Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.862
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250-300grMisschien tijdelijk, maar metabolisme en hormoonhuishouding veranderen vrolijk mee, dus zou nu weer 'normaal' moeten zijn. Hoeveel kom je bij op die 3150 kcal?
Dit is ook maar van 2 weken dus water gewicht is erbij opgetelt.
Dan ben je misschien wel afgevallenDit is ook maar van 2 weken dus water gewicht is erbij opgetelt.

Haha was bloated genoeg

Bloated hoort nu eenmaal beetje bij een bulk, is ook zo weer weg als de cut begint voor het bikini seizoen

Dank je, maar je had de ROM moeten zien. Helaas niet ass to grass door mn enkel. Deed eerst 5X5 60kg ass to grass.. Maar ben tevreden met dit!
Is dat nou slim?
Sinds wanneer moet ik slim zijn om te sporten
Niets moet, maar het helpt om uit de lappenmand te blijven

Het Muay Thai is nu alleen bokszak training helaas, ben al een paar maanden gestopt haha.Kan me wel aansluiten bij de vraag van @neet61 . Als je straks weer geblesseerd raakt en ergens een wond hebt zit je weer in de lappenmand. Aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen dat je je aandoening niet in de weg wilt laten staan om te doen wat je leuk vindt. Fingers crossed 🤞👊
Fiets altijd naar de gym dus dat is covered. Zal sowieso de side/front raises doen. Zat ook te denken aan BW Chins en Band dislocations.5-10min fietsen erna 1,25kg of 2,5kg schijfje zwaaiende front/sideraises doen en wellicht nog licht latpulley.
BW chins niet als warmup doen. Ik zelf doe latpulley met 40kg. Band dislocations kan ook idd. Enige wat je niet wilt is de spieren losmaken (spier zit bewust wat vaster om stevigheid te creeeren). Enkel opwarmen wat wennen aan gewicht en doorbloeden.Fiets altijd naar de gym dus dat is covered. Zal sowieso de side/front raises doen. Zat ook te denken aan BW Chins en Band dislocations.
Edit: Bw Chins ook te supersetten met OHP. Om te helpen met bracing
Heb nu banded chins en band dislocations en lu raises gedaan daarna OHP warm up zelf. Ging heel goed.BW chins niet als warmup doen. Ik zelf doe latpulley met 40kg. Band dislocations kan ook idd. Enige wat je niet wilt is de spieren losmaken (spier zit bewust wat vaster om stevigheid te creeeren). Enkel opwarmen wat wennen aan gewicht en doorbloeden.