XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nog ff een kleine update over m'n scheenwond, hij is nog steeds niet helemaal geheelt. Er zit nog een kleine korst en het huid is nog niet volledig terug gegroeid. Ik verwacht na mijn volgende cycle weer te deadliften. Ben benieuwd of ik sterker ben geworden erop omdat ik sterker ben op Squats,RDL, Rows en Weighted Pull Ups.

Het plan voor deadlift opbouw is nog steeds 3x5 doen en elke week met 5kg (misschien 10kg) omhoog als ik weer de techniek onder de knie heb. Ik ga dus niet weer dood leuk 120x8 na een lange tijd niet gedeadlift te hebben.

RDL is omgerekend Estimated 1RM 142,5kg-145kg. Deadlift was Estimated 1RM 162,5kg dus komt dichtbij:)

Ook heb ik gekeken wat mijn 1RM's waren toen ik begon met 5/3/1 en mn log en wat ze nu zijn en mijn hardloop tijden. Ik denk dat ik zondag een 'grote' recap ga doen van alles. Vind dat ik mooi progressie heb gemaakt :)

Laatst bewerkt:
Zou inderdaad wel sterkere deadlift nu verwachten, maar zoals je zelf al schrijft, niet in 1x volop he 😉 zou hem in een paar keer opbouwen (hoe lastig dat ook zijn zal voor je :cool:)

Maar idd, goed bezig! Benieuwd naar je recap

Zou inderdaad wel sterkere deadlift nu verwachten, maar zoals je zelf al schrijft, niet in 1x volop he 😉 zou hem in een paar keer opbouwen (hoe lastig dat ook zijn zal voor je :cool:)

Maar idd, goed bezig! Benieuwd naar je recap
Opbouwen heb ik nooit moeite mee, behalve op deadlifts. Altijd heerlijk als je die laatste rep eruit grind en denkt dat je blackout gaat :D

Dank je!

Deload training 22-04-2022

RDL 10x57,5 8x70 6x80kg

RDL 3x10 80kg +riem op alles.

Weighted Neutral Grip Pull Ups 2x5 6,25kg ss Cable Woodchoppers 3x12 schijf 4

Pendlay Row 2x8 60kg

DB BigGrip Hammer Curls 2x12 16kg ss Smith Calf Raises 2x15 100kg

Incline DB Curls 1x12 12kg

Goede deload training.

RDL 3x10 toch met riem gedaan omdat dat gewoon fijner aan voelt.

Weighted Pull Ups gingen wel goed, maar is ook lichter natuurlijk.

Pendlay Rows zag er heel deftig uit qua houding.

Rest is zeker niet interessant.

Snap nu wel waarom ik 3500kcal eet om aan te komen, vandaag maar 100kcal extra want het voelde 'zwaarder' als de andere trainingen.

Deload training 22-04-2022

RDL 10x57,5 8x70 6x80kg

RDL 3x10 80kg +riem op alles.

Weighted Neutral Grip Pull Ups 2x5 6,25kg ss Cable Woodchoppers 3x12 schijf 4

Pendlay Row 2x8 60kg

DB BigGrip Hammer Curls 2x12 16kg ss Smith Calf Raises 2x15 100kg

Incline DB Curls 1x12 12kg

Goede deload training.

RDL 3x10 toch met riem gedaan omdat dat gewoon fijner aan voelt.

Weighted Pull Ups gingen wel goed, maar is ook lichter natuurlijk.

Pendlay Rows zag er heel deftig uit qua houding.

Rest is zeker niet interessant.

Snap nu wel waarom ik 3500kcal eet om aan te komen, vandaag maar 100kcal extra want het voelde 'zwaarder' als de andere trainingen.
Kan niet zo snel ff checken wat je normaal qua gewichten pakt, maar deload = 50% van je werksets of week niets doen. En met bovenstaande training geloof ik niet dat je op 50% zit van je gewichten!

Kan niet zo snel ff checken wat je normaal qua gewichten pakt, maar deload = 50% van je werksets of week niets doen. En met bovenstaande training geloof ik niet dat je op 50% zit van je gewichten!
Nee ik doe helft van mijn normaale volume op assistance en zelfde gewicht of minder als de week ervoor en de Mainlifts op 3x10 60-70% (van 90%tm). Ook niets tot falen :)

• Like
Waarderingen: AK
Ja en nee, er zijn meerdere manieren om te deloaden. Volume dus setjes voor de helft of Intensiteit dus gewichten omlaag of beide. Aangezien ik nog niet heel veel heb gedeload moet ik nog kijken wat mij het meeste uitput. Volume of Intensiteit of beide zelfs! Deze deload heb ik gekozen voor volume en de volgende ga ik Intensiteit verminderen.

Edit: flinke taalfouten..

Laatst bewerkt:
Ja en nee, er zijn meerdere manieren om te deloaden. Volume dus setjes voor de helft of Intensiteit dus gewichten omlaag of beide. Aangezien ik nog niet heel veel heb gedeload moet ik nog kijken wat mij het meeste uitput. Volume of Intensiteit of beide zelfs! Deze deload heb ik gekozen voor volume en de volgende ga ik Intensiteit verminderen.

Edit: flinke taalfouten..
Ik zag 4 sets van 80kg RDL en trok m'n conclusie. Wat zijn je normale RDL werksets?

107,5 al gevonden. Ah oké dan heb je het nog wel redelijk verlaagd inderdaad. Vind het persoonlijk nog veel voor een deload. Maar zoals je zelf al aangeeft. Hoe je deload is natuurlijk ook weer afhankelijk van de persoon.

Ik zag 4 sets van 80kg RDL en trok m'n conclusie. Wat zijn je normale RDL werksets?
Ik heb nu op de eerste RDL's setjes die ik normaal dus 5+/3+/1+ zou doen 10x50% 8x60% 5x70%.

De 3x10 is 90kg een goed gewicht waar ik amper op kan lopen haha.

107,5 al gevonden. Ah oké dan heb je het nog wel redelijk verlaagd inderdaad. Vind het persoonlijk nog veel voor een deload. Maar zoals je zelf al aangeeft. Hoe je deload is natuurlijk ook weer afhankelijk van de persoon.
Klopt, het is nog steeds veel ook al heb ik alles gehalveerd qua volume. Behalve op RDL's omdat dat al 3x10 was, maar ja 1 setje meer of minder maakt dan niet uit.

M'n estimated 1RM is ook 142,5kg en dan is 3x10 op 80kg niet heel zwaar tbh.

Edit: Mijn RDL percentages kloppen trouwens niet, ligt lager maar dat is niet heel erg aangezien 't deload is. 70% van mijn Trainingsmax hoort 90KG te zijn maar ik wou RDL opbouwen. Daarom haalde ik vorige week op mijn 1+ set niet 3 maar 8.

Laatst bewerkt:
Training 23-04-2022

Techniek Focus

Shadowboxing-

1x3min technique/flow

30sec rest
1x3min--

30sec rest

1x3min fightpace

1x3min HeavyBag technique

1x20min-

Conditie/Power Focus

10x10sec FullPowerBoxing 10 sec rest.

1x3min Heavy Bag Fightpace combos

Hardlopen-
13min 56sec vorige week 14min 18sec

Oké training.
Heb een wondje op mn vinger(linker hand)waardoor het slaan echt niet handig is. Toch gedaan, wond natuurlijk gebloed maar wou gewoon trainen haha. Heb wat meer Southpaw stance gedaan, al ff geleden dus was ook weer is goed!

Hardlopen had ik heel ff een raar gevoel in mijn linker knie, was wel gelijk weg maar ging wat rustiger aan doen. Niet gebeurt, heb m'n tijd blijkbaar met 2 seconden verbeterd.

Edit: Weer is de verkeerde training gelogt.

Laatst bewerkt:
Omgerekend ren ik nu 11,22 km per uur. Dat is toch normaal voor een 16 jarige?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven