AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee eerder 13-14 ben redelijk droog heb ook altijd aders overal lopen. Alleen heb ik los vel wat redelijk wat 'verstopt'. Die eerste foto is ook niet redelijk scherp haha.
20220213_083624.jpg

Hier zie je op mn onderrug het vel beter, er is ook een reden waarom ik alleen backshots deel
:p

20220213_083624.jpg

Hier zie je op mn onderrug het vel beter, er is ook een reden waarom ik alleen backshots deel
:p
En wat is die reden? Buikvel? (nou worden we nieuwsgierig :p)
Vel op je onderrug ben je goed mee weggekomen vind ik, is nog jong en elastisch allemaal en trekt denk ik nog wel iets gladder.

En wat is die reden? Buikvel? (nou worden we nieuwsgierig :p)
Vel op je onderrug ben je goed mee weggekomen vind ik, is nog jong en elastisch allemaal en trekt denk ik nog wel iets gladder.
Klopt, ik mag helemaal niet klagen.
Ik heb last van los vel op mijn borst, buik, oksel/lat, binnen kant benen en biceps.
Word wel steeds minder maar ben benieuwd hoe veel minder.

Dacht precies anders om:D. Los vel sucks, lekker veel spiermassa eronder kweken :flexgrin:
Ja is flink klote, gelukkig focus ik niet 100% op aesthetics. Ben liever sterker, fitteren en dat ik me beter in me vel voel (pun intended) met een hoger vet percentage dan dat ik rond loop met een laag vp.

Niet echt een training maar heb extra hardgelopen. Heb net twee keer avond eten gegeten dus dacht ga wel naar huis hardlopen:laugh:

Training 21-02-2022

Bench 5x50kg 5x60kg 7x65kg rpe 8.5

Bench 5x10 50kg SS BB Row 3x8 1x10 65kg

Tate press 3x12 10kg ss Ez Bar Curls 2x12 22,5kg (dropset 10x25kg 15x20kg 20x15kg)

Lu Raises 3x12 8kg SS Facepulls 3x20 40kg

Dual Rope Ext 1x12 40kg 1x12 45kg (dropset 14+halfx45kg 20x35kg 15x25) SS 3x12 Woodchoppers.

Ging goed, heb volgens mij met de eerste twee setjes op bench inplaats van 3 5 reps gedaan.
Heb ook weer dropsets gedaan, merk het vooral bij biceps goed voelt. Was ook eerste keer weer om half acht trainen dus had een lege gym:D

Deze week ook +150 kcal, ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Moet je niet naar school/stage/werken?

Training 22-02-2022

Squat 3x8 60kg ging goed

FrontSquat 5x10 40kg betere ROM als vorige week rpe 8

Weighted Chins 1x5 7,5 1x5 8,75 1x5 10kg!! rpe 9,5!

DB Row 2x12 28kg

Uni Leg Ext 1x12 schijf 9 2x12 schijf 10

Reverse Grip Pulldowns 1x12 schijf 13

Ging goed, kan weer full ROM zonder pijn en qua techniek is het ook weer beter. Weighted chins onverwachtte PR vooral omdat het vorige week ruk ging. De 150 kcal extra van deze week zijn trouwens goed nodig, geinig hoe ik zonder aankomen meer moet eten.

Laatst bewerkt:
In.

Shadowboxing- 2x3min technique/flow

1x3min fightpace.

Heavybag- 1x~15min

1x3min heavy bag combos

Hardlopen 2,65km 16min

Ging erg goed, nergens last van behalve dat mijn techniek en conditie minder is.
Heb alleen met rechter been getrapt omdat de linkerscheen nog een korst heeft.
Hardlopen na muay thai/kickboxen is wel iets zwaarder merk ik maar heb precies 16min gelopen en voor de eerste keer ben ik er wel blij mee.

Update van de blessure
Zwelling is al sinds zondag helemaal weg, kan weer fatsoenlijk squatten en alles. Nu alleen nog de korst eraf, de bovenkant van de korst zit al los maar ik betwijfel of het vrijdag deadliften word.

Pittige zaktraining man 😅 aardige conditie voor nodig. Goed bezig iig! Hopelijk snel de kost eraf en weer lekker alles kunnen doen

Heel netjes redelijk droog inderdaad. Laat mij zien dat ik nog een heel stuk droger moet worden

Pittige zaktraining man 😅 aardige conditie voor nodig. Goed bezig iig! Hopelijk snel de kost eraf en weer lekker alles kunnen doen
Haha valt zelfs nog mee, eerst deed ik meer maar dan zijn me schouders morgen gewoon kapot. Zaterdag train ik langer en meestal ook harder. Bedankt!

Haha dan wil ik de zwaardere/pittigere helemaal niet met je mee doen :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven