XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit dus.

Kijk altijd naar je progressie en probeer niet teveel met anderen te vergelijken. Je vindt altijd wel iemand die net weer wat meer kan waardoor jouw stats verbleken.
Dit werkt op elk vlak trouwens zo.

Voorbeelden hebben mag, maar probeer jezelf niet 'kapot te maken' door jezelf omlaag te vergelijken :D
Ik heb niet echt een idool qua gewichtheffen of in het algemeen, kijk nooit echt naar andere mensen hun lifts en denk 'Oh kut ik ben echt zwak'.

Kan moeilijk kracht en spier aankomen terwijl je 77kg verlies door een lange diepe deficit. Daarom krijg ik sinds ik hier log en 5/3/1 ben begonnen op een fatsoenlijke aantal kcal pas echte progressie op gewicht en kracht en zelfs cardio:kots:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het tijd is om een fatsoenlijke riem te kopen, ik heb nu een old school bodybuilder riem maar die is niet heel breed aan de voorkant en is niet met een lever.

Welke merk/riem gebruiken jullie? (Ik wil er een met een lever)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het tijd is om een fatsoenlijke riem te kopen, ik heb nu een old school bodybuilder riem maar die is niet heel breed aan de voorkant en is niet met een lever.

Welke merk/riem gebruiken jullie? (Ik wil er een met een lever)
Zou iig een lederen riem kopen en een die maximale dikte heeft. Heb zelf die van atx maar die is met zon broekriem sluiting niet met een lever. Die met een lever moet je wel regelmatig verstellen indien je bulk/cut.

Zou iig een lederen riem kopen en een die maximale dikte heeft. Heb zelf die van atx maar die is met zon broekriem sluiting niet met een lever. Die met een lever moet je wel regelmatig verstellen indien je bulk/cut.
Ja was ik ook van plan, heb nu een lederen met gesp en is redelijk dun aan de voorkant. Lijkt me wel fijn hem kunnen verstellen want deze is al te groot:roflol:

• Like
Waarderingen: AK
Training 08-04-2022

RDL 3x80 3x92,5 7x102,5kg rpe 7,5 set 2-3 straps+riem

RDL 3x10 82,5kg riem laatste set straps

Weighted Neutral Grip Pull Ups 1x5 7,5kg 4x5 6,25kg ss Cable Woodchoppers Low to high 3x12 schijf 4

Pendlay Row 3x8 60kg

BigGrip Hammer Curls 1x10 2x12 16kg ss Smithmachine Calf Raises 3x12 100kg

DB Incline Curls Myoreps 12x14kg rest is niet relevant.

Goede training!

RDL nu met riem en straps gedaan en werkt veel beter! Geen onderrug pump of iets, riem is een goede geheugensteun.

RDL 3x10 2,5kg erbij

Weighted N Grip Pull Ups perongeluk eerste set 7,5 gedaan maar ging wel goed.

Pendlay Row +2,5kg

Rest is niet interessant.

Ik zou zelf dan een tientje meer uitgeven en die met clipsluiting kopen
Voelt net wat steviger allemaal imo
Persoonlijk nooit een belt met clipsluiting gebruikt eigenlijk. Wil ik na m'n cut zeker ook eens proberen. Heb je beide sluitingen kunnen vergelijken?

Training 09-04-2022

Shadowboxing-

1x3min fightpace

1x3min--

1x3min fightpace

30sec rest tussen elke rondes

1x3min HeavyBag technique

1x20min-

10x10sec FullPowerBoxing 10 sec rest.

1x3min Heavy Bag Fightpace combos

Hardlopen-

2,6km 14min ~45sec vorige week 14min 38sec.

Zware training.

Heb alles op 'n hoger intensiteit gedaan, soms wel 100%, techniek bleef goed maar heb niets 'nieuws' geoefent.

Hardlopen was minder door intensief muay thai, regen, wind en hagel in mn smoel. Tijd is niet precies deze keer.

Rede waarom ik intensiever trainde vandaag is omdat ik uiteten ga en gewoon ga eten wat ik wil, en dat is veel dus een goede reden om intensiteit hoog te houden. :)

Dan gaan de calorieën tenminste de goede kant op :thumbs:

Rede waarom ik intensiever trainde vandaag is omdat ik uiteten ga en gewoon ga eten wat ik wil, en dat is veel dus een goede reden om intensiteit hoog te houden.
Of het heel veel uit maakt weet ik niet, maar als het je rust in je hoofd geeft bij het kiezen moet je het gewoon doen.

Of het heel veel uit maakt weet ik niet, maar als het je rust in je hoofd geeft bij het kiezen moet je het gewoon doen.
Mwah zal misschien 50kcal zijn:emo: maar is iets wat ik altijd doe, track ik niet? Harder trainen+meer stappen.

De riem die ik heb gekocht is trouwens een 10MM Barbelts lever ?faux leather?. Ziet er top uit, goed kwaliteit. Alleen nog in elkaar zetten dan post ik 'm wel ff.

Gewicht deze week:
81
80,8
81,3
80,7
81,2
81,1
81

Gemiddelde- 81kg (-0,1kg)

Gewicht redelijk stabiel gebleven, die 0,1kg is gewoon van die rare bloat van vorige week.

Ga deze week van 3550 naar 3600 :)

Gister dus goed de kcal ingeschat van mn avondeten, 2000 calorieen en mocht eigenlijk nog wel iets meer eten. Heb een 600gr steak op en nog veel meer.

Snapchat-2138502028.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven