AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training 03-03-2022

BW Chin Ups 9-9-8-7-6 ss Hanging Knee Raises 3x12

OHP 1x5 30kg 1x3 35kg 1x6 45kg rpe 9..

OHP 5x10 32,5kg

Weighted Dips 1x5 11,75 1x5 12,5 1x5 13,75 ez.

Incline DB Bench 2x12 18kg 1x12 16kg

DB Skull Crushers 3x12 10kg

Overhead Rope Extensions 1x12 50kg dropset: 1x16 50kg 1x7 40kg 1x12 30kg SS Cable Lateral Raises 2x12 1x16 20kg.

Training ging oké, rondom trainen kut dus heeft invloed gehad op trainen zelf.

OHP voelde gelijk zwaar, denk dat het een combinatie is van zuipen en gister teveel gedaan en heb ook veel meer stappen gezet als normaal.

Weighted Dips voelde makkelijk aan dus dat is mooi!

Heb nu Incline DB Bench gedaan wat mij wel beviel. BW Dips is wat meer tricep focus en wil een goede chest pump pakken daarom dus.

De korst is eindelijk van mijn scheen af! Het onderste gedeelde is wel nog beetje nat dus denk niet dat het helemaal geheeld is. Maar ga ik morgen waarschijnlijk deadliften, weet niet hoe zwaar. Voor mijn scheenblessure deed ik 8x120kg met 2rir. Beetje hulp is gewaardeerd:emo:

Laatst bewerkt:
Gaat sowieso van het zuipen zijn man 😂

Zometeen deadliften, zat te denken om dan week 1 van 5/3/1 erop te doen. Weet nu niet of het te zwaar is maar we zien wel. Heb wel koppijn dus begint goed :emo:

Warm up-
5x55
5x70
3x85

'Working' sets
5x90
5x105
5+120

Als je veel koffie drinkt, kan een kopje koffie helpen. Onwennigsverschijnselen van cafeïne. En anders gewoon paracetamol toch

Als je veel koffie drinkt, kan een kopje koffie helpen. Onwennigsverschijnselen van cafeïne. En anders gewoon paracetamol toch
Heb er al een paar van beide op, had gister hele dag ook al koppijn. Drink zelf maar 1-2 bakken koffie en dan drie keer in de week pre workout.
In de cut dronk ik er zeker wel 6:D

Als je t al een paar dagen hebt, zou ik zelf ff rustig aan doen denk ik

Zometeen deadliften, zat te denken om dan week 1 van 5/3/1 erop te doen. Weet nu niet of het te zwaar is maar we zien wel. Heb wel koppijn dus begint goed :emo:

Warm up-
5x55
5x70
3x85

'Working' sets
5x90
5x105
5+120
Ga toch niet deadliften, wacht nog ff 1 weekje. Korst is eraf maar blijkbaar nog niet 100 procent geheeld. 1 week maakt ook weer niets uit.
Volgende week word deloaden dus kan ik mooi techniek werk doen. Ben ik toch nog een beetje verstanding:cool:

Ga toch niet deadliften, wacht nog ff 1 weekje. Korst is eraf maar blijkbaar nog niet 100 procent geheeld. 1 week maakt ook weer niets uit.
Volgende week word deloaden dus kan ik mooi techniek werk doen. Ben ik toch nog een beetje verstanding:cool:
Sumo deadlift misschien een idee?

Training 04-03-2022

Weighted Chin Ups 1x5 9,75 1x5 10kg 1x5 11,25kg 2x5 10kg SS RDL 5x10 75kg

Pendlay Row 3x8 50kg

BSS Dropset of death 8x12kg 8x16kg 8x20kg 8x20-16-12 natuurlijk met de 8sec hold na elke 'set'

Reverse Grip Pulldowns 1x12 schijf 13 2x12 schijf 14

Incline DB Curls 2x12 10kg dropset: 12x10kg 8x8kg 10x6kg

En Hammer Curls geskipt:cool:

Training ging niet best, voelde zwaar aan vooral de RDL's.

Pendlay Row zwaarder is veel leuker en fijner.

Heb voor de lol Bulgarian SplitSquat dropset of death gedaan maar moest eigenlijk iets zwaarder gaan.

Volgende week een deload week, ben nu 6 weken bezig en merk dat ik minder motivatie en explosiviteit heb. Krijg ook kleine pijntjes zoals elleboog pijn en knie pijn. Dat is voor mij een teken dat mijn lichaam rust nodig heeft.

Je zal merken dat na 2/3 deloadtrainingen de motivatie weer terugkomt. Vergeet niet om iets boven onderhoud te eten om helemaal goed te herstellen.

Volgende week een deload week, ben nu 6 weken bezig en merk dat ik minder motivatie en explosiviteit heb. Krijg ook kleine pijntjes zoals elleboog pijn en knie pijn. Dat is voor mij een teken dat mijn lichaam rust nodig heeft.
Zou er nog mee wachten en misschien intensiteit/volume wat omlaag gooien.
Normaal gaan die pijntjes zo weer weg, vaak is dat een komen en gaan. Is het in de elleboog weg, komt het in je rug terug, dan weer in je nek enz. Dacht dat ze dat floating pains noemen.
Als je nu moet deloaden train je imo waarschijnlijk te zwaar of te veel volume.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven