XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
@ak

Dan zou mijn week er zo uitzien.

Maandag bench day

Dinsdag Squat day

Woensdag 30min muay thai focus op conditie + 2.6km hardlopen

Donderdag OHP day

Vrijdag Deadlift Day

Zaterdag 60min Muay Thai focus op techniek

Zondag 5km hardlopen en dan hele dag op de bank zitten.

Gewichtheffen is gemiddeld 60-75min zonder warm up/cool down.

Op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag zet ik gemiddeld 15k stappen. Word dit nu niet te enthousiast?

• Like
Waarderingen: AK
@ak

Dan zou mijn week er zo uitzien.

Maandag bench day

Dinsdag Squat day

Woensdag 30min muay thai focus op conditie + 2.6km hardlopen

Donderdag OHP day

Vrijdag Deadlift Day

Zaterdag 60min Muay Thai focus op techniek

Zondag 5km hardlopen en dan hele dag op de bank zitten.

Gewichtheffen is gemiddeld 60-75min zonder warm up/cool down.

Op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag zet ik gemiddeld 15k stappen. Word dit nu niet te enthousiast?
Meah, in doe in de cut beginnen met 1x joggen pw en bouw dit langzaam op gaande weg de weken. Ga je vanaf de start al 3x joggen dan moet je dit blijven doen. En uiteraard op begin is het kei leuk, maar ook dit veranderd weer na maanden. Deed joggen net wanneer het die week uitkwam maakte niet specifiek uit welke dag, als het maar niet op een leg day was.

Meah, in doe in de cut beginnen met 1x joggen pw en bouw dit langzaam op gaande weg de weken. Ga je vanaf de start al 3x joggen dan moet je dit blijven doen. En uiteraard op begin is het kei leuk, maar ook dit veranderd weer na maanden. Deed joggen net wanneer het die week uitkwam maakte niet specifiek uit welke dag, als het maar niet op een leg day was.
Ik ben nu ook aan 't bulken, wil het op 2x pw houden. Tijdens hardlopen probeer ik net onder de intensiteit te zitten dat je hartslag echt 'hoog' komt snap je? Maar heb ik geen rust dag nodig dan?

Top man, mijn onderrug voelt ook kei goed na het hardlopen! Ik heb geluk dat ik in een bos kan rennen, wel verharde weg. Was echt rustgevend, nu snap ik de doodlopers.
Lekker hoor, ook fijn van je rug. Maar je lijkt wel een sluiterende labrador, hoeveel updates heb je niet gepost vanmorgen :p

Gemiddeld gewicht deze week. 80,6kg (+0,21g)

Zat te denken om 100kcal op de surplus te doen aangezien mijn neat omhoog is gegaan.

Vorige week was ik bijv 0,49gr aan gekomen. (Eet natuurlijk al meer sinds ik meer loop).

Update van mijn onderrug.
Heb bijna geen last meer, voel het nog wel maar het is eerder aanwezig dan pijnlijk. Denk dat het zeker komt omdat ik meteen stopte en deadhangs deed maar ook omdat ik minimaal 10k+ stappen zet en meestal meer.

Edit: Eet nu meer op zondag, zat eerst op 2850 nu 3000. Kijken hoe dat bevalt.

Laatst bewerkt:
Heb nu een 5/3/1 app gedownload want kwam erachter dat de BlackIronBeast 531 calculator vaak fouten maakt, als ik tijd heb maak of zoek ik ff een excel die alles uit rekent.

Ben ik de enige die altijd veel water gewicht aankomt na een rust dag terwijl ik minder eet dan als ik train? is waarschijnlijk lean muscle tissue gains

Laatst bewerkt:
Training 14-03-2022

Bench 3x55 3x60 7x67,5 rpe 8 ss BW Pull Ups 4-3-2-1 (russian fighter pull up program)

Bench 5x10 52,5kg SS BB Row 4x12 60kg.

DB Uni Tate Press 3x12 10kg SS Ez-Bar Curls (zonder gewicht van de stang) 2x12 22,5kg dropset: 12x22,5 11x17,5 13x12,5(niet clean)

Lu Raises 2x12 9kg 1x12 8kg SS Facepulls 2x12 40kg 1x12 45kg

Dual Rope Pushdown Myoreps met 5 seconden rust helemaal tot failure: 20x55kg rest boeit niet.

Goede training zelfs zonder pre workout!

Bench ging wel lekker, kont kwam helaas de lucht in bij de laatste 2 reps. Meteen aan gewerkt op de 5x10.

5x10 Heerlijk zoals altijd. BB Row ging goed had geen last van mijn rug, doe hem nu meer voorover aldus de 60kg ipv 65kg.

Met de Ez-Bar oppakken voelde ik mijn onderrug wel een beetje, altijd zo irritant die dingen oprapen.

Lu Raises met 9kg was ik niet tevreden met mijn houding, armen niet echt gestrekt meer dus weer naar 8kg.

Dual Rope Pushdown was ook goed, vergat dat ik gewicht omhoog moest gooien daarom dus de 20 reps haha. Wel een goede pomp maar door licht gewicht duurde het langer om tot compleete failure te komen.

omgerekend kan ik mijn BW al benchen :D (e1rm~87,5kg)

Laatst bewerkt:
Wat ik me eigenlijk afvraag, je bent zoveel afgevallen heb je eigenlijk loshangend vel of geen last van/vult het op?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven