Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.862
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Ja lekker toch, alleen lastig als je moet schijtenDacht ik zelf ook al, stiekem wel gemist die spierpijn in m'n benen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lekker toch, alleen lastig als je moet schijtenDacht ik zelf ook al, stiekem wel gemist die spierpijn in m'n benen![]()

Wat? Teveel...Hammer Curls en Calf Raises voortaan 2 setjes ipv 3 omdat het wel veel is haha.
Vind die RDL ziek manTraining 29-04-2022
RDL 5x82,5 5x97,5 9x110kg rpe 8 +riem en straps
RDL 3x10 90kg +riem en straps set 3
Weighted Neutral Grip Pull Ups 3x5 6,25kg 2x5 5kg ss Cable Woodchoppers 3x10 schijf 4
Pendlay Row 3x6 62,5kg
Hammer Curls BigGrips 2x12 16kg ss Smith Calf Raises 2x15 105kg
Ez Bar Spidercurls MYOREPS 12x20kg rest geen idee
Goede training.
Rdl voelde zwaar met warm up maar ging uitstekend, had voor 10 moeten gaan.
RDL 3x10 op 90kg, grip werd pas op het laatst irritant.
Weighted pull ups gingen slecht, denk dat het komt omdat ik 'zware' rdls ervoor deed. Denk trouwens dat ik ook weer chin ups ga doen, veel leuker
Pendlay Rows 3x6 op 62,5kg ging goed.
Hammer Curls en Calf Raises voortaan 2 setjes ipv 3 omdat het wel veel is haha.
Vond de Ez Bar spidercurls niets, hou niet van het gedruk op mijn ribben. Volgende keer weer incline curls, heb ik ook een betere MMC op.
, vooral met die twee meter ROM van jou
Ja, moet zo nog werken dus ff klein beetje minderen. Kon ook niet hele mooie reps halen dus heb liever 2 met goede intensiteit dan 1 erbij maar dan slecht.
Dank je, hamstring zijn mijn beste punt. Altijd al sterke benen gehad maar nu kan ik het bewijzenVind die RDL ziek man, vooral met die twee meter ROM van jou
![]()

ROM is trouwens (onder?)midscheen zodat ik het puur hamstring kan houden, alles eronder verlies ik MMC en erboven is weer te weinig.Training 29-04-2022
RDL 5x82,5 5x97,5 9x110kg rpe 8 +riem en straps
RDL 3x10 90kg +riem en straps set 3
Weighted Neutral Grip Pull Ups 3x5 6,25kg 2x5 5kg ss Cable Woodchoppers 3x10 schijf 4
Pendlay Row 3x6 62,5kg
Hammer Curls BigGrips 2x12 16kg ss Smith Calf Raises 2x15 105kg
Ez Bar Spidercurls MYOREPS 12x20kg rest geen idee
Goede training.
Rdl voelde zwaar met warm up maar ging uitstekend, had voor 10 moeten gaan.
RDL 3x10 op 90kg, grip werd pas op het laatst irritant.
Weighted pull ups gingen slecht, denk dat het komt omdat ik 'zware' rdls ervoor deed. Denk trouwens dat ik ook weer chin ups ga doen, veel leuker
Pendlay Rows 3x6 op 62,5kg ging goed.
Hammer Curls en Calf Raises voortaan 2 setjes ipv 3 omdat het wel veel is haha.
Vond de Ez Bar spidercurls niets, hou niet van het gedruk op mijn ribben. Volgende keer weer incline curls, heb ik ook een betere MMC op.
Goeie mobility heb je dan, ik haal 10 cm onder het midden van mn knie en dan houd het opROM is trouwens (onder?)midscheen zodat ik het puur hamstring kan houden, alles eronder verlies ik MMC en erboven is weer te weinig.

Ja ik zit daar net ietsjes onder, mobiliteit heb ik altijd wel gehad door kickboxen en muay thai en natuurlijk rekken.Goeie mobility heb je dan, ik haal 10 cm onder het midden van mn knie en dan houd het op![]()
Ja dat is altijd lekker, week is zo voorbij. Vandaag en morgen lekker veel eten en dan volgende week weer 100% gaan. Jij ook een fijn weekendKun je vandaag iig voldaan terug kijken dat je toch wat hebt gedaan 👌 fijn weekend!

Ook totaal niet jouw arm?
Nee heb ff dunne armpjes gegoogled en kwam dit tegen
heerlijk ditNee heb ff dunne armpjes gegoogled en kwam dit tegen
Dank u

(Extra stappen/activiteiten niet bij de 3550 geteld)

Denk dat dit best veel verschil kan maken. Op werkdagen verbruik ik ook zeker een goede 500-750kccal extra als ik de fitbit moet geloven, en das ook op school.Ga volgende week meer eten, denk 3600 en kijken hoe ik aankom. Aangezien ik ook vankantie heb is mijn neat denk ik lager.

Ja klopt, ik loop dan ook een stuk meer maar eet dat ook bij. Heb deze week juist minder gedaan dus ik denk dat het bij het bij eten fout gaat.Denk dat dit best veel verschil kan maken. Op werkdagen verbruik ik ook zeker een goede 500-750kccal extra als ik de fitbit moet geloven, en das ook op school.![]()