MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet iemand wat dit is op mn bovenbeen
Edit: Doet niet pijn en brand ook niet maar wtf?
Snapchat-762200136.jpg
Dat had ik na contact met prosessierups. Kwamen wel nog blaren op. Ik gok op een reactie op diertje/plant..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.069
Training 27-04-2022

Techniek Focus

Shadowboxing-

1x1,5min flow/technique

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Conditie Focus

Hardlopen-

2,6km - 13min 51sec PR vorige week 13min 56sec

Goede training.

Inplaats van 3x3 min shaduwboksen naar 2x1,5 en 1x3, heb heavy bag powercombos eruit gehaald en dit bevalt me beter.

Nu leg ik de focus echt op die video en daarna het hardlopen, je zou denken dat dit niet veel uitmaakt maar toch wel.:D

Hardlopen was hel met spierpijn in mijn quads, maar dat stopt mij niet om mezelf te verbeteren.

Ik ga meer hip stretches doen omdat ik die echt veel gebruik. Trouwens ook geen onderrug pijn na leg day en de korst is weg! Nu alleen het huid terug laten groeien en ik ga deadliften!!:)

Edit: vals, alarm korst zit er nog steeds een beetje maar het is al bijna geheelt!

Laatst bewerkt:
  • #1.070
Weet iemand goede bluetooth oortjes die betaalbaar zijn? Ik had oortjes van de action maar die hebben het na 6 maanden opgegeven :( (mag wel duurder dan die van de action)

Heb de LG tone free DFP5 van het werk gekregen. Zijn wel goed ook qua opties met een app met verschillende instellingen om achtergrondgeluiden te onderdrukken etc. Ook een simpele bediening aan de oortjes zelf

Kosten 75 euro op bol.

• #1.072
Heb de LG tone free DFP5 van het werk gekregen. Zijn wel goed ook qua opties met een app met verschillende instellingen om achtergrondgeluiden te onderdrukken etc. Ook een simpele bediening aan de oortjes zelf

Kosten 75 euro op bol.
Klinkt wel echt goed maar heb toevallig net jbl tune 130NC gejat :D

• #1.077
Mooi. Ik gebruik voor de gym nog steeds een headphone van Sony wch 510 ofzoiets. Vrij cheap 30 à 35 euro gekocht. Kostprijs VS kwaliteit ideaal.
Ja ik vond deze wel duur maar ik gebruik ze voor sporten, school, lopen, reizen ect. Eigenlijk voor alles. Koptelefoon bevalt mij niet met sporten, vooral omdat ik lomp ben. Gebruikte eerst ook oortjes van 10-15 euro maar ja als ik ze toch krijg. :p word gewoon verwend joh

Ja ik vond deze wel duur maar ik gebruik ze voor sporten, school, lopen, reizen ect. Eigenlijk voor alles. Koptelefoon bevalt mij niet met sporten, vooral omdat ik lomp ben. Gebruikte eerst ook oortjes van 10-15 euro maar ja als ik ze toch krijg. :p word gewoon verwend joh
Ben zelf altijd eenvoudig geweest. Mp3 Sansa clipje met Samsung headsetje mee.
Draadje effe onder je shirt frotten.
Iig prima te doen en telefoon niet mee.

• #1.079
Ben zelf altijd eenvoudig geweest. Mp3 Sansa clipje met Samsung headsetje mee.
Draadje effe onder je shirt frotten.
Iig prima te doen en telefoon niet mee.
Lijkt mij nier fijn een MP3, ik luister naar teveel soorten bands haha. Maar ik gebruik ze ook voor school enzo, met gewichtheffen is draad niet erg maar met muay thai is dat heel erg irritant

Lijkt mij nier fijn een MP3, ik luister naar teveel soorten bands haha. Maar ik gebruik ze ook voor school enzo, met gewichtheffen is draad niet erg maar met muay thai is dat heel erg irritant
Je kan er aardig wat muziek op kwijt. Had zelf vaak vlagen qua muziek. Periodes dat ik er steeds wat anders opzette. Maar meestal gewoon wat nummers overal en nergens vandaan geript. :D
Voor kt perfect en lekker klein. Heeft ook prima radio ontvangst.

Mer Muay thai ben je eerder in gevecht met t draadje :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven