- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik wil het niet weten
, maar bedoelde eigenlijk de gewichts en krachttoename door blijven trekkenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil het niet weten
, maar bedoelde eigenlijk de gewichts en krachttoename door blijven trekkenBedankt! Ik en nerd zijn haha.. ja..
Mwah voelde niet zo lekker als vorige week maar goed. Ben natuurlijk nog wel ziekjes dus die 5x4 of 5x5 komt volgende week aan de beurt!
.Dit is wel knap om te kunnen, zeker op jouw leeftijd. Hiemee is de kans groter dat je uiteindelijk minder trainingen mist.Heb me wel ingehouden met trainen want ben nog niet helemaal top fit, best klote maar goed, heb kunnen trainen dus ik vind het best.
Valt mee, is makkelijk om minder te doen als je al tegen je grens aanzitDit is wel knap om te kunnen, zeker op jouw leeftijd.

Ja is zeker zo, herstel is sowieso al minder. Merkte het vanochtend, was vrij sore van gister. Maar ik heb ook nog een leven rondom 't trainen dus ik kan niet mezelf te veel pushen en over mijn grens heen gaan.(als ik ziek ben)Hiemee is de kans groter dat je uiteindelijk minder trainingen mist.
Dank u
Wou zeggen lekkere training, maar dit kan toch echt niet

Kuiten zijn groter dan mijn biceps dus komt goedWou zeggen lekkere training, maar dit kan toch echt niet
Geintje, lekker bezig, deadlifts gaan de goede kant op![]()

Ideetje om ook 't verschil tov vorige week of bijv een maand erbij te zetten bij je omtrekken? Dan zien wij ook beter 't verschilGewicht deze week
-
86,8
-
86,9
87
86,4
86,1
Gemiddeld 86,7(-0,33kg)
Twee dagen niet gewogen.
Omtrek
Arms
Links 36cm
Rechts 36cm
Quads
Links 56
Rechts 58
Hams
L 57cm
R 59cm
Chest
116cm
Niet echt een lekkere maand geweest voor gains, merk ook dat mijn quads heel goed reageren op zwaar (front)squatten.
Geen idee welk gewicht ik moet gebruiken voor mijn Bench en Squats, heb ze deze week niet gedaan.

Was er niet deze maand, doe de omtrek 1x in de maand.Ideetje om ook 't verschil tov vorige week of bijv een maand erbij te zetten bij je omtrekken? Dan zien wij ook beter 't verschil![]()
veel rug trainen is sws goed en ook nice om te doen, een sterke rug is de basis voor de uitvoering van heel veel oefeningen met free weightsHeb mijn schema wat aangepast, mijn squat reageert het beste op 2x in de week (en ook mijn quad gains). Nu train ik met ohp day rows en DL day verticalpulls, benieuwd hoe mijn rug erop reageert, rug dagelijks trainen interesseert me wel dus een leuk expirimentje.
Ook op OHP 2x5 1x5-7 en niet 5x5, komt omdat ik nu Incline Bench doe en niet feet up bench. Ook omdat 5x5 saai is.
FrontSquats nu na Deadlifts!🤢🤮
Klopt, en rug is gewoon leuk om te trainen.veel rug trainen is sws goed en ook nice om te doen, een sterke rug is de basis voor de uitvoering van heel veel oefeningen met free weights
Ik doe nou linear van 5x3 naar 5x5, bijvoorbeeld 5x5(50kg)-5x3(52,5kg)-5x4(52,5kg)-5x5(52,5kg)-5x3(55kg). Maar heb geen zin meer in 5x5, heb het echt vaak gedaan en het wordt gewoon oud, neemt trouwens veel tijd in.je hebt een beetje gelijk dat 5x5 saai is om te doen, het is wel zaak om het te doen met een uitdagend gewicht, zorg dat je voor jezelf goed je 1 rm weet en neem dat als basis voor je 5x5, we hebben meestal de neiging om aan de makkelijke kant te gaan zitten.
gewoon doen wat je het meeste aanspreekt en waar je het meeste plezier uit haalt, als het in verloop van tijd maar vooruit gaatIk doe nou linear van 5x3 naar 5x5, bijvoorbeeld 5x5(50kg)-5x3(52,5kg)-5x4(52,5kg)-5x5(52,5kg)-5x3(55kg). Maar heb geen zin meer in 5x5, heb het echt vaak gedaan en het wordt gewoon oud, neemt trouwens veel tijd in.
Be prepared..Leg Curls of Nordic curls 3x12-15
(nordics gewoon negatives geen idee hoeveel reps)

Precies mijn plan, als het werkt en leuk is blijf ik het doen.gewoon doen wat je het meeste aanspreekt en waar je het meeste plezier uit haalt, als het in verloop van tijd maar vooruit gaat
Kan ik ook in de min gaan?..