Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Zwanger?Vannacht wakker geworden met een scherpe pijn in mijn maag, was na 5 minuten weer over maar heb geen idee waarom ik het had.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwanger?Vannacht wakker geworden met een scherpe pijn in mijn maag, was na 5 minuten weer over maar heb geen idee waarom ik het had.
Hahaha lekker kan dat zijn hèNu leuk nieuws, ik heb spierpijn in m'n borst alsof ik voor de eerste keer getraind heb![]()

Dat doet me altijd herinneren dat ik dan weer een periode te weinig heb getraind en te hard ben begonnen.
Ohh jij hebt dat alleen na een periode weinig trainen? Bij mij gebeurt het zo eens in de zoveel tijd random. Pak ik 1 week echt ziekelijk veel spierpijn en dan weer maanden niet. Vind die week ergens altijd wel iets hebben.Dat doet me altijd herinneren dat ik dan weer een periode te weinig heb getraind en te hard ben begonnen.
Zeker wel, het gevoel dat je lekker bezig bent geweest is heerlijk. De enorme DOMS zijn vooral zwaar voor het geweten.
Glute doms best domsZeker wel, het gevoel dat je lekker bezig bent geweest is heerlijk. De enorme DOMS zijn vooral zwaar voor het geweten.

Nee allemaal niet, had het gister na trainen nog niet. Kan het misschien van mijn spijkerbroek zijn ofzo?Na t sporten? Of kort na t sporten?
Barbel er tegenaan gehad? Geen knal oid maar war schurend? Dan kan t irritatie van de cellen net onder de huid zijn.
Kijk even een paar uur aan of t wegtrekt.
Als ie wat strak zit zou t kunnen. Schuren van kleding kan t ook geven. Vooral als er ook plooien in komen bij bijvoorbeeld zitten oid.Nee allemaal niet, had het gister na trainen nog niet. Kan het misschien van mijn spijkerbroek zijn ofzo?
Nee zit niet strak, misschien van rows maar dan zou het door het shuren van mijn arm op mijn trainingsbroek zijn.Als ie wat strak zit zou t kunnen. Schuren van kleding kan t ook geven. Vooral als er ook plooien in komen bij bijvoorbeeld zitten oid.
Langere naald gebruiken voor je gear.Weet iemand wat dit is op mn bovenbeen
Edit: Doet niet pijn en brand ook niet maar wtf?
![]()
Is het zo duidelijk dat ik 1000mg tren gebruikLangere naald gebruiken voor je gear.
Geintje, geen idee. Misschien wat uitslag.
Wacht het gewoon af komende dagen.

Ja ik dacht aan een brandnetel of warm water wat erover heen is gekomen. Maar kan beide niet en een insect ook niet hoop ik

90sec rest