Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Unilateral Lat Pulldowns +straps
1x15 25kg(+0),
2x12 26,25kg(+1,25kg) both sets better eccentric
Pendlay Rows
3x10 52,5kg(beetje omhoog ge-cheat)
Lying Leg Curls
1x13 26,25kg(+1,25kg)
1x12 26,25kg(+1,25kg)
Unilateral Calfraises
3x15 20kg(+5kg)
Spelen met kitten
3x12
Lekkere training.
Deadlifts gaan kei goed, het voelde ietwat ongemakkelijk de vorige weken, maar nu heb ik mijn stance smaller @PartyMarty@psycomantje en gewoon goede techniek. Ik probeer het rustig op te bouwen maar dit is easy voor mijn kracht.
(Tevens 0 gezeik met schenen nu ik smaller sta.)
Pull ups cleaner als vorige week.
Pulldowns iets meer gefocussed op eccentric, is net dat vasthouden aan de onderkant wat ik een beetje 'gehaast' deed.
Pendlay Rows voelen kei goed aan, volgende week 5kg lichter en zonder cheat zodat ik mijn onderrug niet (te veel) belast.
Leg Curls en Calfraises beide uitstekend.
Morgen armday met 'n maat dus geen biceps vandaag. (Edit: 100 spelfouten)
Ik denk dat ik het wel probeer te loggen, ga sowieso focussen op close grip bench en veel curls aangezien mijn triceps 1 week sore zijn met de manier hoe ik armday aanpak.
Geinige training, intensiteit was niet zoals normaal altijd op rpe 10 qua isolatie.
CG bench was ff wennnen, laatste setje ging wel goed. Kon waarschijnlijk fris wel makkelijk 10x60kg doen met goede legdrive.
Ez Bar Cheat Curls met de normaale ez bar stang gedaan, voelde een beetje m'n pols.
DB Hammers Curls voor de lol is 20kg gedaan, beetje cheaten mag wel.
Voor de rest op triceps 'ingehouden' zodat ik maandag niet dood ben. Ook gelijk m'n abbo opgezet in de gym, wat 'n mietjes atmosfeer. Mijn homegym is veeeel leuker.
Hardlopen ging kut, train liever zoals vorige week maar het was wel leuk. Kan zien dat 'normale' jongens van 17 toch niet zo gespierd zijn als ik. (Goeie ego boost)
Voel me al beter maar kan nog steeds niet veel, eten gaat al beter maar ben uitgeput en mijn buik doet gewoon goed pijn.
Morgen heb ik mijn theorie examen dus moet nu goed eten en rusten.
Toch probeerde ik net te gaan trainen, niet gelukt. Was al dood na de warm up .
Had dit verzonnen, beetje een combinatie van Bench en Squat day.
Maar ik gwn verder met de 'planning' dus deze 2 sessies zijn gewoon 'overgeslagen'
Voel me al beter maar kan nog steeds niet veel, eten gaat al beter maar ben uitgeput en mijn buik doet gewoon goed pijn.
Morgen heb ik mijn theorie examen dus moet nu goed eten en rusten.
Toch probeerde ik net te gaan trainen, niet gelukt. Was al dood na de warm up .
Had dit verzonnen, beetje een combinatie van Bench en Squat day.
Maar ik gwn verder met de 'planning' dus deze 2 sessies zijn gewoon 'overgeslagen'