MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@Mentat Jij geniet nooit van wat spierpijn?

Dat doet me altijd herinneren dat ik dan weer een periode te weinig heb getraind en te hard ben begonnen.
Ohh jij hebt dat alleen na een periode weinig trainen? Bij mij gebeurt het zo eens in de zoveel tijd random. Pak ik 1 week echt ziekelijk veel spierpijn en dan weer maanden niet. Vind die week ergens altijd wel iets hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.048
Vandaag is het plan om over mijn comfortabel grens te gaan met squatten, normaal stop ik op rpe 7-8 maar ga voortaan voor de 9. Ook ga ik frontsquats zwaarder pakken omdat core geen probleem is. (Ja dit ging ik 3 weken geleden ook al doen :headbang: )

• #1.049
Weet iemand wat dit is op mn bovenbeen
Edit: Doet niet pijn en brand ook niet maar wtf?
Snapchat-762200136.jpg

Na t sporten? Of kort na t sporten?
Barbel er tegenaan gehad? Geen knal oid maar war schurend? Dan kan t irritatie van de cellen net onder de huid zijn.
Kijk even een paar uur aan of t wegtrekt.

• #1.051
Na t sporten? Of kort na t sporten?
Barbel er tegenaan gehad? Geen knal oid maar war schurend? Dan kan t irritatie van de cellen net onder de huid zijn.
Kijk even een paar uur aan of t wegtrekt.
Nee allemaal niet, had het gister na trainen nog niet. Kan het misschien van mijn spijkerbroek zijn ofzo?

• #1.053
Als ie wat strak zit zou t kunnen. Schuren van kleding kan t ook geven. Vooral als er ook plooien in komen bij bijvoorbeeld zitten oid.
Nee zit niet strak, misschien van rows maar dan zou het door het shuren van mijn arm op mijn trainingsbroek zijn.

• #1.055
Zal zo wel een foto maken met pomp, heb je niets aan maar dan zie je wel mn pomp :roflol:

• #1.056
  • Haha
Waarderingen: AK
  • #1.059
Training 26-04-2022

Hanging Knee Raises 3x10 ss Warm up

Squat 5x60 5x70 10x77,5kg +riem rpe 8,5
2min rest laatste set ?3min?

FrontSquat 5x5 60kg +riem ss Partial Ab Rollout 3x10 90sec rest

Weighted Chin Ups 5x3 10kg ez :)
2min rest

DB Row 1x15 32kg ez en clean

Uni Leg Extensions 1x12 1x15 schijf 11
Bilateral Leg Extensions15xschijf 26+10kg +hoop partials :D 90sec rest

Smith Calf Raises 3x15 105kg
1min rest

Heerlijke training! Kon eindelijk weer benen pushen.

Squats ging ik 1 voor meer als ik normaal zou doen, dit is goede intensiteit.

Frontsquats op 60kg bevalt goed, volgende week 62,5 denk. Had wel bijna m'n broek vol maar ging goed:thumbs:

Chin Ups gingen echt goed, heb niet hoeven grinden of iets en perfecte techniek.

DB Row ook perfect op 32kg, volgende week maar 34kg.

Leg Extensions nu 2 setjes unilateral 1 setje bilateral wat goed bevalt. Twee set tot falen en laatste set tot falen met partials. Eindelijk weer is fatsoenlijk!

Smith Calf Raises +5kg en jezus wat een burn.

Als ik 5x3 frontsquats ga doen doe ik een extra setje bilateral leg extensions.

• #1.060
Net ff de foamroller maar erbij gepakt :roflol:

Knie pijn is trouwens weg tijdens trainen en die rare plek is toevallig nu ook bijna weg. Apart man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven