MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat ik me eigenlijk afvraag, je bent zoveel afgevallen heb je eigenlijk loshangend vel of geen last van/vult het op?
Heb zeker wel losvel, word wel steeds strakker maar blijf het uiteindelijk toch wel houden. Ziet bijv d m'n chest insertions niet erdoor, misschien met meer massa maar betwijfel het. Maakt me er niet echt meer druk om.

Hier een goed voorbeeld van mijn onderrug:

Bijlagen

• 20220213_083624.jpg
    20220213_083624.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Heb zeker wel losvel, word wel steeds strakker maar blijf het uiteindelijk toch wel houden. Ziet bijv d m'n chest insertions niet erdoor, misschien met meer massa maar betwijfel het. Maakt me er niet echt meer druk om.

Hier een goed voorbeeld van mijn onderrug:
Damn goed resultaat kerel, 77 kg afgevallen?? Heel nice

Training 15-03-2022

Squat 3x55 3x60 8x70 rpe 8??

Front Squat 5x10 42,5kg

Weighted Chin Ups 5x11,25 2x5 10kg

DB Row 2x12 30kg :)

Reverse Grip Pulldowns 1x12 schijf 13 too easy

Leg Extensions Dropset schrijf 26(full stack)x20 en de rest zal wel.

Goede training ongeacht een rare lange dag, flink uitgedroogd en koppijn.

Squats gingen goed, wou voor 9-10 maar wou rustiger aan doen door m'n onderrug.

FrontSquats heb ik wat langzaamer uitgevoerd en voelde wel goed aan.

Chins gaan minder goed, hou het ff op 3x5 10kg anders ff klein deloadje erop.

DB Row eindelijk een keer niet vergeten om 30 ipv 28kg te pakken en het voelde goed aan.

Tja Leg Extensions maar een snelle dropset gedaan maar gaat niet goed in combinatie met koppijn. Zeker niet 100% failure kunnen halen.

Al met al is de squat weer 'zwaar' aan het worden met nog steeds ass to grass diepte.

Hoe doe jij je squats? Gwn raw of met belt en of sleeves ?

Precies. En met 80 kg squats zou je je toch kapot moeten schamen? :p

Ik denk dat je je in de eerste jaren van het liften beter een goede techniek kan aanleren, goed buik aanspannen, bracen, adem vastzetten, dan al gauw met hulpmiddelen werken.
Schaam me sowieso al als ik benen train:trollface:

Hoezo? Jij bikkelt toch lekker zonder hulpmiddelen nu?
Nou, benen zijn geen borst of biceps dus wat heb ik eraan?:roflol:

Vind benen altijd leuk om te trainen, ding is dat wij maar 1 squatrack hebben en ik er 30-45min op moet. Altijd wel beetje klote maar ja niet mijn probleem. Ik kan mijn benen echt met hoge intensiteit trainen en het leuk blijven vinden, deed eerst Seth Feroce zijn leg day. (wel aangepast op de machines die wij hebben)

Coole spieren springen er misschien meer uit op het strand, maar ik vind chicken legs er écht niet uit zien :roflol:

Vind benen altijd leuk om te trainen, ding is dat wij maar 1 squatrack hebben en ik er 30-45min op moet.
Squat je toch zonder rack, moet je die blikken in de gym zien als jij de bar cleant en dan gaat squatten:p. Zeker met frontsquat wel te doen. Anders kettlebell squats, goblet squats, belt squats..

Squat je toch zonder rack, moet je die blikken in de gym zien als jij de bar cleant en dan gaat squatten:p. Zeker met frontsquat wel te doen. Anders kettlebell squats, goblet squats, belt squats..
Ja heb er aan gedacht, maar als ik dan toch op de rack bezig ben..

Coole spieren springen er misschien meer uit op het strand, maar ik vind chicken legs er écht niet uit zien :roflol:
Was een grapje haha, benen vind ik kei leuk om te trainen. Rechter been is nu 56cm omtrek, koud maar wel aangespannen. Hoop weer naar 58-60cm. Kut blessures..

Training 16-03-2022

Shadowboxing- 1x3min technique/flow

1x3min

1x3min fightpace.

Heavybag- 1x~15min

1x3min power combos

Hardlopen- 2,65km 16MIN precies :)

Goede training, wond niet open getrapt ook niet meer last van de longen. Rug was klein beetje aanwezig in het begin daarna gelijk weg, kan zijn omdat 't ochtend is.

Vandaag heb ik ook meer op 'double' kicks gelet. Jab daarna Roundhouse+gelijk nog eentje. Leuk om te doen.

Hardlopen heb ik nu op een tempo gedaan die ik ook met de 5km deed.

Volgende week ga ik nadat ik de helft heb gedaan sneller lopen. Deed eerst gelijk in het begin snel maar dan ben je snel 'leeg'. Mooi om zo m'n tempo terug te vinden.

Zat er ook aan te denken om nog 1 cycle 5/3/1 te doen en daarna iets zoals dit op de main compounds.

Bench 2x5 1x5+ alle 3 sets zelfde gewicht.

Bench 3x10 'back off sets' achtig

Heb nou al wat cycles van 5/3/1 gedaan maar had ook gelezen dat je moet afwisselen na x aantal cycles. En het is natuurlijk leuk omdat het iets anders is.

Trouwens ook verstopt door te weinig drinken, is flink kloten maar heb soms moeite met water drinken door stage. Pauzes zijn zo om:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven