XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag en morgen verjaardagen dus dat betekent bier en taart :D,deload kan niet beter geplant zijn haha. Ben benieuwd of ik veel bloat krijg.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat je voor de bloat gaat? :lol:
Altijd.
Screenshot_20220406-070606_Instagram.jpg

Gewicht deze week:
81
81,2
81,7
81,7
82,1
81,9
82

Week gemiddelde: 81,7 (+0,64)

Calorieen na de deload terug naar 3500-3550, vorige week niets aangekomen dus denk dat dat ook wel hiermee te maken heeft.

Deload training doe ik:

Mainlift 10x50% 8x60% 6x70%

Mainlift 3x10 of 5x10 50%

Accessories doe ik de helft van alles met hetzelfde gewicht als deze week en niets tot falen. Ik doe bijv 5x5 8,75 en 1x15 32kg voor lats. Dus 6 setjes worden 3. 2x5 8,75 en 1x15 32kg dus.
De high intensity techniques haal ik dus eruit omdat ik niets tot falen ga doen.

Cardio blijft hetzelfde, niets geks doen maar ook niet niets doen. Misschien ga ik hardlopen minder snel doen maar dat doe ik toch niet.:)

Calorieen probeer ik op maintenance te eten, zal het vast niet worden.

Hoop dat ik morgen wel kan trainen, al is het maar ff Bench in de sportschool want heb thuis nog wel dumbbells liggen. Sportschool is van 10 tot 12 open dus dat word gezellig.:lol:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Ik denk zelf dat al die setjes op 50% een beetje zonde van de tijd zijn. Zou dan wat minder reps doen maar wel hoger %.

Ik denk zelf dat al die setjes op 50% een beetje zonde van de tijd zijn. Zou dan wat minder reps doen maar wel hoger %.
Ja zou zelf ook eerder 3x10 op 60-70% doen, ik ga sowieso nog ff verder kijken 5/3/1 deloads als ik de tijd heb vandaag :emo:

Het hoeft niet moeilijk te zijn een deload...
Ofwel
**gewicht behouden + hoeveelheid sets halveren + 2/3reps minderen. Volume drop dus.

Of

**je behoud hetzelfde volume. Maar je brengt de intensiteit terug naar 40-60%max.

Het hoeft niet moeilijk te zijn een deload...
Ofwel
**gewicht behouden + hoeveelheid sets halveren + 2/3reps minderen. Volume drop dus.

Of

**je behoud hetzelfde volume. Maar je brengt de intensiteit terug naar 40-60%max.
Ja maar wil de eerste deload op de manier van 5/3/1 manier doen.

Hoe bedoel je deze eigenlijk? Volume = sets x reps x gewicht, toch?
Wat pas je dan nog aan als je de intensiteit wilt verlagen naar 40-60%?

Je verlaagt toch óf de reps óf het gewicht tijdens een deload? Beide hebben toch direct invloed op het volume.

Of bedenkt mijn hoofd nou iets stoms???

Je verlaagt toch óf de reps óf het gewicht tijdens een deload? Beide hebben toch direct invloed op het volume.

Volume sets/reps en Intensiteit gewicht.

Bedoel je hier 2 of 3 of bedoel je 66,7%?
2 of 3 reps inderdaad sorry.
Ja maar wil de eerste deload op de manier van 5/3/1 manier doen.
snap ik, doen zoals voorgeschreven :)

Wat Metal zegt, volume = sets/reps en intensiteit=gewicht/%. Je verlaagt normaal gezien 1 van die 2 in een deload.
Volume sets/reps en Intensiteit gewicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven