- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Goed voor die obliques
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor die obliques
Het lijkt een grap, maar ik denk dat je gelijk hebt
Jazeker, mijn linker oblique is meer ontwikkeld door muay thai dus ff alles mooi gelijk trainen.
Is helaas geen grap, genen en morbide obesitas doet veel. Mijn family heeft sowieso die kuiten en benen genen dus helemaal top.Het lijkt een grap, maar ik denk dat je gelijk hebt
Zie je serieus heel veel bij mensen die veel te dik zijn geweest.... Relatief overontwikkelde kuiten.Het lijkt een grap, maar ik denk dat je gelijk hebt
Ik ben altijd dus dik geweest maar toen ik jong was had ik veel last van kuit krampen hierdoor.Zie je serieus heel veel bij mensen die veel te dik zijn geweest.... Relatief overontwikkelde kuiten.
Puur doordat die dingen nogal hebben moeten werken tijdens het lopen.

. Calorieen hou ik op 3550 deze week en verlaag mijn rust dag calorieen van 3k naar 2900.
Was rond 1 uur stoned en toen ik om 10 uur op bed tv aan t kijken was was ik nog steeds beetje stoned. Ogen zijn nu ook nog een klein beetje rood, is goeie wiet hahaha. White Widow strain btw.Haha ben zelfs nu nog stoned, niet heel erg maar toch wel. Niet verwacht dat ik zo'n lage tolerantie had.Gister ook voor de eerste keer teveel wiet gerookt in 1 keer, werd misselijk en te stonedWas rond 1 uur stoned en toen ik om 10 uur op bed tv aan t kijken was was ik nog steeds beetje stoned. Ogen zijn nu ook nog een klein beetje rood, is goeie wiet hahaha. White Widow strain btw.
Kom ik aan met 1900-2100 en dan moet ik er ook nog flink bij wandelen of andere cardioLast gehad van watergewicht door sommige eten en soms teveel op en beetje last met de darmen. Calorieen hou ik op 3550 deze week en verlaag mijn rust dag calorieen van 3k naar 2900.

Ach ja, klein leeftijd verscheel doet veelKom ik aan met 1900-2100 en dan moet ik er ook nog flink bij wandelen of andere cardio![]()
.Een lengteverschil van een kleine 30 cm ook, jij verbruikt met wandelen al 1k kcal meer dan @neet61, als je die maat 48 moet optillen.
En dan nog mijn ego erbij.Een lengteverschil van een kleine 30 cm ook, jij verbruikt met wandelen al 1k kcal meer dan @neet61, als je die maat 48 moet optillen.
Opgeblazen en vol lucht, daar prik je zo doorheen.

Een lengteverschil van een kleine 30 cm ook, jij verbruikt met wandelen al 1k kcal meer dan @neet61, als je die maat 48 moet optillen.
Ja groot lichaam, grote schoenen en ego scheelt natuurlijk een stuk

Misschien is het bankje niet op jouw ideale hoogte?