XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deload training 18-04-2022

Bench 10x42,5 8x50 6x57,5

Bench 3x10 57,5kg ss BB Row 2x12 60kg

Uni Tate Press 2x12 12kg

Ez Bar Curls 2x12 25kg

Lu Raises 2x12 8kg

Facepulls 1x20 schijf 7 1x20 schijf 9

Rope Pushdown 1x12 of 15 schijf 9 denk ik :emo:

Saaie training.

Bench 10x 8x 6x was wel leuk, lang geleden dat ik een soort pyramide heb gedaan op hogere reps. De intensiteit was wel laag, was meer warm up achtig.

Bench 3x10 op 57,5kg voelde zwaarder als ik dacht maar was RPE 7 dus dat is goed.

Heb niets kunnen supersetten, heb ook een andere kabel machine moeten gebruiken wat irritant is want er staat geen gewicht op.

Heb een oke pomp kunnen krijgen, gister flink geblowt en paar biertjes op. Ben blij met de deload want er was niets van gekomen met een normale training -door de drukte en 2 dagen slecht geslapen en beetje drank en veel geblowt.

Haha deload kan erg saai zijn he :D
Wilt graag meer en zwaarder. Maarja helaas ook op zn tijd nodig

Haha ff weekje geduld en dan weer de vruchten plukken van deze week rust

Deload training 19-04-2022

Squat 10x45kg 8x55kg 6x62,5 ss Hanging Knee Raises 3x15

FrontSquat 3x10 45kg +riem gadverdamme ss Partial Ab Rollout 3x15

Weighted Chin Ups 2x3 8,75kg Mid chest to bar easy

DB Row 1x15 32kg

Uni Leg Extensions 2x12 schijf 11

Smith Calf Raises 2x15 100kg

Oke training.

Squats gingen goed, heb op techniek gewerkt en zonder riem natuurlijk.

Frontsquats wel met riem door hogere rep range, gadverdamme was net cardio.

Heb me erg moeten inhouden op de weighted chins, ging zo makkelijk dat ik maar 'chest' to bar deed ipv tot je adams appel. Apart dat ik zo hoog kwam met clean techniek haha.

Ik voel me nog steeds niet fit, voortaan als ik me kapot blow niet erbij zuipen. Maar laten we het maar op een griepje houden;)

Niet echt training maar heb ook gains gemaakt op school. Er werd aan mij gevraagt of ik een test wou doen om naar een hoger niveau te gaan ipv het niveau waar ik zou instromen.

Lekker, gewoon progressive overload op school:flexbiceps:

Kan het door het deloaden komen dat ik wat 'voller' oog qua spier? Nog nooit gehad dit maar heb ook geen gekke dingen gedaan qua koolhydraten of een grote surplus.

Doen wat je leuk vind, dan komt het niveau vanzelf, is mijn filosofie
Als ik dat kon was ik net Nikola Tesla, kan helaas mijn droombaan niet doen dus doe maar iets wat 'verstandig' is. Aka kantoor uren zodat ik gewoon een leven naast werk kan hebben.

Training 20-04-2022

Techniek Focus

Shadowboxing-

1x3min flow/technique

1x3min fightpace

30sec rest tussen rondes

Heavybag-

3min PowerCombinations

Conditie Focus

Hardlopen

2,6km - 13min 56sec?? PR Vorige week 14min 26sec

Aparte training.

Weer niets bijzonders had wel weinig zin.

Hardlopen ging blijkbaar goed, had het idee alsof ik de hele tijd sloom liep en kreeg ook een darm kramp maar toch een nieuw record. Komt door het warm weer ofzo.

Kwam er vandaag ook achter dat ik vorige cycle verkeerde bench percentage had gebruikt, was dus iets te hoog maar heb het wel kunnen halen. Komt omdat ik op mn calculator teveel reps had gedaan haha.

Ik ga voortaan weer op 3500 eten en kijken hoe ik dan aankom, 3600 was toch teveel en nu ik toch minder eet in de deload is het makkelijker om te verlagen. Komt ook omdat ik niet meer 5x10 doe maar 5x5, apart hoe je moet vreten met 5x10 squats..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven