XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Welke assistance templates heb je al gedaan? Iets als Boring but big/strong of First set last sluit hier opzich lekker op aan.
Nu alleen BBB percentage verscheelt maar ligt meestal hoog, en 5X5 op OHP nu @80% tm volgende week 85%. FSL lijkt me te licht tbh.

Laatst bewerkt:
Plan voor deadlifts is trouwens 3x5 en ik begin vandaag met 100kg en bouw het op met 5kg elke week. Waarom 3x5 en niet 5x5? Omdat 5/3/1 ook maar 3 sets op de main compounds heeft, zo hoef ik niet heel mijn training om te gooien.

Een vraagje. Core trainen, elke dag of om de dag? Ik zat te denken om elke training planks te doen aan het einde, of is het slimmer om 2-3x pw planks te doen zodat mijn core ook 'herstel dagen' heeft?
(Moet nu een uur later trainen door slechte openingstijden en stage van 12 tot 19:00 daarom ben ik nu ff irritant actief)
Deadlifts 1x5 reps is al genoeg om sterker te worden. Ik vind meer werksets voor deadlift zelf niet fijn, of moet ze veel lichter pakken dan zou kunnen met 1 werkset. Maar dan zou ik weer eerder RDL of SLDL doen. Ik wil niet zeggen dat 3x5 of 5x5 fout is, het is maar net wat je wil. Ik zie deadlift als een oefening puur voor kracht, dus waarom meer reps of sets?

Deadlifts 1x5 reps is al genoeg om sterker te worden. Ik vind meer werksets voor deadlift zelf niet fijn, of moet ze veel lichter pakken dan zou kunnen met 1 werkset. Maar dan zou ik weer eerder RDL of SLDL doen. Ik wil niet zeggen dat 3x5 of 5x5 fout is, het is maar net wat je wil. Ik zie deadlift als een oefening puur voor kracht, dus waarom meer reps of sets?
Ik zie de DL zeker ook als puur kracht oefening. Maar ik volg gewoon de 5/3/1 programma nog.
Wou ook 3x5 doen zodat ik mijn techniek weer goed krijg. Natuurlijk doe ik liever 3x3 of 3x1 maar moet helaas verstandig zijn.

Ik heb ook een fragiele huid door de cortisone en gebruik zware bloedverdunners, 2 ply kneesleeves rond de schenen bieden voor mij meer dan voldoende bescherming.

Nu alleen BBB percentage verscheelt maar ligt meestal hoog, en 5X5 op OHP nu @80% tm volgende week 85%. FSL lijkt me te licht tbh.
Hoezo, je kan zoveel reps als je wil doen met FSL. FSL is 65, 70 of 75% van je trainingsmax. Dat is in de praktijk hoger dan je BBB weights.

Ik doe BBB overigens niet op een percentage, maar als ie goed voelt verhoog ik (meestal in mn 3's week).

Hoezo, je kan zoveel reps als je wil doen met FSL. FSL is 65, 70 of 75% van je trainingsmax. Dat is in de praktijk hoger dan je BBB weights.

Ik doe BBB overigens niet op een percentage, maar als ie goed voelt verhoog ik (meestal in mn 3's week).
Yup, ik ook. Probeer altijd op RPE 8 te zitten met de meeste oefeningen.

Weeg vandaag een lage 80,1 en begin van de week 81,1:eek: Darm inhoud kwijt + metabolisme verhoogt, morgen weekgemiddelde en mijn plan. Schrok wel een beetje:emo:

Ik ga zo m'n standaard Muay Thai training doen maar heb mijn cardio finisher omgeruild met hardlopen(2.6km). Wil wat meer verbranden omdat ik vanavond afspreek en dus meer ga eten :) als je 3 jaar geleden tegen mij zou zeggen dat ik cardio leuk zou vinden had ik je flink uitgelachen

Laatst bewerkt:
Training 19-03-2022

Shadowboxing- 1x3Min technique/flow 1x3min--
1x3min fightpace
30sec rest tussen elke rondes

1x3min HeavyBag technique

1x20min-

10x10sec FullPowerBoxing 10 sec rest.

1x3min Heavy Bag Fightpace combos

Hardlopen 2,6km 16min 2sec

Zieke training, conditie is weer top.
Ben weer explosief en sla/trap veel harder.

Hardlopen poeeh, was net alsof ik beton in mijn schoenen had. Toch ongeveer net zo snel als woensdag.

Wel overal spierpijn, vooral hamstrings. Beetje vervelend tijdens hardlopen maar is goed gegaan.

Edit: Vandaag ff slapen en caffeine misbruiken, ben kapot haha.

Laatst bewerkt:
Zometeen een stuk wandelen in het bos, goed weer voor. :D (kei vieze camera sorry)
Screenshot_20220319-111101_Snapchat.jpg

Gewicht deze week
80,7
81
81
-niet meer verstopt
80,6
80,3
80,1
79,7
Week Gemiddelde 80,5 (-0.11)

Dus ik denk dat ik een hardgainer ben?😳

Calorieen worden verhoogt met 200. En let beter op met het bij eten door extra bewegen.

Uiteindelijk telt mijn presentatie in de sportschool en niet het gewicht. Ben sterker geworden dus dat is een pijnverzachter.

VOEDING:

Pre Workout:
55gr Brinta
1 scoop whey
15gr honing
10gr pindakaas
1 grote banaan:)
Kaneel
Kcal-525 Eiwit-31g Carbs-81g Vet-9g.

Post Workout:
250gr Kip
125 Basmati Rijst
50gr Havermout
200gr groente(mix zakjes)
12gr Soya Saus
Dan nog wat kruiden en Sriracha
Kcal-974 Eiwit 67g Carbs-141g Vet:13g

Snack Mini Crackers AH
Kcal-109 Eiwit-2,5 Carbs-18g Vet-2,8

Maaltijd 3 (shake)
75g Havermout
15g Pindakaas
100g Blauwebessen (of andere bessen)
1 Scoop Whey
Kaneel, Zout enzo
Kcal-498 Eiwit-33g Carbs-58g Vet-13g

Maaltijd 4 (avond eten)
5 Eieren
200gr Spinazie
1 Grote Wraps
1 Kleine Wrap
50gr Huttekase
Kruiden enzo
Kcal-781 Eiwit-53g Carbs-69g Vet-33g

Maaltijd 5 (pre bed)
500gr Griekse Yoghurt 2% Vet.
30gr Brinta
(Soms minder brinta en dan diepvries fruit)
Kcal-404 Eiwit-34g Carb-42g Vet-11g

Cola Zero, Koffie, Energy, Pre Workout en Omega 3 pilletje tel ik niet. Misschien bij elkaar 15-20kcal echt verwaarloosbaar.

Kcal 3291 Eiwit 221g (27%) Carb 407g (50%) Vet 82g(23%)Richtlijn voor mij is 30/45/25 en daar kom is dus mooi dichtbij.

Dit is als ik stage doe, meestal komt hier 50-100 extra op van extra beweging, niet echt gek veel.
De Macros zijn ongv altijd het zelfde ongeacht ik werk of niet. (Zonder extra beweging dan)

(Heb ook geen idee waar/wat ik meer zou eten, sowieso de pre en post workout niet.)

Laatst bewerkt:
Hier ff voor de lol een foto van mijn quads om mijn Flex Wheeler symmetry is te laten zien.

Screenshot_20220320-083353_Gallery.jpg
Omtrek niet zo speciaal meer door meerdere been blessures. Ben quadsweep het meeste verloren:(. Moet wel zeggen dat dit mijn eigen schuld is, teveel uni lateral leg extensions waarbij ik mijn Teardrop meer voelt. Normaale leg ext zijn echt quadsweep bij mij dus die ga ik weer misbruiken.

Links 56cm Rechts 58cm volgens mij. word maar 'n langebroek in de zomer.

Zien er niet droog uit in de binnenkant door losvel, vooraal onder de lies. Is ook belichting, heb meestal wel een paar aders aan de binnenkant die je net ziet door het klote losvel.

Eigenlijk is het losvel wel goed verminderd op het bovenlichaam. Grappige is dat ik nu geen foto wil posten omdat ik te skinny eruit zie:D

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven