- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Betwijfel dat, reageer in het algemeen sowieso beter op 'evolving rep ranges'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betwijfel dat, reageer in het algemeen sowieso beter op 'evolving rep ranges'

Dank je, ben nu zelfs sterker dan ik was voor mijn blessures. Toen was het zwaarste dat ik deed 82,5kg met 4reps een echte rpe 10 met spotter

En wie zegt dat je niet mag stoppen bij 4x bij de 3e set?Betwijfel dat, reageer in het algemeen sowieso beter op 'evolving rep ranges'

Mijn ego😳 edit: voor als je serieus was. Is natuurlijk de bedoeling om 3x5 te halen en dat kan dus door 1x3 1x4 1x5 of 2x3 1x4. Maar neem aan dat je dat al weet hahaEn wie zegt dat je niet mag stoppen bij 4x bij de 3e set?![]()
Tuurlijk, maar het leek of je er een beetje moeilijk over deedMijn ego😳 edit: voor als je serieus was. Is natuurlijk de bedoeling om 3x5 te halen en dat kan dus door 1x3 1x4 1x5 of 2x3 1x4. Maar neem aan dat je dat al weet haha

Ik doe overal moeilijk over als ik geen kracht aankomTuurlijk, maar het leek of je er een beetje moeilijk over deed![]()

Training 23-03-2022
Shadowboxing-
1x3mintechniquefightpace
30sec rest
1x3
30sec rest
1x3min fightpace
Heavybag-
30sec rest
1x3min Power combos
Hardlopen
2,6km - 14min 58sec.
Training ging goed, was in het begin moe maar werd al gauw wakker.
Hardlopen lekker tempo nu, hoop volgende week weer op de 14min 30 te zitten.
Merk ook al weer dat mijn benen flexibeler zijn nu ik bijna elke dag stretch, helemaal top.
Ohh ja dat is irritant. Denk dat het ook kan liggen aan onze kleine leefttijd verschil. Deed half jaar geleden 3x pw een kwartier nadat ik wakker was hardlopen. Dat was echt verschikkelijk, enige motivatie was een bak havermout.Dat moet je wel een lekkere niet vervelende cardio sessie geven. Ik ben weer even aan het wakker worden voordat ik op de roeimachine stap. Gisteren wat genomen om te slapen ben dus nog wat groggy. Zelfs na mijn Cafeine tab.
Op een gegeven moment zul je toch prioriteit moeten geven aan een van beide (kt of vechtsport), anders gaat het een je prestaties/progressie van het ander hinderen. Ook gezien je kleine blessures en ongemakken.Gelukkig ben ik echt fan van vechtsport, is cardio maar je ben ook bezig met vaardigheden en beetje cognitive training (hand to eye en op commando reageren).
Is nog goed te combineren, natuurlijk is kt de prioriteit aangezien ik het 4x pw doe.Op een gegeven moment zul je toch prioriteit moeten geven aan een van beide (kt of vechtsport), anders gaat het een je prestaties/progressie van het ander hinderen. Ook gezien je kleine blessures en ongemakken.

Dit is het schema wat ik van plan was om uit te proberen.Op een gegeven moment zul je toch prioriteit moeten geven aan een van beide (kt of vechtsport), anders gaat het een je prestaties/progressie van het ander hinderen. Ook gezien je kleine blessures en ongemakken.
Heb trouwens ook nog een ander schema voor als dit ook niet fijn is. Dan doe ik bijv op Bench day minder accessories en eindig de training met bokszak training.Dit is het schema wat ik van plan was om uit te proberen.
Voorbeeld compound
Bench 3x3-5 rpe 8-9
Bench 3x10 rpe 8-9
En dan accesories.
Kan ook zijn dat ik de 5/3/1 percentages aan hou want dat is niet heeel intensief.

Zolang je dat maar niet tussen je setjes door doet

Geen commentaar. Haha misschien soms een highkickje hier een daar.
Ja, ik hou er ook niet van om in donker nat weer te lopen.... wat maakt het uit zou je zeggen, maar tochFijn is ook dat het lekker weer is om te hardlopen, motiveert mij ook heel goed.

Zeker waar, en tel hier hardlopen ook maar bij op. Aan de andere kant is het ook wel mooi om alles een beetje te kunnen, dan is het maar jammer dat niets optimaal is. Hou wel je herstel en rust in de gaten.....Op een gegeven moment zul je toch prioriteit moeten geven aan een van beide (kt of vechtsport), anders gaat het een je prestaties/progressie van het ander hinderen. Ook gezien je kleine blessures en ongemakken.
Ik vond het hardlopen in het donker ook echt leuk, beetje grimmig. Probleem is dat ik op een verharde weg in een bos hardloop waar dus ook verkeer is, heb wel armbanden met lampjes maar toch.Ja, ik hou er ook niet van om in donker nat weer te lopen.... wat maakt het uit zou je zeggen, maar toch
Zeker waar, en tel hier hardlopen ook maar bij op. Aan de andere kant is het ook wel mooi om alles een beetje te kunnen, dan is het maar jammer dat niets optimaal is. Hou wel je herstel en rust in de gaten.....