- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ja dan loop je vast lekker doorLiter koffie werkt ook goed. Ben je voor de eerste pauze zo leeg als mn whiskeyfles op zondagmorgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan loop je vast lekker doorLiter koffie werkt ook goed. Ben je voor de eerste pauze zo leeg als mn whiskeyfles op zondagmorgen

Nu alleen BBB percentage verscheelt maar ligt meestal hoog, en 5X5 op OHP nu @80% tm volgende week 85%. FSL lijkt me te licht tbh.Welke assistance templates heb je al gedaan? Iets als Boring but big/strong of First set last sluit hier opzich lekker op aan.
Deadlifts 1x5 reps is al genoeg om sterker te worden. Ik vind meer werksets voor deadlift zelf niet fijn, of moet ze veel lichter pakken dan zou kunnen met 1 werkset. Maar dan zou ik weer eerder RDL of SLDL doen. Ik wil niet zeggen dat 3x5 of 5x5 fout is, het is maar net wat je wil. Ik zie deadlift als een oefening puur voor kracht, dus waarom meer reps of sets?Plan voor deadlifts is trouwens 3x5 en ik begin vandaag met 100kg en bouw het op met 5kg elke week. Waarom 3x5 en niet 5x5? Omdat 5/3/1 ook maar 3 sets op de main compounds heeft, zo hoef ik niet heel mijn training om te gooien.
Een vraagje. Core trainen, elke dag of om de dag? Ik zat te denken om elke training planks te doen aan het einde, of is het slimmer om 2-3x pw planks te doen zodat mijn core ook 'herstel dagen' heeft?
(Moet nu een uur later trainen door slechte openingstijden en stage van 12 tot 19:00 daarom ben ik nu ff irritant actief)
Ik zie de DL zeker ook als puur kracht oefening. Maar ik volg gewoon de 5/3/1 programma nog.Deadlifts 1x5 reps is al genoeg om sterker te worden. Ik vind meer werksets voor deadlift zelf niet fijn, of moet ze veel lichter pakken dan zou kunnen met 1 werkset. Maar dan zou ik weer eerder RDL of SLDL doen. Ik wil niet zeggen dat 3x5 of 5x5 fout is, het is maar net wat je wil. Ik zie deadlift als een oefening puur voor kracht, dus waarom meer reps of sets?
Hoezo, je kan zoveel reps als je wil doen met FSL. FSL is 65, 70 of 75% van je trainingsmax. Dat is in de praktijk hoger dan je BBB weights.Nu alleen BBB percentage verscheelt maar ligt meestal hoog, en 5X5 op OHP nu @80% tm volgende week 85%. FSL lijkt me te licht tbh.
Yup, ik ook. Probeer altijd op RPE 8 te zitten met de meeste oefeningen.Hoezo, je kan zoveel reps als je wil doen met FSL. FSL is 65, 70 of 75% van je trainingsmax. Dat is in de praktijk hoger dan je BBB weights.
Ik doe BBB overigens niet op een percentage, maar als ie goed voelt verhoog ik (meestal in mn 3's week).
Darm inhoud kwijt + metabolisme verhoogt, morgen weekgemiddelde en mijn plan. Schrok wel een beetje
als je 3 jaar geleden tegen mij zou zeggen dat ik cardio leuk zou vinden had ik je flink uitgelachenToch niet zo gek heFlink bezig man, netjes! Je zult wel een onderhoud hebben van >4000 kcal haha

Haha nooit gezegt dat het gek was
Ben er blij maar ook niet blij mee.Ik zat in t verkeerde topicHeb helaas nu wel iets wat het probleem zou kunnen zijn. M'n metabolisme is dus weer omhoog gegaan waardoor ik niet genoeg at. Denk dat dat zeker ook ermee te maken heeft.
. Hoeveel kcal eet je nu?Ligt eraan, maar meestal rond de 3300-3400. Soms loop ik meer. Ga volgende week naar de 3400 en als dat niet bevalt gelijk 3500.Ik zat in t verkeerde topic. Hoeveel kcal eet je nu?
Smaakte goed, 8/10 ofzoZometeen een stuk wandelen in het bos, goed weer voor.(kei vieze camera sorry)
![]()
Mijn pwo, maar dan zonder shag

Haha lekker, was iets teveel shag.
Rook meestal ook zo behalve voor het trainen, dan moet t puur

. Moet wel zeggen dat dit mijn eigen schuld is, teveel uni lateral leg extensions waarbij ik mijn Teardrop meer voelt. Normaale leg ext zijn echt quadsweep bij mij dus die ga ik weer misbruiken.