MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: AK
Net ff gekeken wat je in het leger moet hebben qua afstand en tijd maar dat valt nog mee. 4 flinke pull ups..
Screenshot_20220423-110013_Chrome.jpg
Screenshot_20220423-110159_Chrome.jpg

Er is geen normale range leeftijdsgewijs. Ligt aan je doel en hartslag.
7, 6 sec over 60mtr klinkt als heel snel, wereld top bij de vrouwen. Kzou er een carrière van maken.
Was iig onder de 8 sec (geklokt door een docent l.o., 21 jaar geleden:eek:). Korte benen+ judo van kleins af aan is het geheim:o.

Je bent stiekem gewoon een vrouwelijke hardloopster.
Qua enkels 100% :janken:, ziet mij dan ook niet snel in enkelsokken met van die bowlingschoentjes eronder:D
Is wel toelatings test, neem aan dat je daarna wat meer moet kunnen. Maar dit zou ik gewoon kunnen haha, zou alleen anders hoeven te trainen. Als ze zeiden je moet 10 pull ups doen ja dan niet.
Mwah als je een projectje maakt van die 10 pullups moet dat toch wel kunnen?
Daarbij denk ik niet dat je full rom hoeft te doen daar.

Qua enkels 100% :janken:, ziet mij dan ook niet snel in enkelsokken met van die bowlingschoentjes eronder:D

Mwah als je een projectje maakt van die 10 pullups moet dat toch wel kunnen?
Daarbij denk ik niet dat je full rom hoeft te doen daar.
Nee moet inderdaad wel lukken, zelfs in het leger zou ik team full ROM zijn. :fuckyeah:

als man op je 20e al weer over de top dus :(

Hardlopers zijn doodlopers hé ;)
Jij bent al 3x "over de top" gegaan maar ziet er beter uit dan de meeste hardlopers van het forum! :D
Er staat niet bij hoe die "Zeer goed" lopers er uitzien idd :D
(maar thanks)
Gewoon zorgen dat je meer massa hebt, is een goed excuus. Geen idee wat de basis is voor categorieën, mogelijk gemiddelden.
Ik zou alles uit je steekproef op volgorde zetten en dan groepjes van ieder een vijfde maken.

Net ff gekeken wat je in het leger moet hebben qua afstand en tijd maar dat valt nog mee. 4 flinke pull ups..
Screenshot_20220423-110013_Chrome.jpg
Screenshot_20220423-110159_Chrome.jpg
Ik zou oprecht niet weten of ik die 2700m in 12 min (13,5kmh) zou halen. Die pull-ups, push-ups en sit-ups lukt alle 3 makkelijk. Lukt alle 3 nog wel in 2min.

Doe wel eens ooit 14kmh intervallen op de loopband en dan is dat toch aardig sterven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven