MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Bumperplates👍 heb nu genoeg gewichten voor een hele lange tijd, dus nu kan ik andere dingen impulsief kopen
Snapchat-579375043.jpg
.

Laatst bewerkt:
Nice! :)

• #2.344
Training 24-08-2022

Pull Ups
1x5(+1) 5kg
1x8(+0) bw
1x10 bw-30kg weerstandsband(2x15)

Pendlay Rows
3x12 60kg

Chin Ups
1x6 deadstop bw

Straight arm pullovers
1x16 25kg(+2,5kg)
1x16 25kg(+2,5kg)

Seated DB Hammercurls
3x12 15kg+db gewicht

Concetration Curls
3x12 10kg+dbgewicht

Oke training.

Pull ups gingen niet heel soepel, die 5kg is wel mijn 5rm dus geen verhoging volgende cycle.
Heb nu 2 weerstands banden gebruikt en kan nu wel fatsoenlijk pull ups doen zonder een band in mn kruis te krijgen.

Pendlay rows gingen oke, niet echt een lekkere feeling in de upperback aangezien ik moest uitkijken voor mn bloedingen.

Chin ups ff voor de lol, f**k lat pulldown. Had beter ff inverted rows kunnen doen maar maakt niet uit.

Pushdowns gingen goed, niet te gek gedaan omdat ik moest staan.

Hammer curls wel geinig, hier 0-1rir.

Zelfde voor concetration curls 0-1rir, wel een lekkere oefening hoor. Zit te denken om een armblaster te kopen voor (super)ezbar curls, iemand ervaring ermee?

Doe nu ff pull push en zaterdag hopelijk legs.

Ik heb express alleen pull ups, chin ups en curls dicht/tot falen gedaan omdat ik mijn herstel niet wil verneuken voor mn bloedingen. Ook omdat ik gewoon niet fit ben, heb dit wel onderschat zondag..
Rechter scheen is al weer bijna in orde, linker is kut. Eigenlijk was zelfs dit alweer te veel maar ja. f**k dat bankhangen dit is de laatste week waar ik lekker kan trainen want de vakantie is bijna voorbij:(.

Laatst bewerkt:
Ook heb ik besloten om na school te trainen, ik moet cognitief wel 100% zijn aangezien 1 foutje je hele code kan verneuken:roflol: Ook wil ik die stress niet van ik MOET slapen want ik MOET morgen ochtend snel trainen. Om 8 uur naar bed is ook gewoon kut, social life gaat van 0 naar -1.
Mijn slaap kwaliteit gaat dan gewoon omlaag en heb wel goed slaap nodig want ik ben nogal bekend met bloedingen enzo.. Houdoe.
Doe vooral wat voor jou werkt in jouw situatie.

Ik heb ook geen idee hoe laat je 's ochtends op zou moeten om voor school te kunnen trainen, 20u naar bed is wel erg vroeg. Mijn ervaring is dat ik me na vroeg trainen al veel scherper voel aan het begin van de dag, een vriend van me kakt helemaal in tijdens de dag als hij voor werk traint.

Dynamo was een van de eerste festivals waar ik heen ging. Veel Duitsers, veel leer, veel plateauzolen, maar vooral heel veel bijzonder aardige mensen. Je kan beter daar onderuitgaan in de pit dan op Pinkpop.

• #2.346
Doe vooral wat voor jou werkt in jouw situatie.

Ik heb ook geen idee hoe laat je 's ochtends op zou moeten om voor school te kunnen trainen, 20u naar bed is wel erg vroeg. Mijn ervaring is dat ik me na vroeg trainen al veel scherper voel aan het begin van de dag, een vriend van me kakt helemaal in tijdens de dag als hij voor werk traint.

Dynamo was een van de eerste festivals waar ik heen ging. Veel Duitsers, veel leer, veel plateauzolen, maar vooral heel veel bijzonder aardige mensen. Je kan beter daar onderuitgaan in de pit dan op Pinkpop.
Ik zou om 04:00-04:30 moeten opstaan om leuk te kunnen trainen, is gewoon kut.
Ik kak rond 13:00 meestal wel in maar na een half uurtje voel ik me weer oke. Ben wel scherper als ik goed geslapen en niet getrained heb.

Ja iedereen was aardig, was een hele leuke crowd. Ben zelf 1x vol op mn smoel gegaan in se pit en stond binnen 1 seconden op mn voeten haha.

Ik zou om 04:00-04:30 moeten opstaan om leuk te kunnen trainen, is gewoon kut.
Ja die @PartyMarty spoort ook niet.
:trollface:
Ik kak rond 13:00 meestal wel in maar na een half uurtje voel ik me weer oke.
Soms kan dat met voeding te maken hebben (teveel of te zwaar op de maag of teveel suikers oid) en soms kan een beetje bewegen helpen, wandeling in je pauze oid. Een lunchdip is op zich niet zo gek.

04.00 elke dag opstaan…..

Tren?!?!!!

• #2.349
Ja die @PartyMarty spoort ook niet.
:trollface:

Soms kan dat met voeding te maken hebben (teveel of te zwaar op de maag of teveel suikers oid) en soms kan een beetje bewegen helpen, wandeling in je pauze oid. Een lunchdip is op zich niet zo gek.
Nee juist minder last van nu ik meer suikers neem na het trainen, meestal ben ik dan gewoon ff moe..
Op school loop ik altijd standaard in de pauze om een blikje energie en een appel te halen :roflol:

• #2.351
Ik wil niet zeggen dat ik een nazaad van bob de bouwer ben, maar toch.

Chest supported row, helaas geen seal row maar dit is ook goed. Misschien van die grepen kopen die je om je stang kan doen voor extra rom, of een cambered bar.
Snapchat-966400781.jpg

• #2.352
Geen training vandaag, uitgeput en morgen hoop ik OHP te kunnen uitvoeren anders een seated press.
Mag blij zijn als ik maandag weer helemaal 100% ben, ik ga zometeen proberen om een stukje te lopen maar waarschijnlijk kan dat nog niet.

• #2.357
Ah kut man. Hopelijk was het het wel waard dan en kun je snel weer :wl:
Haha dat wel, maar misschien de volgende keer maar in 1 moshpit/wall of death in plaats van de hele dag.
Gaaf het een beetje met je ?
Ik verveel me wel haha, qua pijn ben ik het wel gewend. Heb in een paar jaar zoveel inwendige bloedingen gekregen, gelukkig was deze niet erg genoeg om naar t ziekenhuis te gaan en medicatie te krijgen.
Wel zonde dat ik niet lekker kan trainen in de laatste week van de vakantie.

Wat kan je wel dan ? Mag je bijvoorbeeld wandelen? Ga dan lekker naar het bos bijvoorbeeld

• #2.359
Heftig gamen lezen? Tinder?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven