XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga voortaan ook 3x in de week in de ochtend trainen en wou 60-90min van te voren een shake proberen te nemen. Zat zelf aan dit te denken.

50gr Havermout
15gr Honing
Grote Banaan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
10gr Pindakaas
25gr Whey

Macros 74,9gr Carb 11,6gr vet 30,5 gr eiwit. 521kcal.
+ Pre workout blast xxl

Op het moment doe ik brinta pre workout, maar shakes vind ik lekkerder met havermout.
Als ik trouwens niet eet voor het trainen gaat het kut.

Met een tm van 90%?
De bbb sets vond ik zelf ook erg licht toen ik nog 531 draaide
Nee niet op RDL, deed al langer 5x10 en dit gewicht voelt goed. Net uitdagend genoeg maar toch mind muscle connection met hams.
Het is niet zo zeer dat het te licht is maar meer dat mijn energie snel opraakt door 5x10 rdls haha.

Is scheenbeschermers geen ideetje? En je enkel moet natuurlijk weer OK zijn .....
Nee, dat gaat flink in de weg zitten. Ben nou wat meer bezig met mijn enkel te bewegen als ik stil zit. Merk al dat ik iets flexibeler word, vooral na lopen/hardlopen.

Enkels en kuiten hard foamrollen wil ook wel helpen.
Durf het nog niet aan met de foamroller, weet niet wat er mee aan de hand is. Kan best dat ik tijdens het vallen mijn enkel gebleseerd heb. Ben nou dingen zoals bw calfraises, bw squats en een beweging waar ik de naam niet van ken die puur voor enkel warm up is.

Training 19-02-2022

Hardlopen 2,6km 17min ~30 sec.
Was begonnen en mijn veter ging los, heb het ook lekker rustig gedaan want had beetje last van de kou op mijn longen en moe in het algemeen.
Wel spijt van dat ik gestopt was met hardlopen, deed het eerst in 14min ~45sec en dacht daarna: 'Oh kan eigenlijk nog wel een stukje'

Training 19-02-2022

Hardlopen 2,6km 17min ~30 sec.
Was begonnen en mijn veter ging los, heb het ook lekker rustig gedaan want had beetje last van de kou op mijn longen en moe in het algemeen.
Wel spijt van dat ik gestopt was met hardlopen, deed het eerst in 14min ~45sec en dacht daarna: 'Oh kan eigenlijk nog wel een stukje'
Ik vind het kut om te zeggen, maar het lijkt er op dat je sneller wil gaan dan je lichaam toe laat. Weekje (of twee) complete rust zou kunnen helpen. Hoop dat ik er compleet naast zit, maar weken of maanden aankutten met blessures (klein of groot) is slechter voor je progressie dan een tijdje rust.
Je lichaam is al sterk, maar moet nog wat jaren mee gaan, hou het sterk!:flexgrin:

Ik vind het kut om te zeggen, maar het lijkt er op dat je sneller wil gaan dan je lichaam toe laat. Weekje (of twee) complete rust zou kunnen helpen. Hoop dat ik er compleet naast zit, maar weken of maanden aankutten met blessures (klein of groot) is slechter voor je progressie dan een tijdje rust.
Je lichaam is al sterk, maar moet nog wat jaren mee gaan, hou het sterk!:flexgrin:
Het goede nieuws is dat hij niet tot kotsen is doorgegaan om onder de 15 min te blijven :D

Nee, valt mee hoor. Het is al bijna helemaal geheelt. Alleen moet ik meer rust houden, daarom ben ik ook de 2,6km rustig gaan lopen haha.

Gewicht deze week
79,4- 79,3- 79,8- 79,8- 79,7- 79,5- 79,1kg.
Gemiddelde 79,5. -10gram vergeleken met vorige week, heb ook geen bloat die ik eerst had.
Calorieen gaan met 150 omhoog. 3300 op gewichthefdagen 3200 op cardio. Of 2850 of 3000 op rust dag.

Ik denk dat dit de reden was waarom ik vrijdag minder energie had. Aankomende week ga ik gewoon 5x5 en 5x10 blijven doen kijken of het dan beter gaat.

20220220_063757.jpg

Vandaag genomen, schouders lijken iets groter vooral mijn rear delts. Ben hier wel blij mee! Zal een foto van een maand geleden hier onder posten
20220111_063627.jpg

sorry voor de shit markeringen er hangt gewoon belachelijk veel troep op de muur.

Who cares? :p
Ziet er krachtig uit, en rug en armen behoorlijk droog. Ik denk dat je er best een paar calorieen op mag gooien.
Dank je, ga uiteindelijk voor de 15-18 vet percentage. Ben altijd al sterk geweest maar toen ik ben gaan afvallen heb ik gewoon veel kracht verloren en energie in het algemeen. Verwacht dat als ik een paar kilo aankom mijn 'lompe' kracht weer terug komt.

Dank je, ga uiteindelijk voor de 15-18 vet percentage. Ben altijd al sterk geweest maar toen ik ben gaan afvallen heb ik gewoon veel kracht verloren en energie in het algemeen. Verwacht dat als ik een paar kilo aankom mijn 'lompe' kracht weer terug komt.
18% zit je toch zeker al op?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven