- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excel skills helpen je echt zoveel laterNet 2-3 uur lang bezig geweest met excel en heb eindelijk een fatsoenlijke log met een calculator die gelijk alle 5/3/1 setjes de percentage uitrekend. Had sneller gekund maar heb weinig ervaring met excel.
Krijg op school digitale vaardigheden, moet er ook examen in doen. Probleem is dat het nog leuk is ook. En gelukkig simpel.Excel skills helpen je echt zoveel later
Worth om een cursusje van te volgen imo
Wat @Vypaw zegt, goede skills om te hebben. Zelf aankloten is vaak leerzamer dan copy-pasteNet 2-3 uur lang bezig geweest met excel en heb eindelijk een fatsoenlijke log met een calculator die gelijk alle 5/3/1 setjes de percentage uitrekend. Had sneller gekund maar heb weinig ervaring met excel.
Mee eens, daarom heb ik express ook zelf de calculator 'gemaakt'. Ik heb veel rond gekeken naar logs enzo maar ik ben echt iemand die als ik het kan liever alles zelf gepersonaliseerd maak.Wat @Vypaw zegt, goede skills om te hebben. Zelf aankloten is vaak leerzamer dan copy-paste
Voor inspiratie kan je ook op liftingvault (heel veel excel en google spreadsheets) kijken en blackironbeast (dat is gewoon makkelijk).
Misschien ben ik ook wel IN.

Ja, leek me ook wel grappig om te doen. Maar weet niet zeker of het dan te vol word.Mooie uitdaging is ook een grafiekje van je voortgang te maken: insert->object->chart![]()
Ja de formule die ik heb opgezocht is voor je 1rm en dan 90% daarvan uitrekenen is niet echt moeilijkEn ik mag aannemen dat je dan formules gebruikt om van de 90% trainingsmax naar Max1RM te gaan en zo....
Even het verschil tussen relatieve en absolute celnummers weten in formules, verder zijn de principes niet zo moeilijk![]()

Ik heb het trouwens zo gedaan dat je eerst de 1RM invoerd daarna rekend ie naar 90% en vanaf 90% rekent ie de andere percentagesJa de formule die ik heb opgezocht is voor je 1rm en dan 90% daarvan uitrekenen is niet echt moeilijk![]()
Eerlijk gezegt gekloot met de kleuren hahaha.

Kan niet lopen voor een week gang