AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker :thumb: Dus wel tevreden met de riem?
Mooie FSQ ook, het koste mij wel een tijdje om die onder de knie te krijgen, rotstang wilde steeds naar voren schuiven (dus core niet stabiel genoeg :o )
Jazeker, niet verwacht dat het zo fijn zou voelen.

Nooit moeite mee gehad gelukkig, kan best zijn dat je de stang niet goed vast hield en ongemerkt je ellebogen liet zakken. Brian Alsruhe heeft een hele goede video over FrontSquats.

Merk wel dat ik na 4 maanden flink trainen toch een deloadje moet:o
Begin nu die kleine pijntjes te krijgen die ik ook in de cut had als ik weer is te intensief trainde.
Glutes beginnen pijn te doen, linker knie begint op te spelen, polsen zijn iets gevoeliger. Moet dus ff uitkijken met hardlopen vandaag.

Denk idd dat deload weekje nooit kwaad kan, zeker niet na 4 maanden knallen ;) wel lekker bezig iig!

Denk idd dat deload weekje nooit kwaad kan, zeker niet na 4 maanden knallen ;) wel lekker bezig iig!
Dank je, moet sowieso wel volgende week. Sportschool is op 2e paasdag en koningsdag dicht dus dan zou ik toch niet fijn kunnen trainen. Dan maar alvast een deload-achtige week:D

Nooit moeite mee gehad gelukkig, kan best zijn dat je de stang niet goed vast hield en ongemerkt je ellebogen liet zakken. Brian Alsruhe heeft een hele goede video over FrontSquats.
Ik denk dat voldoende bracen en core sterkte de onderliggende oorzaak was, maar wat dan ook, als je ellebogen gaan zakken wordt het allemaal heel lastig :)
Merk wel dat ik na 4 maanden flink trainen toch een deloadje moet:o
Begin nu die kleine pijntjes te krijgen die ik ook in de cut had als ik weer is te intensief trainde.
Glutes beginnen pijn te doen, linker knie begint op te spelen, polsen zijn iets gevoeliger. Moet dus ff uitkijken met hardlopen vandaag.
Verstandig, je zou niet zeggen dat hier een scholier bezig is :D
5 euro dat je nog steeds veel meer gaat doen dan typerend is voor een "deload week" :roflol:
Of ie echt zo verstandig doet moet de praktijk idd nog uitwijzen :lol:

Technique Focus

Shadowboxing-

1x3min flow/technique

1x

1x3min fightpace

30sec rest tussen rondes

Heavybag-

3min PowerCombinations

Conditie Focus

1x

Hardlopen

2,6km - 14min 26sec PR vorige week 14min 30sec.

Goede training.
Weer niets bijzonders, gewoon zoals altijd goed. Wou mijn schaduwboksen filmen en toen ik klaar was merkte ik dat ik een foto maakte.:emo:

Hardlopen voelde alsof ik dood ging, zweet me helemaal kapot als het niet onder de 10 graden is haha. Toch 4 seconden winst, nieuwe PR :).
Het ging goed met mijn knie, na de warm up amper last van dus mag niet klagen.

Ik denk dat voldoende bracen en core sterkte de onderliggende oorzaak was, maar wat dan ook, als je ellebogen gaan zakken wordt het allemaal heel lastig :)

Verstandig, je zou niet zeggen dat hier een scholier bezig is :D

Of ie echt zo verstandig doet moet de praktijk idd nog uitwijzen :lol:
Ja frontsquats is echt een core oefening eigenlijk haha, met een riem kan ik quads beter kapot maken door meer gewicht.

Ben alleen maar verstandig met gewichtheffen alles daarnaast praten we maar niet over:roflol:

Training 14-04-2022

OHP 5x37,5 3x42,5 5x47,5kg PR! RPE 9 +riem vanaf 2de set ss Hanging Knee Raises 3x15
2min rest

OHP 5x5 42,5kg ss Partial Ab Rollout 3x15
90sec rest

Weighted Dips 1x5 2x4 18,25kg
2min rest

Incline DB Bench 2x12 1x10 20kg
90sec rest

DB Skull Crushers 1x15 1x12 1x15 12kg ss Planks 1min
30sec rest

Overhead Rope Extensions 2x12 50kg dropset 15x50kg 8x40kg 12x30kg ss Lu Raises 3x15 8kg
90sec rest

Goede training.

OHP eindelijk het plateau doorbroken wat was ik blij:D, riem was erg fijn hiermee. Mijn benen ook iets wijder gedaan zonder het te merken en was erg stabiel!

OHP 5x5 zonder riem gedaan en ging goed.

Weighted Dips gingen minder, vandaag last van de MMC met borst. Hoopte op 3x5 maar 1x5 2x4 is ook goed.

Incline DB Bench was de MMC ook minder maar ging toch goed, vorige week 3x10 nu 2x12 1x10.

Skullcrushers ging goed maar op de 2de set lag ik niet lekker en kreeg last van mijn shouder dus ben eerder gestopt.

Merk toch dat mijn lichaam rust wilt, voelde mijn elleboog vandaag soms met dips. Normaal geen last van.

Laatst bewerkt:
Netjes, nog even geknald voor het paas reces.....

Training 15-04-2022

RDL 5x85 5x95 8x107,5kg rpe 8 +riem en straps vanaf 2de set
2min rest

RDL 1x10 85kg 1x10 87,5kg 1x10 90kg +riem alle sets laatste set straps
90sec rest

Weighted Neutral Grip Pull Ups 5x5 7,5kg ss Cable woodchoppers high to low 3x12 schijf 4
2min rest

Pendlay Row 3x8 62,5 1x8 60kg
90sec rest

BigGrip DB Hammer Curls 3x12 16kg ss Smith Calf Raises 3x15 100kg
1min rest

DB Incline Curls Myoreps 14x12kg rest niet relevant.

Goede training.

RDL ging uitstekend met mijn riem, kon mezelf goed pushen en gewoon een goede MMC houden.

RDL 10x80 en 10x85 makkelijk, 10x90 voelde lekker.

Weighted Pull Ups gingen minder, 1,25kg zwaarder gegaan maar ik weeg een stuk meer als volgende week. (Zul je zondag in de recap zien:))

Pendlay Rows voelde ik mijn bicep beetje branden met 62,5kg en houding was niet lekker, gewicht omlaag en was goed.

Rest is niet interessant, deload week laat ik zondag zien.

Best goeie rdl

Training 16-04-2022

Techniek Focus

Shadowboxing-

1x3min technique/flow

30sec rest
1x3min--

30sec rest

1x3min fightpace

1x3min HeavyBag technique

1x20min-

Conditie/Power Focus

10x10sec FullPowerBoxing 10 sec rest.

1x3min Heavy Bag Fightpace combos

Hardlopen-

2,6km 14min 18sec.. PR vorige week 14min ~45sec

Goede training.
Het voelde makkelijker aan als normaal terwijl ik dezelfde intensiteit gebruikt. Voor de rest niets bijzonders gedaan, wel meer mijn linkerbeen gebruikt want de korst is bijna weg!

Combo waar ik nu aan werk is de Jab+Cross+Hook+Cross+Liverhook+(Rechts)Lowkick, is wel leuk als je de flow te pakken krijgt.

Hardlopen nieuw record, totaal niet verwacht. Had het gevoel alsof ik slomer liep. Gaat dus de goede kant op. Misschien is 12 minuten nog niet eens zo'n gek doel..

Grappig dat als het lekker weer is en niet hagelt in een keer veel mensen wel hardlopen/wandelen.

Laatst bewerkt:
Training 16-04-2022

Techniek Focus

Shadowboxing-

1x3min technique/flow

30sec rest
1x3min--

30sec rest

1x3min fightpace

1x3min HeavyBag technique

1x20min-

Conditie/Power Focus

10x10sec FullPowerBoxing 10 sec rest.

1x3min Heavy Bag Fightpace combos

Hardlopen-

2,6km 14min 18sec.. PR vorige week 14min ~45sec

Goede training.
Het voelde makkelijker aan als normaal terwijl ik dezelfde intensiteit gebruikt. Voor de rest niets bijzonders gedaan, wel meer mijn linkerbeen gebruikt want de korst is bijna weg!

Combo waar ik nu aan werk is de Jab+Cross+Hook+Cross+Liverhook+(Rechts)Lowkick, is wel leuk als je de flow te pakken krijgt.

Hardlopen nieuw record, totaal niet verwacht. Had het gevoel alsof ik slomer liep. Gaat dus de goede kant op. Misschien is 12 minuten nog niet eens zo'n gek doel..

Grappig dat als het lekker weer is en niet hagelt in een keer veel mensen wel hardlopen/wandelen.

Ik merk nu echt dat een deload helemaal niet verkeerd is, mijn kont/onderrug begint nu te irriteren terwijl het dit keer niet aan mijn techniek ligt. Ook merk ik dat ik iets minder zin heb. Nu vraagt mijn lichaam er oprecht op en kijk ik niet echt tegen de deload op.

Mooi! En nu die benen heel houden :D
Ik merk nu echt dat een deload helemaal niet verkeerd is, mijn kont/onderrug begint nu te irriteren terwijl het dit keer niet aan mijn techniek ligt. Ook merk ik dat ik iets minder zin heb. Nu vraagt mijn lichaam er oprecht op en kijk ik niet echt tegen de deload op.
Gaat goed met lopen, dat korte rondje kan je tijdens de deload natuurlijk nog blijven doen.

Mooi! En nu die benen heel houden :D

Gaat goed met lopen, dat korte rondje kan je tijdens de deload natuurlijk nog blijven doen.
Ik zal het proberen.. Tellen knieen mee als benen? Die zijn al weer smurf blauw:p

Ja echt onverwachts, tijdens de deload blijf ik cardio hetzelfde houden maar misschien dan hardlopen slomer. Maar ik ken mezelf..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven