Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training 22-03-2022
Hanging Knee Raises 3x12

Squat 5x60 3x67,5 8x75kg rpe 8 SS BW Pull Ups 4-4-3-2-1

Front Squat 1x10 42,5kg 4x10 45kg ss Partial Ab rollout 3x12

Weighted Chin Ups 2x3 10kg 1x5 10kg

DB Row 3x12 30kg

Uni Lateral Leg Extensions 2x12 1x13 schijf 10

Ging erg lekker,

Squats voelde eindelijk 'vertrouwd' aan. 1 keer te ver naar voren gegaan omdat een debiel raar bezig was in de gym. Omgerekend is mijn squat 1rm 102,5kg :)

Front Squats verhoogd en hield goede techniek en bracing ook goed.

Weighted Chin ups ga ik voortaan 3x3-5 doen. Merkte dat het ging lijken alsof ik crossfit aan het doen was met dat gezwaai van mn benen en nu perfecte vorm.

Rest geen opmerkingen waardig, wel blij met de squats. Geen idee hoeveel ik mijn trainings max ga verhogen.

En wie zegt dat je niet mag stoppen bij 4x bij de 3e set? :p
Mijn ego😳 edit: voor als je serieus was. Is natuurlijk de bedoeling om 3x5 te halen en dat kan dus door 1x3 1x4 1x5 of 2x3 1x4. Maar neem aan dat je dat al weet haha

Training 23-03-2022

Shadowboxing-
1x3min technique fightpace :)
30sec rest
1x3

30sec rest
1x3min fightpace

Heavybag-

30sec rest
1x3min Power combos

Hardlopen
2,6km - 14min 58sec.

Training ging goed, was in het begin moe maar werd al gauw wakker.

Hardlopen lekker tempo nu, hoop volgende week weer op de 14min 30 te zitten.

Merk ook al weer dat mijn benen flexibeler zijn nu ik bijna elke dag stretch, helemaal top.

Laatst bewerkt:
Training 23-03-2022

Shadowboxing-
1x3min technique fightpace :)
30sec rest
1x3

30sec rest
1x3min fightpace

Heavybag-

30sec rest
1x3min Power combos

Hardlopen
2,6km - 14min 58sec.

Training ging goed, was in het begin moe maar werd al gauw wakker.

Hardlopen lekker tempo nu, hoop volgende week weer op de 14min 30 te zitten.

Merk ook al weer dat mijn benen flexibeler zijn nu ik bijna elke dag stretch, helemaal top.

Dat moet je wel een lekkere niet vervelende cardio sessie geven. Ik ben weer even aan het wakker worden voordat ik op de roeimachine stap. Gisteren wat genomen om te slapen ben dus nog wat groggy. Zelfs na mijn Cafeine tab.

Dat moet je wel een lekkere niet vervelende cardio sessie geven. Ik ben weer even aan het wakker worden voordat ik op de roeimachine stap. Gisteren wat genomen om te slapen ben dus nog wat groggy. Zelfs na mijn Cafeine tab.
Ohh ja dat is irritant. Denk dat het ook kan liggen aan onze kleine leefttijd verschil. Deed half jaar geleden 3x pw een kwartier nadat ik wakker was hardlopen. Dat was echt verschikkelijk, enige motivatie was een bak havermout.

Gelukkig ben ik echt fan van vechtsport, is cardio maar je ben ook bezig met vaardigheden en beetje cognitive training (hand to eye en op commando reageren).

Fijn is ook dat het lekker weer is om te hardlopen, motiveert mij ook heel goed.

Gelukkig ben ik echt fan van vechtsport, is cardio maar je ben ook bezig met vaardigheden en beetje cognitive training (hand to eye en op commando reageren).
Op een gegeven moment zul je toch prioriteit moeten geven aan een van beide (kt of vechtsport), anders gaat het een je prestaties/progressie van het ander hinderen. Ook gezien je kleine blessures en ongemakken.

Op een gegeven moment zul je toch prioriteit moeten geven aan een van beide (kt of vechtsport), anders gaat het een je prestaties/progressie van het ander hinderen. Ook gezien je kleine blessures en ongemakken.
Is nog goed te combineren, natuurlijk is kt de prioriteit aangezien ik het 4x pw doe.

Qua herstel gaat het gewoon nog goed, daarom dat ik zaterdag ook een langere dag heb en zondag rust. Ging vandaag sowieso al ff kijken of ik de training van woensdag iets minder intensief kan maken.

Als het herstel een probleem word ga ik minder acessories doen en gewoon simpel trainen.

Vechtsport is wel veel meer dan alleen cardio, werk nu aan de cardio onderhouden en natuurlijk techniek en snelheid te verbeteren.

Edit: Het is ook niet alsof ik elke ronde 100% ga, het varieert heel erg en dat is ook wel fijn.

Focus ook niet op bodybuilden, maar moet nu meer massa hebben want massa=kracht. :)

Edit 2: De blessures zijn altijd non lifting of vechtsport related omdat ik (helaas) thuis alleen train. En met gewichtheffen ga ik mis een keer door mn rug haha.

Laatst bewerkt:
Dit is het schema wat ik van plan was om uit te proberen.

Voorbeeld compound

Bench 3x3-5 rpe 8-9

Bench 3x10 rpe 8-9

En dan accesories.

Kan ook zijn dat ik de 5/3/1 percentages aan hou want dat is niet heeel intensief aangezien je percentages zijn van 90% van 1rm

Laatst bewerkt:
Dit is het schema wat ik van plan was om uit te proberen.

Voorbeeld compound

Bench 3x3-5 rpe 8-9

Bench 3x10 rpe 8-9

En dan accesories.

Kan ook zijn dat ik de 5/3/1 percentages aan hou want dat is niet heeel intensief.
Heb trouwens ook nog een ander schema voor als dit ook niet fijn is. Dan doe ik bijv op Bench day minder accessories en eindig de training met bokszak training.

Dan op woensdag 2,65km hardlopen en 3x3min techniek schaduwboksen want schaduwboksen kan je praktisch altijd :)

En zaterdag gewoon het zelfde als altijd.

/OUT

Fijn is ook dat het lekker weer is om te hardlopen, motiveert mij ook heel goed.
Ja, ik hou er ook niet van om in donker nat weer te lopen.... wat maakt het uit zou je zeggen, maar toch :p

Zeker waar, en tel hier hardlopen ook maar bij op. Aan de andere kant is het ook wel mooi om alles een beetje te kunnen, dan is het maar jammer dat niets optimaal is. Hou wel je herstel en rust in de gaten.....

Ja, ik hou er ook niet van om in donker nat weer te lopen.... wat maakt het uit zou je zeggen, maar toch :p

Zeker waar, en tel hier hardlopen ook maar bij op. Aan de andere kant is het ook wel mooi om alles een beetje te kunnen, dan is het maar jammer dat niets optimaal is. Hou wel je herstel en rust in de gaten.....
Ik vond het hardlopen in het donker ook echt leuk, beetje grimmig. Probleem is dat ik op een verharde weg in een bos hardloop waar dus ook verkeer is, heb wel armbanden met lampjes maar toch.

Dat doe ik zeker ook, daarom heb ik voor 5/3/1 gekozen. Je gebruikt 90% van je 1RM voor je percentages, natuurlijk is het slomere progressie maar progressie is progressie!

En ik blijf natuurlijk in een perma bulk

edit: als ik echt moeite ermee heb ga ik over naar een tactical barbell programma.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven