- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ligt eraan.... je kan ook zeggen: doe mij maar een glaasje water en een radijsje

Ja ik kan ook fietsen zonder zadel maar dat doe ik ook niet..Dat ligt eraan.... je kan ook zeggen: doe mij maar een glaasje water en een radijsje![]()

Ik begrijp dat je voor de bloat gaat?Ja ik kan ook fietsen zonder zadel maar dat doe ik ook niet..![]()

Als je goed in de olie zit, heb je daar ook geen last van.Ja ik kan ook fietsen zonder zadel maar dat doe ik ook niet..![]()

Als die zadelpen goed in de olie zit?Als je goed in de olie zit, heb je daar ook geen last van.
Heb ik van horen zeggen....![]()

Zonde, dan voel je niets.
Altijd.

Ja zou zelf ook eerder 3x10 op 60-70% doen, ik ga sowieso nog ff verder kijken 5/3/1 deloads als ik de tijd heb vandaagIk denk zelf dat al die setjes op 50% een beetje zonde van de tijd zijn. Zou dan wat minder reps doen maar wel hoger %.

Bedoel je hier 2 of 3 of bedoel je 66,7%?
Ja maar wil de eerste deload op de manier van 5/3/1 manier doen.Het hoeft niet moeilijk te zijn een deload...
Ofwel
**gewicht behouden + hoeveelheid sets halveren + 2/3reps minderen. Volume drop dus.
Of
**je behoud hetzelfde volume. Maar je brengt de intensiteit terug naar 40-60%max.
Hoe bedoel je deze eigenlijk? Volume = sets x reps x gewicht, toch?**je behoud hetzelfde volume. Maar je brengt de intensiteit terug naar 40-60%max.

Volume sets/reps en Intensiteit gewicht.Hoe bedoel je deze eigenlijk? Volume = sets x reps x gewicht, toch?
Wat pas je dan nog aan als je de intensiteit wilt verlagen naar 40-60%?
Je verlaagt toch óf de reps óf het gewicht tijdens een deload? Beide hebben toch direct invloed op het volume.
Of bedenkt mijn hoofd nou iets stoms![]()
Lol. Je trainingsvolume is de hoeveelheid werklast die je verzet hebt in een training.

2 of 3 reps inderdaad sorry.
snap ik, doen zoals voorgeschrevenJa maar wil de eerste deload op de manier van 5/3/1 manier doen.

Wat Metal zegt, volume = sets/reps en intensiteit=gewicht/%. Je verlaagt normaal gezien 1 van die 2 in een deload.Hoe bedoel je deze eigenlijk? Volume = sets x reps x gewicht, toch?
Wat pas je dan nog aan als je de intensiteit wilt verlagen naar 40-60%?
Je verlaagt toch óf de reps óf het gewicht tijdens een deload? Beide hebben toch direct invloed op het volume.
Of bedenkt mijn hoofd nou iets stoms![]()
Eigenlijk zijn mijn mainlifts volume en intensiteit voorgeschreven de rest doe ik zelf maar wat ik fijn/leuk vind met deloaden.
OK, als je echt 5/3/1 volgt zou ik ook de deload procedure daarvan volgenJa maar wil de eerste deload op de manier van 5/3/1 manier doen.
Ik vind intensiteit ook wel verwarrend, niet iedereen bedoelt daar hetzelfde mee. %van 1RepMax daar is geen twijfel over mogelijk