteindelijk voor de 15-18 vet percentage. Ben altijd al sterk geweest maar toen ik ben gaan afvallen heb ik gewoon veel kracht verloren en energie in het algemeen. Verwacht dat als ik een paar kilo aankom mijn 'lompe' kracht weer terug komt.
Nee eerder 13-14 ben redelijk droog heb ook altijd aders overal lopen. Alleen heb ik los vel wat redelijk wat 'verstopt'. Die eerste foto is ook niet redelijk scherp haha.