Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Die hatfield squat ziet uit als een squat waarbij je je vasthoud aan een rollator

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hatfield squat ziet uit als een squat waarbij je je vasthoud aan een rollator

. Djeez wat een bicepsTraining 13-09-2022
OHP
5x3 50kg(+2,5kg) ez pr
Feet Up Bench
1x9(+0) 60kg
2x9(+1) 60kg
Dips
2x8(-1) 5kg
1x8 2,5kg(-2,5kg)
Incline DB Bench
1x13(+1) 17,5kg
Lu Raises
3x13(+1) 7,5kg+db last set partials
Goede training, geen arm isolatie aangezien ik zaterdag armen train met een vriend. Ook veel rep quality verbeterd.
OHP ging kei goed, moest 3x kijken of dit wel die 'grote' 50kg was.
Feet up bench wat 'rustiger' aangedaan op de eerste set, gewerkt aan techniek en het voelde goed!
Dips gaan niet lekker met 5kg, de feeling is weg.
Op 2.5kg gaat het uitstekend maar zit te twijfelen om dips ff te wisselen met iets anders.
Incline DB Bench ging perfect weer! Goede feeling.
Lu Raises ook kei lekker, opzich wel een lekkere side delt pomp.Loopt sinds gister ook een kitten van 9 weken in huis dus ben een beetje druk met d'r![]()
.

netjes met je OHP. Mij lukt dat niet echt met 50kg. Ik doe hem nooit, in mijn offenceTraining 13-09-2022
OHP
5x3 50kg(+2,5kg) ez pr
Feet Up Bench
1x9(+0) 60kg
2x9(+1) 60kg
Dips
2x8(-1) 5kg
1x8 2,5kg(-2,5kg)
Incline DB Bench
1x13(+1) 17,5kg
Lu Raises
3x13(+1) 7,5kg+db last set partials
Goede training, geen arm isolatie aangezien ik zaterdag armen train met een vriend. Ook veel rep quality verbeterd.
OHP ging kei goed, moest 3x kijken of dit wel die 'grote' 50kg was.
Feet up bench wat 'rustiger' aangedaan op de eerste set, gewerkt aan techniek en het voelde goed!
Dips gaan niet lekker met 5kg, de feeling is weg.
Op 2.5kg gaat het uitstekend maar zit te twijfelen om dips ff te wisselen met iets anders.
Incline DB Bench ging perfect weer! Goede feeling.
Lu Raises ook kei lekker, opzich wel een lekkere side delt pomp.Loopt sinds gister ook een kitten van 9 weken in huis dus ben een beetje druk met d'r![]()
.

Moet jou makkelijk lukken als je de techniek onder de knie hebt.netjes met je OHP. Mij lukt dat niet echt met 50kg. Ik doe hem nooit, in mijn offence
Maar heb hem wel een paar weken geprobeerd en dat toen gepost in mijn log. Ging vrij krom staan met 50 kg.
Maarliefst net wel net niet 36cm😎
Nice kerel, volgens mij ga ik nu richting 38, dus dat ontloopt elkaar met niet veel!Moet jou makkelijk lukken als je de techniek onder de knie hebt.
38cm is niet verkeerd man, maar ik zie er een stukkk kleiner uit. Zal je vast op de meet zienNice kerel, volgens mij ga ik nu richting 38, dus dat ontloopt elkaar met niet veel!

Armen en delts blijven wel lekker droog ja, rest is wat minder. Misschien door het losvel dat alles minder droog oogt.
36cm maar lijken groter als mijn 41. Lekker droog man. Kheb dan ook wel bijna geen biceps maar vooral triceps 😁Moet jou makkelijk lukken als je de techniek onder de knie hebt.
Haha ik ben pas sinds kort biceps weer fatsoenlijk aan het trainen.36cm maar lijken groter als mijn 41. Lekker droog man. Kheb dan ook wel bijna geen biceps maar vooral triceps 😁
eens even kijken naar die ohp stats hier, ik zag je een tijdje terug wat murmelen over dat je me ging inhalen ofzo, maar dat is nog niet het geval

+1en de dyel foto ziet er gewoon bruut uit man, en nee neem je niet in de zeik,
bicep toont gewoon grof en je schouder ook.
Goeie arm hoor, het lijkt meer. En wat het lijkt is belangrijker dan wat het IS

Heel normaal bij deze oefening, zeker bij de hogere reps. Zou hem wel altijd zonder riem doen, als je vorm dan niet meer goed is door vermoeidheid krijg je de bb niet eens meer van de vloer (werkt voor mij iig prima zo).
Gaat echt vanzelf met die oefening..Heel normaal bij deze oefening, zeker bij de hogere reps. Zou hem wel altijd zonder riem doen, als je vorm dan niet meer goed is door vermoeidheid krijg je de bb niet eens meer van de vloer (werkt voor mij iig prima zo).