bobby37
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 969
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Doe vooral wat voor jou werkt in jouw situatie.Ook heb ik besloten om na school te trainen, ik moet cognitief wel 100% zijn aangezien 1 foutje je hele code kan verneukenOok wil ik die stress niet van ik MOET slapen want ik MOET morgen ochtend snel trainen. Om 8 uur naar bed is ook gewoon kut, social life gaat van 0 naar -1.
Mijn slaap kwaliteit gaat dan gewoon omlaag en heb wel goed slaap nodig want ik ben nogal bekend met bloedingen enzo.. Houdoe.
Ik zou om 04:00-04:30 moeten opstaan om leuk te kunnen trainen, is gewoon kut.Doe vooral wat voor jou werkt in jouw situatie.
Ik heb ook geen idee hoe laat je 's ochtends op zou moeten om voor school te kunnen trainen, 20u naar bed is wel erg vroeg. Mijn ervaring is dat ik me na vroeg trainen al veel scherper voel aan het begin van de dag, een vriend van me kakt helemaal in tijdens de dag als hij voor werk traint.
Dynamo was een van de eerste festivals waar ik heen ging. Veel Duitsers, veel leer, veel plateauzolen, maar vooral heel veel bijzonder aardige mensen. Je kan beter daar onderuitgaan in de pit dan op Pinkpop.
Ja die @PartyMarty spoort ook niet.Ik zou om 04:00-04:30 moeten opstaan om leuk te kunnen trainen, is gewoon kut.

Soms kan dat met voeding te maken hebben (teveel of te zwaar op de maag of teveel suikers oid) en soms kan een beetje bewegen helpen, wandeling in je pauze oid. Een lunchdip is op zich niet zo gek.Ik kak rond 13:00 meestal wel in maar na een half uurtje voel ik me weer oke.
Nee juist minder last van nu ik meer suikers neem na het trainen, meestal ben ik dan gewoon ff moe..Ja die @PartyMarty spoort ook niet.
Soms kan dat met voeding te maken hebben (teveel of te zwaar op de maag of teveel suikers oid) en soms kan een beetje bewegen helpen, wandeling in je pauze oid. Een lunchdip is op zich niet zo gek.

🤫
Nog last van de moshpits?Geen training vandaag, uitgeput en morgen hoop ik OHP te kunnen uitvoeren anders een seated press.
Mag blij zijn als ik maandag weer helemaal 100% ben, ik ga zometeen proberen om een stukje te lopen maar waarschijnlijk kan dat nog niet.
Zijn de inwendige bloedingen die ik ervan kreeg, ik kan al een bloeding krijgen als ik m'n arm stoot dus..
Ah kut man. Hopelijk was het het wel waard dan en kun je snel weer

Haha dat wel, maar misschien de volgende keer maar in 1 moshpit/wall of death in plaats van de hele dag.Ah kut man. Hopelijk was het het wel waard dan en kun je snel weer![]()
Ik verveel me wel haha, qua pijn ben ik het wel gewend. Heb in een paar jaar zoveel inwendige bloedingen gekregen, gelukkig was deze niet erg genoeg om naar t ziekenhuis te gaan en medicatie te krijgen.
Enige wat ik kan is door huis lopen en bankhangen.Wat kan je wel dan ? Mag je bijvoorbeeld wandelen? Ga dan lekker naar het bos bijvoorbeeld