MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga zometeen waarschijnlijk voor de eerste keer 5km hardlopen, anders gewoon 2.5km. Hoop dat ik niets raars doe en mn rug pijn doet maar moet lukken. Ben van plan om vanavond flink veel te vreten, daarom ga ik hardlopen anders zou ik het niet doen

• Like
Waarderingen: AK
Ik ga zometeen waarschijnlijk voor de eerste keer 5km hardlopen, anders gewoon 2.5km. Hoop dat ik niets raars doe en mn rug pijn doet maar moet lukken. Ben van plan om vanavond flink veel te vreten, daarom ga ik hardlopen anders zou ik het niet doen.
Alles onder de 30min / 5km joggen is vrij netjes!

Succes.

30 min is het doel! Ga voor de 40 min want ik ken mezelf.

Bedankt!
Als je 2x pw gaat joggen kan je jezelf goed verbeteren hierin en goede schoenen aantrekken. Dacht dat mijn eerste tijd 32/33min was en uit eindelijk bijna 25min aantikten. Was wel eind vd cut, nu in de bulk….. laat maar.

Als je 2x pw gaat joggen kan je jezelf goed verbeteren hierin en goede schoenen aantrekken. Dacht dat mijn eerste tijd 32/33min was en uit eindelijk bijna 25min aantikten. Was wel eind vd cut, nu in de bulk….. laat maar.
Deed eerst 3x pw 15min nadat ik wakker was, beste wat ik deed was 2,6km in 14 minuut ~30sec. Ik ren ook buiten en moet ook een dijke omhoog en af, dus is wel beetje irritant. Als ik vandaag veel 'lol' heb in het rennen kan het best zijn dat ik op zaterdag ook weer ga rennen.

• Like
27 min en 17 seconden.

Stappenteller telt 4,4km??? Volgende keer dus een langere route denk..

Ging heel eigenlijk makkelijk, telkens het zelfde tempo aangehouden en hoefde 0 keer te stoppen.

Gvd voel me nou kut dat ik de 5km niet heb gedaan en omdat ik het eigenlijk wel makkelijk vond.

Ik ga vanmiddag ff dat stuk wandelen om te kijken hoeveel km het is, weet niet hoe betrouwbaar de stappen teller is van samsung met hardlopen, met wandelen is die vrij accuraat.

• Heart
27 min en 17 seconden.

Stappenteller telt 4,4km??? Volgende keer dus een langere route denk..

Ging heel eigenlijk makkelijk, telkens het zelfde tempo aangehouden en hoefde 0 keer te stoppen.

Gvd voel me nou kut dat ik de 5km niet heb gedaan en omdat ik het eigenlijk wel makkelijk vond.
Ik maakte telkens hetzelfde rondje in het buitengebied wat ik vooraf had gecheckt dat het 5km was. Rende dus 2x pw hetzelfde rondje, maar vond het stiekem toch wel lekker het buiten zijn etc

Ik maakte telkens hetzelfde rondje in het buitengebied wat ik vooraf had gecheckt dat het 5km was. Rende dus 2x pw hetzelfde rondje, maar vond het stiekem toch wel lekker het buiten zijn etc
Ja de route die ik weet dat 2,6km is wou ik niet twee keer lopen want dan was wss gestopt aangezien ik vanaf mn huis begin.

Buiten hardlopen is de enige manier want op de loopband val ik of stop ik gwn.

Wel apart want volgens was dit toch wel echt 5km, soms op die 2,6km route is het ook 2,4km dus weet niet hoe betrouwbaar het is. Ben wel blij dat ik dit deed!

• Like
Uitgerekend rende ik 10km per uur dus daar ben ik blij mee! Het feit dat ik nog 3 minuten meer moest doen gaat mij mijn hele leven storen todat ik oprecht 5km doe..

• Like
Ja 10km pu is een zeer nette tijd.
Fout die ik dus maakte was druk erachter zetten als ik 2.6km ren, dan begin ik te snel en verlies ik gelijk al zin en conditie. Had nog sneller gekund maar was de eerste keer

Dus nu komt de vraag, gaat het mijn herstel in de weg zitten als ik morgen dus wel de 5km ga rennen?:D

Bewegen is juist goed. Enigste reden waardoor ik niet ging joggen als ik die dag leg day had.
Top man, mijn onderrug voelt ook kei goed na het hardlopen! Ik heb geluk dat ik in een bos kan rennen, wel verharde weg. Was echt rustgevend, nu snap ik de doodlopers.

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven