- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Daarom zei ik niet niet

Heb altijd een beetje pump in mijn abs na 5x10 frontsquats haha.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom zei ik niet niet

Een riem kan hierbij helpen. Voor mij werkt het als soort geheugensteun, zodra de brace minder wordt voel je het direct aan de spanning op de riem.Moet denk ik gewoon aan mijn core en bracing werken want dat is wel vaker een probleempje gewees
Wil eigenlijk zo lang mogelijk geen riem gebruiken zodat ik echt uitmezelf braced.Een riem kan hierbij helpen. Voor mij werkt het als soort geheugensteun, zodra de brace minder wordt voel je het direct aan de spanning op de riem.
Met een riem doe je toch ook zelf? Ik heb lang net zo gedacht, moet zeggen dat het me op de squat wel helpt. Deadlifts zonder doen, dan weet je wel of je bracing goed is. Indien nodig is ook de bail-out makkelijkerWil eigenlijk zo lang mogelijk geen riem gebruiken zodat ik echt uitmezelf braced.

Ja dat is ook weer zo, zal een paar setjes met en zonder riem doen kijken wat het verschil is.Met een riem doe je toch ook zelf? Ik heb lang net zo gedacht, moet zeggen dat het me op de squat wel helpt. Deadlifts zonder doen, dan weet je wel of je bracing goed is. Indien nodig is ook de bail-out makkelijker![]()
Ik doe alleen mijn riem om als ik curls doe in de squatrack. Werkt perfect

Vergeet je straps en knee sleeves niet!Ik doe alleen mijn riem om als ik curls doe in de squatrack. Werkt perfect![]()
En zo'n handdoekje om je nek

Dank je, het geheim is morbide obesitas

Voortaan Leg Extensions eruit en Calf Raises blijven. Te veel is niet leukTraining 01-04-2022
Warm up
RDL 3x75 3x85 9x97,5 rpe 7
RDL 3x10 80kg
Weighted Neutral Grip Pull Ups 5x5 5kg ss Cable WoodChoppers low to high 3x12 schijf 3
Pendlay Row 3x8 57,5kg
BigGrip Hammer Curls 3x12 14kg ss Smith Machine Calf Raises 3x12 100kg
Incline DB Curls Myoreps 12x12kg rest boeie
Leg Extensions 1x12 1x15 schijf 26 +20kg schijf
Lange training, jezus.
RDL gingen lekker, geen onderrug pump en nog een goeie MMC ook! Kon wel meer reps maar m'n grip zei adios.
RDL 3x10 uitstekend.
Weighted N Grip Pull ups zijn heerlijk! Na die 5x5 geen lats meer over.
Pendlay Row +2,5kg buitengewoon.
Calf Raises gingen wel goed maar is zo fucking saai. Video komt later moet ff de gym logo eruit halen, verwacht 'm vanavond.

Ik dacht al paardrijden

Hebt inderdaad redelijk flinke poten overgehouden aan jaren rondlopen met een 75kg weightvest.
Was het het waard? Zeker!Hebt inderdaad redelijk flinke poten overgehouden aan jaren rondlopen met een 75kg weightvest.