XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Ik zou oprecht niet weten of ik die 2700m in 12 min (13,5kmh) zou halen. Die pull-ups, push-ups en sit-ups lukt alle 3 makkelijk. Lukt alle 3 nog wel in 2min.

Doe wel eens ooit 14kmh intervallen op de loopband en dan is dat toch aardig sterven.
Volgens mij moet je sprints enzo doen om je snelheid te verbeteren maar ook 5km runs doen.
Is inderdaad wel pittig.

• #1.002
Gewicht deze week
81,9
82
82,5
81,5
81,6
80,9
81,1
Gemiddeld 81,7(+0,01)
Doel was maintenance te eten en is gelukt, sommige dagen iets teveel en dan de dag erop compenseren.

Omtrek
Armen Links-35cm Rechts 35cm(beide +1cm)

Borst 113cm(+0)

Quads Links 54cm(+1cm) Rechts 56,5(+0,5cm)

Hamstrings Links 55cm(+1cm) Rechts 58cm(+1cm)

Merk het goed mijn armen gegroeid zijn, borst helaas niet gegroeid. Ik denk dat ik weer Cable chest flyes ga doen omdat ik daar goed op reageer. Ff kijken hoe dat kan met het trainen.

Gewichten (estimated 1rm)
Begin 5/3/1-

Bench ~77,5kg

OHP ~52kg

Squat ~92,5kg

Deadlift ~147,5kg

RDL ~110kg

Nu.

Bench ~87,5kg

OHP ~57kg

Squat ~102kg

Deadlift ~162,5kg (paar weken geleden toen ik 8x120kg deed)

RDL ~143kg

Mooie progressie! Ben vooral blij met Bench en OHP omdat ik op beide sterker ben geworden maar ook goede techniek heb nu! Eerst was het kontje de lucht in bij bench en nu amper. Ik ben van plan om nu 3-4 cycles 5/3/1 te doen, daarna deload en een mesocycle mijn eigen creatie proberen.

Hardlopen
Pre blessure 2,6km 14min 32sec

Post Blessure 2,6km 16min (precies:))

Nu 2,6km 13min 54sec.

Kan zo fitfluencer worden.

Deload is goed gegaan volgens mij. Ik slaap eindelijk weer zonder de hele tijd wakker te worden!!

Laatst bewerkt:
  • #1.003
Misschien komen er nog fotos, zijn jullie geintresseerd in fotos van de 153kg tijd en mijn anorexia tijd 75,5kg en dan de recentere fotos?

Laatst bewerkt:
Misschien komen er nog fotos, zijn jullie geintresseerd in fotos van de 153kg tijd en mijn anorexia tijd 75,5kg en dan de recentere fotos?
Heel erg benieuwd. Maak ze onherkenbaar, niemand die jou persoonlijk dan herkent maar geeft wel echt een gigantische transformatie weer!

• #1.005
Heel erg benieuwd. Maak ze onherkenbaar, niemand die jou persoonlijk dan herkent maar geeft wel echt een gigantische transformatie weer!
Ja dat sowieso, maar ik denk dat het wel duidelijk is wie ik ben want een 13 jarige van 150kg vergeet je niet. :emo:

• #1.006
Jezus wat was ik dun van de zomer.:(
InCollage_20220424_091847311.jpg

Zomaar een persoonlijke vraag; zijn je ouders wat steviger en je broers/ zussen? Of was je echt de enigste in de fam?

• #1.008
Zomaar een persoonlijke vraag; zijn je ouders wat steviger en je broers/ zussen? Of was je echt de enigste in de fam?
Oh ja ze zijn zeker zwaarder als een 'normaal' iemand, sinds mijn 'transformatie' mijn ouders ook gezonder gaan eten dus dat is al positief. Zit trouwens wel in de familie, vreten en zuipen haha.

• Like
Waarderingen: AK
Oh ja ze zijn zeker zwaarder als een 'normaal' iemand, sinds mijn 'transformatie' mijn ouders ook gezonder gaan eten dus dat is al positief. Zit trouwens wel in de familie, vreten en zuipen haha.
Ja dan ga je vaak mee in dit gedrag als jonge jongen. Maar knap dat je jezelf hebt herpakt en je ouders tevens ook!

• #1.010
Ja dan ga je vaak mee in dit gedrag als jonge jongen. Maar knap dat je jezelf hebt herpakt en je ouders tevens ook!
Jazeker! Het fijnste van fit zijn is gewoon kunnen sporten, altijd leuk gevonden om te doen maar met 153kg is dat gewoon niet leuk.

• Like
Waarderingen: AK
Heel sterk man die transformatie!

• #1.013
Lekker lekker man! Goed bezig geweest.

Ik heb 1 trui bewaard van toen ik op z'n zwaarst was, heb jij dat ook gedaan? Trek hem eens in de zoveel tijd aan om me te realiseren wat het verschil nou ook alweer is.
Dank je! Ik heb m'n shirts zeker nog, ik heb er bij een paar de mouwen en kraag eraf geknipt en gebruik ze als sportshirts of als het warm is in de zomer.

Wauw wat een super gave transformatie! Wist niet dat je zo'n getekende spierdefinitie had man. Super gaaf 💪💪 mag je de volle 1000% trots op zijn! Pas 16 jaar, dus dat belooft wat 👌
Ook een hele mooie progressie gemaakt in gewichten!

• #1.017
Wauw wat een super gave transformatie! Wist niet dat je zo'n getekende spierdefinitie had man. Super gaaf 💪💪 mag je de volle 1000% trots op zijn! Pas 16 jaar, dus dat belooft wat 👌
Ook een hele mooie progressie gemaakt in gewichten!
Bedankt! Ik heb nog een wat oudere foto van mijn rug.
20220213_083624.jpg
Ik moet sowieso nog een keer ff een nieuwe foto van mijn rug maken zoals ik het op deze foto doe.

• #1.019
Bedankt! Ik heb nog een wat oudere foto van mijn rug.
20220213_083624.jpg
Ik moet sowieso nog een keer ff een nieuwe foto van mijn rug maken zoals ik het op deze foto doe.
Ik zie nu pas hoeveel erbij is gekomen op mijn delts en armen.. Ben heel benieuwd naar de foto van vanavond.

• #1.020
Zit te denken om het nu zo te gaan doen.
2 cycles 5/3/1 + 5x10 bbb @65-70%.
2 cycle 5/3/1 + 5x5 @80% of 5x3 @85-90% doen.
Daarna een deload te houden (als het moet).
(OHP 2 cycles 5x5 daarna 2 cycles 5x3 en RDL's blijven 3x10 @70%)
Is dit een beetje fatsoenlijk of verkloot ik het hele 5/3/1.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven