XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
V Taper heet dat (van de achterkant gezien dan) en is een van ons aller doelen. Goed bezig dus!
A3gWkasCEAE4vXS.jpg

Deze pose bedoel ik, nog niet lats zoals bruce maar die komen wel!

Vandaag eerste dag +200kcal en geen verschil gemerkt qua vol zitten, goed teken neem ik aan. Was dus nodig! Was mentaal wel weer ff aanpassen tbh.

Laatst bewerkt:
Vandaag hele dag toetsen en testen:angstig: kan al niet meer wachten om mijn benen te mishandelen in de sportschool, hoop dat ik gewoon goed kan trainen:D

Vandaag hele dag toetsen en testen:angstig: kan al niet meer wachten om mijn benen te mishandelen in de sportschool, hoop dat ik gewoon goed kan trainen:D
Vaak heb ik na dagen van heftige inspanning mentaal echt zo iets even knallen in de gym. Even alles lekker loslaten. Moet er natuurlijk nog wel genoeg normale energie over zijn.

Trouwens nog steeds een klein beetje spierpijn in mijn hams, lang geleden dat ik zulke doms heb gehad. 5x10 rdls komen wel binnen:rolleyes:

Zit te denken om weighted chins 3x5 7,5kg te doen ipv 3x5 10kg omdat ze toch wel rpe 10 zijn helaas. Zit te denken om dan hierna 3x3 10kg en dan proberen naar 3x5 te gaan. Daarna weer 3x3 11,25kg.

Hoop zometeen squats 75kg 6-8 keer te kunnen want dan heb ik sowieso mijn kracht terug :)

Zit te denken om weighted chins 3x5 7,5kg te doen ipv 3x5 10kg omdat ze toch wel rpe 10 zijn helaas. Zit te denken om dan hierna 3x3 10kg en dan proberen naar 3x5 te gaan. Daarna weer 3x3 11,25kg.

Hoop zometeen squats 75kg 6-8 keer te kunnen want dan heb ik sowieso mijn kracht terug :)
Waarschijnlijk overdenk je het. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven