- Waardering
- 2.213
Same here, ook 0,9kgTja als ik bij een all you can eat restaurant ga eten eet ik alsof ik amerikaans ben. Maar valt eigenlijk wel mee, ben maar 0.9kg zwaarder en dat met maag+darm inhoud.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here, ook 0,9kgTja als ik bij een all you can eat restaurant ga eten eet ik alsof ik amerikaans ben. Maar valt eigenlijk wel mee, ben maar 0.9kg zwaarder en dat met maag+darm inhoud.

Nette bench hoor, die pause voel je wel denk ikHalloween Training 31-10-2022
1 Sec Pause Bench
3x5 70kg(+2,5kg)
Touch 'n Go
1x12 65kg(+2,5kg) vorige week 13x62,5*
Seated AD Press
1x10(+0) 42,5kg
1x10(+1) 42,5kg
1x9(+1) 42,5kg
Chin Ups
1x3 11,25kg ehhh..crossfit
1x5 2,5kg redelijk clean
1x6+4neg BW heel clean
Incline DB Bench
1x14(+1) 17,5kg+db
2x13(+1) 17,5kg+db
SUPERSET
Snatch Grip Pendlay Rows @psycomantje
3x12 47,5kg
S Ez Bar Cheat Curls
1x14(+1)
1x13(+0)
SUPERSET
JM Press
1x15 20kg
1x14 30kg
DB SpiderCurls
1x15 5kg+db
SUPERSET
Rope Pushdowns kut oefening
1x15 20kg
Aardige training.
Bench ging fucking lekker, grip is smaller, doe nu pink op ring en niet ringvinger op ring. Laatste set verneukt omdat ik niet goed lag.
Touch 'n Go hetzelfde, kon er wel 13 maar lag kut.
AD Press heb ik mijn rotatorcuffs weer pijn gedaan, denk dat ik niet goed zit ofzo. Misschien wat meer incline.
Chin Ups heb ik op de laatste 2 sets echt goed gefocussed op clean technique. Mijn lats kunnen het aan, core niet zo zeer dus ik wil vanaf 7,5kg opnieuw beginnen.
Incline DB Bench heerlijke pomp.
Pendlay Rows is met snatch grip geprobeerd, had wel een lowerback pump mede door de 2 setjes bench die niet lekker gingen. Voelde eigenlijk wel lekker aan dat wijd pakken.
Ez Bar Curls f**k die 15 reps, verlaag het naar 10-12.
JM Press is geweldig, heel clean en sloom uitvoeren, deze bouw ik langzaam op! Op beide oefeningen 1 set minder.
Spidercurls ipv set 3 ez bar curls, kei goede pomp!
Rope Pushdowns ipv set 3 JM Press, wat een kut oefening. Volgende week met latpulldown stang doen.
Snatch grip gang

Pause is lekker man, heb hem nu pas onder de knie. Komt omdat ik 't iets te wijd pakte waardoor ik spanning verloor, nu kan ik volledig mijn tietkracht gebruiken.
Lekkere feeling op de upperback, enige nade is dat ik het wel in mijn onderrug voel, het goede gevoel dan.
Voel je idd lekkerPause is lekker man, heb hem nu pas onder de knie. Komt omdat ik 't iets te wijd pakte waardoor ik spanning verloor, nu kan ik volledig mijn tietkracht gebruiken.
Lekkere feeling op de upperback, enige nade is dat ik het wel in mijn onderrug voel, het goede gevoel dan.
ik de eerste weken door die rows+slow eccentric Dl's telkens erg stijf in mijn gehele core. Daar pakt ie ook lekker op, word je wel goed sterker om die positie te behouden (welke je in je deadlift ook tegenkomt).Dat is iig positief, mijn dl's gaan slecht mede door mijn upperback.Voel je idd lekkerik de eerste weken door die rows+slow eccentric Dl's telkens erg stijf in mijn gehele core. Daar pakt ie ook lekker op, word je wel goed sterker om die positie te behouden (welke je in je deadlift ook tegenkomt).
DTV: wat is de invloed van het verkorten van de ROM door de wijdere grip?Voel je idd lekkerik de eerste weken door die rows+slow eccentric Dl's telkens erg stijf in mijn gehele core. Daar pakt ie ook lekker op, word je wel goed sterker om die positie te behouden (welke je in je deadlift ook tegenkomt).
Verkorten doe je volgens mij niet echt, meer dat je trekt met je upperback ipv lats.DTV: wat is de invloed van het verkorten van de ROM door de wijdere grip?
Tzal ff moeten wennen. Die pump zal je de eerste keren wel hebben. Maar inderdaad wel zorgen dat je goed braced blijft!Dat is iig positief, mijn dl's gaan slecht mede door mijn upperback.
Maar het gevoel/pump in de onderrug is normaal of een beetje een bracing probleempje?
Mss iets kortere rom. Maar omdat je veel minder je biceps kan gebruiken ga je nog meer je rug gebruiken. Deze probeer ik ook telkens redelijk strikt te doen. En dan de normale grips doe ik een pak zwaarder en met beetje cheat.DTV: wat is de invloed van het verkorten van de ROM door de wijdere grip?
Denk het wel, maal de cosinus van de hoek tussen je armenVerkorten doe je volgens mij niet echt, meer dat je trekt met je upperback ipv lats.

)
.Zo sloom mogelijk naar beneden zakken, alleen n paar reps zijn misschien 1+ seconde.Hoe doe je de nordic curls precies? 3x8 is iig al heel netjes![]()
Dat is goed, maar doelde meer op vanuit waar je 'scharniert'Zo sloom mogelijk naar beneden zakken, alleen n paar reps zijn misschien 1+ seconde.
.Nou ik haak mn poten vast en doe mijn kruis naar voren, kontje, hams en core aangespannen en zak naar beneden.Dat is goed, maar doelde meer op vanuit waar je 'scharniert'.
In mijn ervaring is de dag erna beetje stijfjes zijn en dag 2 janken op de wc en mama om hulp roepen om eraf te komen.Ik heb al medelijden met je hamstrings voor morgen... sterkte![]()
Herken ik. Enkel als je niet thuis woont kan je niet roepen naar mamieIn mijn ervaring is de dag erna beetje stijfjes zijn en dag 2 janken op de wc en mama om hulp roepen om eraf te komen.