MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zie je serieus heel veel bij mensen die veel te dik zijn geweest.... Relatief overontwikkelde kuiten.
Puur doordat die dingen nogal hebben moeten werken tijdens het lopen.
Ik ben altijd dus dik geweest maar toen ik jong was had ik veel last van kuit krampen hierdoor.

Training 02-04-2022

Techniek Focus

Shadowboxing-

1x3Min technique/flow

1x3min--

1x3min fightpace

30sec rest tussen elke rondes

1x3min HeavyBag technique

1x20min-

Conditie/Kracht Focus

10x10sec FullPowerBoxing 10 sec rest.

1x3min Heavy Bag Fightpace combos

Hardlopen-

2,6km 14min 38sec vorige week 15min 2sec

Goede training, had wel minder zin door de kou. Was 3 graden toen ik bezig was, gelukkig werd het langzaam warmer. Qua techniek ging het iets minder maar toch gewoon goed.

Hardlopen gaat weer goed, stappen minder groot en de calf raises hebben mn kuiten goed gedaan. Geen pijn in kuiten of schenen meer. :)

Traps, rug en reet zijn wel sore, had niet verwacht dat mijn traps zoveel kracht kwijt zijn. Maar wat verwacht je als je al lang geen 'zware' hiphinge of uberhaupt een oefening ervoor gedaan hebt.

Edit: 300 spelfouten, cardio maakt mij dommer dan bicep curls:cool:

Laatst bewerkt:
Gewicht deze week
81,3
81,4
81,7
81
80,8
80,7
80,9

Gemiddelde - 81,1 (+0,41)

Last gehad van watergewicht door sommige eten en soms teveel op en beetje last met de darmen:). Calorieen hou ik op 3550 deze week en verlaag mijn rust dag calorieen van 3k naar 2900.

Laatst bewerkt:
Gister ook voor de eerste keer teveel wiet gerookt in 1 keer, werd misselijk en te stoned:DWas rond 1 uur stoned en toen ik om 10 uur op bed tv aan t kijken was was ik nog steeds beetje stoned. Ogen zijn nu ook nog een klein beetje rood, is goeie wiet hahaha. White Widow strain btw.

Gister ook voor de eerste keer teveel wiet gerookt in 1 keer, werd misselijk en te stoned:DWas rond 1 uur stoned en toen ik om 10 uur op bed tv aan t kijken was was ik nog steeds beetje stoned. Ogen zijn nu ook nog een klein beetje rood, is goeie wiet hahaha. White Widow strain btw.
Haha ben zelfs nu nog stoned, niet heel erg maar toch wel. Niet verwacht dat ik zo'n lage tolerantie had.

Last gehad van watergewicht door sommige eten en soms teveel op en beetje last met de darmen:). Calorieen hou ik op 3550 deze week en verlaag mijn rust dag calorieen van 3k naar 2900.
Kom ik aan met 1900-2100 en dan moet ik er ook nog flink bij wandelen of andere cardio :janken:

Inn! :D

Vanaf vandaag doe ik Bench, (Front)Squat en OHP 5x5 @80-85% trainingmax. Merk dat ik met Bench zwaarder moet gaan voor techniek, kont begint meer de lucht in te gaan. Misschien dat ik na deze cycle een deload week hou en daarna zelfde gewichten aanhou van deze cycle op bench en squat zodat ik aan techniek kan werken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven