XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Valt wel mee, heeft alleen tijd nodig.

Simpel weg veel problemen, die ik tevens nog steeds heb maar verminderd zijn. Ga niet alles opnoemen maar denk wel dat 't duidelijk is dat depressie een groot deel speelde/speelt.
At gewoon veel haha, nooit last mee gehad maar bewoog praktisch niet. Was gameverslaafd, typische discord mod:roflol:
Goed dat je jezelf zo dramatisch herpakt hebt en healty AF bent geworden. Goed bezig! 🤝

Duidelijk dat je het aspact “voeding” onder de knie hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je jezelf zo dramatisch herpakt hebt en healty AF bent geworden. Goed bezig! 🤝

Duidelijk dat je het aspact “voeding” onder de knie hebt!
Dank je, voeding was eerst qua hoeveelheid ruk. Ben soms 15 kg per maand afgevallen, eindigde op 1500-1600 kcal had nooit getracked tot de laatste 2 maanden, Nu ken ik al die 'truckjes' dus zou het opzich makkelijker zijn. Was wel grappig dat ik van morbide obesitas naar bijna ondergewicht met eetstoornis was gegaan.

• Heart
Waarderingen: AK
Valt wel mee, heeft alleen tijd nodig.

Simpel weg veel problemen, die ik tevens nog steeds heb maar verminderd zijn. Ga niet alles opnoemen maar denk wel dat 't duidelijk is dat depressie een groot deel speelde/speelt.
At gewoon veel haha, nooit last mee gehad maar bewoog praktisch niet. Was gameverslaafd, typische discord mod:roflol:
Je hebt jezelf echt wel goed herpakt, zeg. Niet alleen het gewicht, maar komt nu ook opgewekt over en bereid om aan details te werken en naar anderen te luisteren! :thumb:

Laatste rep op deadlifts mn core niet goed aangespannen, nu doet mn onderrug in t midden pijn. Denk dat ik RDLS skip en ff kijk wat ik kan.

Flink kut, hoop niet dat ik nu weer een blessure heb.

Iemand 'herstel' tips?

Waarom moet ik ook meteen weer 8x120kg doen:headbang:

Ik ga nu wel naar huis, voor de zekerheid want ik moet nog werken. Kan ik wel gewoon veel lopen?

Hoorde/voelde trouwens geen knoep of knak, dat is positief denk ik. Ik ga nu ff lang stuk lopen. Net al heel veel deadhangs gedaan en ga in een stoel zitten ipv bank. Kan zijn dat ik op de grond ga slapen ivm zachte matras. Snap ook niet waarom ik 120 deed, dit was echt een core probleem.

Hoorde/voelde trouwens geen knoep of knak, dat is positief denk ik. Ik ga nu ff lang stuk lopen. Net al heel veel deadhangs gedaan en ga in een stoel zitten ipv bank. Kan zijn dat ik op de grond ga slapen ivm zachte matras. Snap ook niet waarom ik 120 deed, dit was echt een core probleem.
Als iemand core oefeningen en onderrug stretches weet, hulp is gewaardeerd.

Zware compounds vroeg op de dag met mindere warming up dan krijg je vaak dit. Vandaar dat ik zelf absoluut geen voorstander ben om heel vroeg te trainen vooral squat en DL is ellende.

Als iemand core oefeningen en onderrug stretches weet, hulp is gewaardeerd.
Kunt hem ook gewoon even met rust laten... Nu allemaal core oefeningen gaan doen, die ook je onderrug nogal testen, gaat dat echt niet beter te maken. Als je je thoracolumbale fascia overbelast hebt kun je beter gewoon voor rust gaan.

Kunt hem ook gewoon even met rust laten... Nu allemaal core oefeningen gaan doen, die ook je onderrug nogal testen, gaat dat echt niet beter te maken. Als je je thoracolumbale fascia overbelast hebt kun je beter gewoon voor rust gaan.
Ja was eigenlijk bedoelt voor als ik weer 'hersteld' ben

Zware compounds vroeg op de dag met mindere warming up dan krijg je vaak dit. Vandaar dat ik zelf absoluut geen voorstander ben om heel vroeg te trainen vooral squat en DL is ellende.
Dat is het stomme, heb een warm up van een half uur gedaan. Is een core probleem, heb altijd al een zwakkere core gehad en nu ik squat en dl een tijdje niet heb gedaan is mn core dus slapper geworden. Stomme is dat mn rug en hams wel sterker zijn. Eigen schuld dit helaas.

• Sad
Waarderingen: AK
Ja was eigenlijk bedoelt voor als ik weer 'hersteld' ben
Beter leren bracen, geen herhalingen doen die je eigenlijk niet technisch kunt doen, eens kijken naar je techniek, misschien eens je deadlift filmen, beter nadenken over risk-reward van oefeningen en meer zicht krijgen op je totaal belasting van bepaalde weefsels.

Voor een betere brace zijn deze oefeningen prima: bird-dog & Dead-bug. Maar dan wel gecontroleerd en strikt. Dus niet super gehaast. Je romp mag NIET bewegen bij die oefeningen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven