AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je 75kg afvalt betwijfel ik of je een hardgainer bent.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt stom maar ben eigenlijk belachelijk veel veranderd en niet alleen fysiek. Eten was altijd mijn stress dingetje. Merk ook dat ik sinds ik ging afvallen minder honger in het algemeen heb en soms niet wil eten. Leefde toen op 1500-1600kcal, niet gezond voor een tiener imo.

Edit: Groot verleden met emotionele shit, vind t niet waard om het te posten op internet maar komt gewoon neer op Depressie en ja gediagnosticeerd

Hier ff voor de lol een foto van mijn quads om mijn Flex Wheeler symmetry is te laten zien.

Screenshot_20220320-083353_Gallery.jpg
Omtrek niet zo speciaal meer door meerdere been blessures. Ben quadsweep het meeste verloren:(. Moet wel zeggen dat dit mijn eigen schuld is, teveel uni lateral leg extensions waarbij is mijn Teardrop meer voelt. Normaale leg ext zijn echt quadsweep bij mij dus die ga ik weer misbruiken.

Links 56cm Rechts 58cm volgens mij. word maar 'n langebroek in de zomer.

Zien er niet droog uit in de binnenkant door losvel, vooraal onder de lies. Is ook belichting, heb meestal wel een paar aders aan de binnenkant die je net ziet door het klote losvel.

Eigenlijk is het losvel wel goed verminderd op het bovenlichaam. Grappige is dat ik nu geen foto wil posten omdat ik te skinny eruit zie:D
Op jouw leeftijd is de aanmaak van collageen en elastine nog zo goed, dat kan echt heel veel bijtrekken. Mjah dan ben je wel zo een jaartje of 2 verder denk ik.
Als je je quads los pakt, dan gewoon met links beginnen en rechts daar opaan passen.

Ik kjjke zelden is logjes, dus zijn vast dingen die je al wel wist :o

Op jouw leeftijd is de aanmaak van collageen en elastine nog zo goed, dat kan echt heel veel bijtrekken. Mjah dan ben je wel zo een jaartje of 2 verder denk ik.
Als je je quads los pakt, dan gewoon met links beginnen en rechts daar opaan passen.

Ik kjjke zelden is logjes, dus zijn vast dingen die je al wel wist :o
Ja doe ik zeker ook, maar dit komt door meerde blessures aan mijn linkerbeen/scheen/enkel haha. Heb soms ff niet kunnen lopen/staan op mijn linkerbeen waardoor ik rechts gewoon veel meer gebruikten. Probleem is dat mn linker been net zo sterk is ???

Voel me gevleid dat je toch in de mijne keek:roflol:

Ik dacht precies hetzelfde.

Gek dat het nu zoveel moeite kost om aan te komen. Als ik zo naar je voeding kijk, ben je volgens mij hartstikke goed bezig. Nemen je spieren wel in volume/omtrek toe?
Wat is je onderhoud? (Kan ik zo snel even niet terug vinden).
Ook je quads vind ik er netjes uitzien hoor, vind er best wel wat definitie op zitten. 56-58 is niet groot, maar kunt prima een korte broek aan toch 😉

Je eet wel veel eiwitten, ruft je niet gigantisch de hele dag? Met mn 180gr per dag wordt mn vrouw er soms al helemaal gek van 🤣

Hoe eet je de wokgroente trouwens? Bak je die in de ochtend met kip?

Hoe eet je de wokgroente trouwens? Bak je die in de ochtend met kip?
Aan het eind vd cut als de honger echt opspeelt dan prep ik 2 maaltijden ontbijt/lunch idd thuis en savonds maak ik het vers. 1.5kg wok groente pd gaan er echt wel doorheen laatste weken van een cut als je volume wilt en me koolhydraten zet ik alleen pre/post workout dus letterlijk wokgroente met kip eet ik dan en tussendoortjes appel/peren/meloen.

Ik dacht precies hetzelfde.

Gek dat het nu zoveel moeite kost om aan te komen. Als ik zo naar je voeding kijk, ben je volgens mij hartstikke goed bezig. Nemen je spieren wel in volume/omtrek toe?
Wat is je onderhoud? (Kan ik zo snel even niet terug vinden).
Ook je quads vind ik er netjes uitzien hoor, vind er best wel wat definitie op zitten. 56-58 is niet groot, maar kunt prima een korte broek aan toch 😉
Moeite zou ik niet zeggen, maar het veranderd idd wel snel.

Ben nou pas 1kg aangekomen en op 190cm is dat praktisch niets.

Geen idee wat mijn onderhoud is omdat ik elke keer meer moet eten:p

Dank je, ze waren eerst iets beter maar ben er sws wel tevreden mee hoor.

Zat te denken omdat je ook veel vecht sport doet met hoge intensiteit dat je aardig wat calorieën verbrand. Wellicht dat je daardoor meer calorieën nodig hebt

Zat te denken omdat je ook veel vecht sport doet met hoge intensiteit dat je aardig wat calorieën verbrand. Wellicht dat je daardoor meer calorieën nodig hebt
Zat ik zelf ook aan te denken, ga gewoon +200kcals op trainings dagen doen en als dat te weinig is gewoon lekker meer.

Benen ziet er prima in shape uit, ook als je bedenkt dat het vrij lange benen moeten zijn (1.90m)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven