- Waardering
- 32.514
- Massa
- 160kg
Vooral als je veel vezels eet goed drinken en jij eet veel havermout dus zou echt die 3L pd drinken anders krijg je darm en poep ellende.
Spreek uit ervaring…..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral als je veel vezels eet goed drinken en jij eet veel havermout dus zou echt die 3L pd drinken anders krijg je darm en poep ellende.
Haha heb er nu al een week last van, ben nu gewoon voordat ik ga lekker veel aan het drinken.Vooral als je veel vezels eet goed drinken en jij eet veel havermout dus zou echt die 3L pd drinken anders krijg je darm en poep ellende.
Spreek uit ervaring…..
Als je wakker word begin je dan jou dag ook met een halve liter water. Is vaak wel aan te raden voor je darmen.Haha heb er nu al een week last van, ben nu gewoon voordat ik ga lekker veel aan het drinken.
Darm klachten is echt strontvervelend. Word er schijt ziek van.
Jazeker, doe dat al 2 jaar. Heb ook een gevoel alsof dat helpt met vertering in het algemeen.Als je wakker word begin je dan jou dag ook met een halve liter water. Is vaak wel aan te raden voor je darmen.
Liter koffie werkt ook goed. Ben je voor de eerste pauze zo leeg als mn whiskeyfles op zondagmorgenJazeker, doe dat al 2 jaar. Heb ook een gevoel alsof dat helpt met vertering in het algemeen.
Klopt, maar probeer zelf niet te veel caffeine te drinken. Als ik veel koffie drink en daarna 'stop' krijg ik altijd koppijn.Liter koffie werkt ook goed. Ben je voor de eerste pauze zo leeg als mn whiskeyfles op zondagmorgen
Afkick verschijnselen!!!Klopt, maar probeer zelf niet te veel caffeine te drinken. Als ik veel koffie drink en daarna 'stop' krijg ik altijd koppijn.
Hou ik het dan maar bij wiet..

Nee niet bodybuilding, meer sport in het algemeen. Coach of iets in die richting.Pro bb?
Ligt er voornamelijk aan wat je wil gaan verdienen, mogelijkheden genoeg.
Nou mbo, maar niveau is geen probleem.
Top, fysio sportfysio of sportkunde klinkt wel interresant. Bedankt.Mbo denk je meteen aan cios. Hbo sportkunde, sportfysio.
Om te coachen is cios genoeg.
Als boekhouder / belastingadviseur moet kan ik je zeggen dat er niet super veel geld in te verdienen is tenzij je het goed doet. Ik heb een paar klanten die Yoga sessies doen. Maar die hebben naast hun Yoga sessies ook online lessen waar mensen zich op kunnen abonneren. Daar verdienen ze het meeste mee.Zit te denken om een beroep in de sport te doen later, maar geen idee wat ik erin kan doen. Blijkt dus dat sporten een of andere maniere toch mijn passie is. Iemand wat ervaring?
Ohh ja dat is klote, zit wel te twijfelen tussen ICT en iets in de sport. Eigenlijk wil al sinds ik klein ben Korps Marinier worden, maar dat word hem helaas niet. Had al plannen dat als ik uit het leger ging de persoonlijke beveiliging in zou gaan. Maar ja, dan maar waarschijnlijk voor ICT zodat ik een leuk loon heb en natuurlijk tijd blijf houden voor het sporten.Als boekhouder / belastingadviseur moet kan ik je zeggen dat er niet super veel geld in te verdienen is tenzij je het goed doet. Ik heb een paar klanten die Yoga sessies doen. Maar die hebben naast hun Yoga sessies ook online lessen waar mensen zich op kunnen abonneren. Daar verdienen ze het meeste mee.
Het probleem met mensen zoals jij (en mij) is dat we onze uren maar 1 keer kunnen verkopen. We moeten dus creatief zijn met schaalvergroting. Tenminste als je wat wil verdienen ook. (ik heb me in het verleden te goedkoop verkocht dat is dan lastig om uit te komen ik deed dat om aan klanten te komen maar ja als je klanten dan via via komen kan je niet ineens je prijzen verhogen)
Maar je moet wel plezier hebben in je werk, dat is wel een van de belangrijkere dingen.
Dan zou ik in eerste instantie voor ict gaan, je kunt altijd nog coaching erbij doen. Mocht dat erg goed gaan en bevallen kun je altijd nog switchen of combineren.Ohh ja dat is klote, zit wel te twijfelen tussen ICT en iets in de sport. Eigenlijk wil al sinds ik klein ben Korps Marinier worden, maar dat word hem helaas niet. Had al plannen dat als ik uit het leger ging de persoonlijke beveiliging in zou gaan. Maar ja, dan maar waarschijnlijk voor ICT zodat ik een leuk loon heb en natuurlijk tijd blijf houden voor het sporten.
Goed idee, bedankt.Dan zou ik in eerste instantie voor ict gaan, je kunt altijd nog coaching erbij doen. Mocht dat erg goed gaan en bevallen kun je altijd nog switchen of combineren.