- Waardering
- 2.081
🚀Bulgarian SplitSquat Dropset Of Death 8x18 8x22 8x26 en naar beneden met 8 sec bw iso-hold
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🚀Bulgarian SplitSquat Dropset Of Death 8x18 8x22 8x26 en naar beneden met 8 sec bw iso-hold
Dankzij jou, afgekeken van je log

Het heet niet voor niets dropset of deathVandaag bij de dropset of death beetje buiten adem en longen deden beetje pijn.
Bedankt.
Dank je
Misschien extra Omega 3 pil maar is minimaal.
Ik zou het proberen. Bv. lange voetbalsokken, denk niet dat dat heel speciaal hoeft te zijn.Zat er dus aan te denken om toch lange sokken te kopen voor het deadliften aangezien ik altijd wel lekker m'n schenen kapot heb rondom het trainen.
Ik hoef toch geen speciaal soort sokken te halen? Gewoon lange?

Qua intensiteit is het ook makkelijk, maar OHP moet gewoon lekker intensief zijn met lage rep ranges. Die 5x10 is ook gewoon niet leuk, maar wou het een kans geven. Zit wel echt te twijfelen tussen 5x3 of 5x5Ja je doet veel volume gewoon op die ohp. Laat naar mijn gevoel veel kracht liggen zo. Die eerste sets begrijp ik, maar dan nog die 5 x 10 met die 32.5kg vind ik idd zelf wat veel![]()
Als ik weer 'zwaar' ga squatten doe ik de frontsquats wss ook 5x5.Qua intensiteit is het ook makkelijk, maar OHP moet gewoon lekker intensief zijn met lage rep ranges. Die 5x10 is ook gewoon niet leuk, maar wou het een kans geven.
dus je woog op 14/15 jaar 150kg? Of mis ik iets?Ik wil graag mijn trainingslog hier delen, kritiek is altijd handig.
Over mij:
Leeftijd:16
Lengte: 190cm
Gewicht: 75,5kg
Vet Percentage: ~13%
Ik ben meer dan 76kg afgevallen en wil nu spiermassa en kracht aankomen. Train nu al een tijdje maar ben pas sinds zomer 2021 begonnen met een fatsoenlijk schema. Omdat ik lang weinig gegeten heb en gewicht veloren ben, Ben ik redelijk wat kracht kwijt geraakt.
153 plus nog n paar gram. Had (morbide) obesitas bijna heel mn leven lol.
Godnondeju mennnn, dan heb je wel al een behoorlijk achievement gehaald met je afval traject! 🏆153 plus nog n paar gram. Had (morbide) obesitas bijna heel mn leven lol.
Valt wel mee, heeft alleen tijd nodig.Godnondeju mennnn, dan heb je wel al een behoorlijk achievement gehaald met je afval traject! 🏆
Hoe heeft het zo uit de hand kunnen lopen dan, niemand die je tegenhield etc ouders/vrienden? En hoeveel at je dan wel niet op een normale dag, 150kg moet je toch wel dagelijks goed je best doen en qua leeftijd was jij niet zelf in staat om alles te kopen.