MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap kerel.

Ja, en beterschap natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Training 09-03-2022

Shadowboxing- 1x3min technique/flow

1x3min

1x3min fightpace.

Heavybag- 1x~15min

1x3min power combos

Ging lekker, weer linker been gebruikt maar ben vergeten wat bandage erover te doen. Heb 1 keer precies met de 'wond' getrapt en nu is dat kleine plekje dat nog niet geheelt is weer open haha. Maar valt mee, niets ergs.

Helaas moet ik hardlopen ff overslaan, iets te intensief op m'n longen. Vooral met de kou, had nooit verwacht dat ik dit weer zou zeggen maar ik mis het hardlopen toch wel. Is de kers op de taart van de training.

Merk dat ik wel minder goed herstel, spierpijn is meer dus dat is ook iets om rekening mee te houden.

Nu nog ff half uurtje wandelen, merk dat ik dat gewoon ook lang kan. Zaterdag had ik ruim 7km gelopen zonder enige problemen.

Zat er dus aan te denken om toch lange sokken te kopen voor het deadliften aangezien ik altijd wel lekker m'n schenen kapot heb rondom het trainen.

Ik hoef toch geen speciaal soort sokken te halen? Gewoon lange?

Deadlift dag ook ff verbeterd, te veel volume waar ik uiteindelijk niets aan had.

Ik ga ook volgende week met chins en dips ipv piramide omhoog gewoon 3x5 xgewicht doen. Zit nu weer op normale gewichten.
Deadlift 5/3/1

RDL 5x10

Weighted Chin Upsn 3x5 niet gesuperset met rdls.

Pendlay Row 3x6-8

Onbelangerijke saai spul-

Hammer Curls 3x10-12

Incline Curls Myoreps 1x12 en dan tot complete failure.

Uni Lateral Leg Ext 3x12

Snatch Grip HighPulls of Heavy BB Shrugs 3x5 als ik zin heb

Mobiliteit routine ook weer bijgewerkt en dit keer ga ik het ook elke dag doen (waarschijnlijk) . Geen idee wat de 'officeele' namen zijn maar zo noem ik het.

Band Dislocationsx10

Standing Quad Stretch each 30sec

Standing Hamstring Stretch each 30sec

Leg Over Knee Glute Stretch each 30sec

Prayer Stretch 30sec

Stretched Legs Stretch 30sec

Front/Side Split Stretch 30sec left, mid, right x1

Butterfly Stretch 30sec

Deadhang 30sec optional

Dieet ook even nageken en ga inplaats van multi vit pillen + omega 3, gewoon Vitamine D3 en Omega 3 nemen. Kom zeker wel aan mn vitamines maar D3 blijft het laagste:o Misschien extra Omega 3 pil maar is minimaal.

Voor het gevraagd word, ik heb inderdaad niets te doen vandaag:cool:

Laatst bewerkt:
Zat er dus aan te denken om toch lange sokken te kopen voor het deadliften aangezien ik altijd wel lekker m'n schenen kapot heb rondom het trainen.

Ik hoef toch geen speciaal soort sokken te halen? Gewoon lange?
Ik zou het proberen. Bv. lange voetbalsokken, denk niet dat dat heel speciaal hoeft te zijn.

Training 10-03-2022

OHP 5x30 5x40 6x45 rpe 8,5... moest blijkbaar toch 5+x42,5kg zijn..

OHP 5x10 32,5kg

Weighted Dips 2x5 13,75 1x4 13,75 niet genoeg rust:janken:

Incline DB bench 3x12 16kg

DB Skullcrushers 3x12 12kg

Overhead Rope Extensions 2x12 50kg dropset: 1x15 50kg 1x8 40kg 1x7 30kg SS Lateral Cable Raises 2x12 1x15 20kg

Cable External Rotation 2x15 10kg

Mobiliteit routine - 7 min ?

Oke training

OHP voelde zelfde als vorige week, perongelijk 45 gedaan ipv 42,5 dus nu snap ik 'm.

Ohp 5x10.. vind het nog steeds niets. Heb het gevoel dat m'n houding door highreps slecht word dus ik ga 5x5 @ 80% tm of 5x3 90% tm doen. OHP is het beste in 'strenght' rep range (voor mij).

Weighted Dips moest ik langer rust houden bij het laatste setje, de grind lukte niet.

Incline DB bench weer een hele goede pomp, een van de beste borst oefeningen IMO.

Heb cable external rotation toegevoegt, merk dat mij rechter schouder beetje vast zit.

Ook heb ik m'n dagelijkse mobiliteits routine gedaan waardoor ik gewoon 7-10 minuten later ga eten:angstig:

Laatst bewerkt:
Ja je doet veel volume gewoon op die ohp. Laat naar mijn gevoel veel kracht liggen zo. Die eerste sets begrijp ik, maar dan nog die 5 x 10 met die 32.5kg vind ik idd zelf wat veel :p

Ja je doet veel volume gewoon op die ohp. Laat naar mijn gevoel veel kracht liggen zo. Die eerste sets begrijp ik, maar dan nog die 5 x 10 met die 32.5kg vind ik idd zelf wat veel :p
Qua intensiteit is het ook makkelijk, maar OHP moet gewoon lekker intensief zijn met lage rep ranges. Die 5x10 is ook gewoon niet leuk, maar wou het een kans geven. Zit wel echt te twijfelen tussen 5x3 of 5x5

Probeer het een keertje. Zit zelf ook in een fase dat ik ook weer ga bekijken voor 5 x 5 tot hoeveel procent van men max ik zoiets zou draaien. Nu draai ik 3 sets 5 reps met ohp en weet ik op gevoel dat ik rond de 70kg best op 3 x 3 ga draaien.

Ik wil graag mijn trainingslog hier delen, kritiek is altijd handig.

Over mij:

Leeftijd:16
Lengte: 190cm
Gewicht: 75,5kg
Vet Percentage: ~13%
Ik ben meer dan 76kg afgevallen en wil nu spiermassa en kracht aankomen. Train nu al een tijdje maar ben pas sinds zomer 2021 begonnen met een fatsoenlijk schema. Omdat ik lang weinig gegeten heb en gewicht veloren ben, Ben ik redelijk wat kracht kwijt geraakt.
dus je woog op 14/15 jaar 150kg? Of mis ik iets?

153 plus nog n paar gram. Had (morbide) obesitas bijna heel mn leven lol.
Godnondeju mennnn, dan heb je wel al een behoorlijk achievement gehaald met je afval traject! 🏆

Hoe heeft het zo uit de hand kunnen lopen dan, niemand die je tegenhield etc ouders/vrienden? En hoeveel at je dan wel niet op een normale dag, 150kg moet je toch wel dagelijks goed je best doen en qua leeftijd was jij niet zelf in staat om alles te kopen.

Godnondeju mennnn, dan heb je wel al een behoorlijk achievement gehaald met je afval traject! 🏆

Hoe heeft het zo uit de hand kunnen lopen dan, niemand die je tegenhield etc ouders/vrienden? En hoeveel at je dan wel niet op een normale dag, 150kg moet je toch wel dagelijks goed je best doen en qua leeftijd was jij niet zelf in staat om alles te kopen.
Valt wel mee, heeft alleen tijd nodig.

Simpel weg veel problemen, die ik tevens nog steeds heb maar verminderd zijn. Ga niet alles opnoemen maar denk wel dat 't duidelijk is dat depressie een groot deel speelde/speelt.
At gewoon veel haha, nooit last mee gehad maar bewoog praktisch niet. Was gameverslaafd, typische discord mod:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven