XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het kan ook zijn dat je vet% nu zo laag is dat er iets verstoord is. Lijkt me niet het geval, maar het kan.

• Topic Starter Topic Starter
Training 15-02-2022

Squat 3x8 60kg voelde echt t*fus zwaar.

FrontSquat 5x10 40kg

Weighted Chins 1x5 6,75 1x5 7,5 1x5 8,75!

Uni Leg Ext 1x12 schijf 8 2x12 schijf 9

Close Grip Sup PullDown 1x12

Mobiliteit in mn enkel is kut, maar heb kunnen squatten. Leg extensions niet full ROM boven door mn linkerbeen.
Wel een Chin Up pr dus dat is mooi. Ben echt gesloopt, drukke dag gehad. Lekker aan de 3450kcals vandaag.

Training 16-02-2022

Hardlopen- 2,6km. Tijd : 16min ~50 sec. Was eerst 14min 40sec.

Ging 'goed' met mn been/enkel, ga nog niet muay thai doen want ik weet dat ik mezelf dan niet in hou. Zaterdag ga ik wss wel weer muay thai doen. Vind het wel leuker om in het donker te hardlopen.

Kan me wel aansluiten bij de vraag van @neet61 . Als je straks weer geblesseerd raakt en ergens een wond hebt zit je weer in de lappenmand. Aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen dat je je aandoening niet in de weg wilt laten staan om te doen wat je leuk vindt. Fingers crossed 🤞👊

Kan me wel aansluiten bij de vraag van @neet61 . Als je straks weer geblesseerd raakt en ergens een wond hebt zit je weer in de lappenmand. Aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen dat je je aandoening niet in de weg wilt laten staan om te doen wat je leuk vindt. Fingers crossed 🤞👊
Het Muay Thai is nu alleen bokszak training helaas, ben al een paar maanden gestopt haha.

Zometeen na 2-3 weken weer OHP doen, zelfde percentages als eerst. Heeft iemand nog tips qua warming up? Heb lang geen press gedaan..

5-10min fietsen erna 1,25kg of 2,5kg schijfje zwaaiende front/sideraises doen en wellicht nog licht latpulley.

5-10min fietsen erna 1,25kg of 2,5kg schijfje zwaaiende front/sideraises doen en wellicht nog licht latpulley.
Fiets altijd naar de gym dus dat is covered. Zal sowieso de side/front raises doen. Zat ook te denken aan BW Chins en Band dislocations.

Edit: Bw Chins ook te supersetten met OHP. Om te helpen met bracing

Fiets altijd naar de gym dus dat is covered. Zal sowieso de side/front raises doen. Zat ook te denken aan BW Chins en Band dislocations.

Edit: Bw Chins ook te supersetten met OHP. Om te helpen met bracing
BW chins niet als warmup doen. Ik zelf doe latpulley met 40kg. Band dislocations kan ook idd. Enige wat je niet wilt is de spieren losmaken (spier zit bewust wat vaster om stevigheid te creeeren). Enkel opwarmen wat wennen aan gewicht en doorbloeden.

BW chins niet als warmup doen. Ik zelf doe latpulley met 40kg. Band dislocations kan ook idd. Enige wat je niet wilt is de spieren losmaken (spier zit bewust wat vaster om stevigheid te creeeren). Enkel opwarmen wat wennen aan gewicht en doorbloeden.
Heb nu banded chins en band dislocations en lu raises gedaan daarna OHP warm up zelf. Ging heel goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven